Blog
Tegnap éjfél körül beszereztem Halesztól egy pár kigyó matricát, egy hátsó amorés szélvédő matricát és egy-egy rendszámtábla keretet. Mindez 2200 Ft-omba került, ami nagyon olcsó.
Alapvetően nem vagyok oda a matricázásért, de a két kis fehér kígyó ízlésesen mutat az indexek fölött. A hátsó szélvédő matrica már kicsit vadabb dolog a maga 60 centis szélességével, de még ez sem rondít az autó külsején. Ráadásul a mögöttem jövők látják hova is tartozom :-)
182608 kilóméter állt az órán,amikor elindultunk haza az M0-ás-on át és élveztem az Alfa erejét és hazaérve egyből Yoyo és Ari szakemberek segítségével hevenyészett szervízt eszközöltünk.
Fapados verziót kissé feljavították:az eredeti kilóméterórát,amely nem tartalmazott olaj paramétereket,gyorsan kicserélték a korábbi Alfa órájára,s persze a jeladók is átklerültek.
A mocitető teleszkópja szintén cserére került.
Meg a csomitető borítása és a szemöldökök.
Nem sokáig gondolkodtam rajta mi legyen a következő autó.
Bár egy kis ideig 33-on is gondolkoztam de nem tudtam hűtlen lenni a 155-höz,amit a legszebb Alfának tartok,így hát a mai nappal újra beleülhettem egy gyönyörűséges zöld színű 155-be bele.
Reményeim szerint sok kellemes kilómétert megteszünk együtt.
Felkerült hátulra, mivel elöl már csavarozva van egy alfás rendszámtábla keret. Széééééppp....
Elaforgnál vettem ez van rajta: alfa romeo coure sportivo alfa jel selenia
kép hamarosan...
Augusztus végén sajnálatos módon sikerült picit megtörnöm a kocsit. A szenvedő fél egy szép 156os volt (nem tag a srác). Nem figyeltem oda sajnos és belecsúsztam. Az én károm a képeken látszik. Összertört a díszrácsom, letört az embléma, két helyen eltört a lökhárító, megnyomódott a motorháztető és a kereszt lemez v micsoda is elhajlott.
Szerencsére már túl vagyunk a műtéten, ismét szép, sőt mégszebb mert eltűntek a karcok a lökhárítóról és a vadi új díszrács is csillog-villog, no meg csavarral lett feltétve az első rendszámtábla, szépen besimítva hogy áramvonalasabbak legyünk.
Tegnap megrendeltem az AlfaAmore-s matricákat + rendszámtartót hátra, remélem hamarosan a vason lesznek!
Még a vásárlás utáni napon - azaz 2007.08.03-án, kár, hogy a bejegyzéseket nem lehet visszadátumozni - cserélni kellett az akkumulátort, a gyári eléggé elfáradt az évek során.
Múlt héten sikerült elszakítani a bal hátsó kézifék köteget. Már amikor megvettem a gépet, és átnézettem szerelővel, akkor jelezte, hogy nem fogja sokáig bírni, hát tényleg nem...
De a cserénél megnéztem legalább alulról is az autót, és eldöntöttem, hogy az év végi extra jövedelem egy része kipufogó képében fog elillanni a zsebemből...:-)
Zöldkártya ismét. :-) Másfél hónapja járt le. :-O