Blog
Végre elkészült Rendes József által a kormányom, semmi csicsa gyári lett. TZoli adott egy sofőr oldali ablakemelők műanyagját, az eredeti törött volt, egy helyen repedt is. Már ez is rendben van.
A motor elnyerte végleges formáját...elvileg. Programozás kész. 245 LE, 330Nm. Annyira jó lett a nyomatékgörbe, hogy 1750-es fordulattól, már rendelkezésre áll minimum 300 Nm a teljes fordulatszámtartományban!
A cím nem keveset sejtet.
1mm-es lemezből hajtott küszöböket a helyére hegesztettük. Mindkét oldalt kompletten, nem akartam toldozni-foltozni. Kívül belül 2k epoxy, ha már csáposon volt, akkor levettük a kipuff dobot, mert felette picit felületi korrózió volt, plusz ahol még volt egy pici felcsiszoltam , epoxy után rücsizve lett mindenhol. Kerékjáratokból kivettem a dobbetéteket, szintén ki lett fújva, sterimobbal kimostam a dobbetéteket.
Az új küszöbbe beletoltam 1l sika üregvédőt (5napja meglehet pusztulni a vegyszerszagtól a kocsiban :D) Újra lett fényezve, az új küszöb alját is megrücsiztem fényezés elött. Aztán a végére kapott egy teli polírt a kocsi végén waxal, és egy belső takarítást, bőrápolást. Ilyen ez a karantén :)
Megsajnaltam a GTA ülésszettet és úgy döntöttem hogy bekerül a Q2be... Kicsontoztam, kiporszivoztam a belteret és bekerültek. Előtte lévő héten pedig lecsaptam egy szett gyári 18as ducati Corse szettre. Ez is felkerült. Így most már tetszik a gép az 1es számú pilótának is... Az asszonynak.
Kicseréltem a hátsó szivargyújtót USB töltőre. Nem nagyon tetszik színe. Keresek valahol pirosat. Erre nem figyeltem. Elég rossz állapotban van itt a lapok felülete. Karcos. Sosem láttam még. :D Csere érett ez is úgy látom. Elég egyszerű volt szét pattintani.
Kicseréltem az izzókat. Csoda, hogy működött még 7. :D Rendelnem kellett ezt is, mert minden zárva van...
Üllőn, a Riegler autóház szakszervizében megtörtént az első kötelező karbantartás.
Ma 18 éve gördült le PHuBi a gyártósorról.
A vírushelyzetre való tekintettel a garázsban ünnepelt és csendesen várja az idei kalandokat...