Blog
Lógott a kipufogó és el is volt repedve a lambdaszonda előtt, meg el is volt dugulva a katalizátor. Flexibilis csövet kicserélték, stb....
Az eredeti rendszámot vissza kell adnom az előző tulajdonosnak, így új rendszámot is kapott az autó az átírással egy időben. A rendszám valószínűleg annak a képlete amiből azt a gyenge 160e Ft-ot kalkulálták amibe a komplett átírás került:
Átírás=NxN-746
Megkapta Silverfox az új bolgár rendszámot. Kis közben járással sikerült elintéznem, hogy a négyzet alakút kapjam előre, bár sajnos erre felé ez is jóval nagyobb, mint kéne. Mindegy, ez van.

Ma reggel egy kis tócsára lettem figyelmes a kocsi alatt. Elsőre nem tudtam eldönteni, hogy mi az, ezért beraktam egy fehér lapot alá. Így kiderült, hogy fagyálló. Benéztem a motortérbe, de sajnos nem látom hol ereszt. Részletesebb vizsgálatnak kell alávetnem - csak ne kéne dolgozni, lenne időm Silverfox-szal foglalkozni...
Tegnap kifogyott belőle a nyári. Castrol Biofixet tettem bele, kb fele-fele arányban elkeverve ioncserélt vízzel.
Castrol Biofix 2 liter: 2380 Ft
Ioncserélt víz: 400 Ft

5W40 full synthetic olaj valamint olajszuro,pollen,levegoszuro
144000 miles
Az elso MOT csak nem lett meg csonk nelkul. A kuszobon volt egy szep lyuk, amit a munkahelyemen sikerult bevarni, de ponthegesztessel javitott kuszobot nem engednek at igy jott az okositas es ahol tudtam megtakaritottam a rozsdatol az alvazat es alvazvedovel lekentem a kocsi teljes aljat es lenyeges volt, kellett. Nem egyszeru csak a kezi emelovel es jarda padkan megoldva, de sikerult elfedni es atment(igaz masik helyen, de ez mar az en titkom)
Mivel már napközben is hűvösebb van, mint 8 fok, felkerültek a téligumik. Gumisnál lettek feltéve, centírozás után.
A téli felkészítés jegyében fagyálló ablakmosó folyadék is került bele. Előkerült a jégoldó spray és a jégkaparó is.
"207.600KM"
Szinte hibátlanul vizsgázott!
jobb első irányjelző izzó volt halványabb a balnál :-)
Azt vettem eszre, hogy az auto fekezeskor instabil lett valamint az elso fekek furcsa hangot adnak, mintha nem jarnanak a munkahengerek megfeleloen. Az auto mar egy ideje balra huz de nagyon es mar veszelyesen (ezen a tobbszori futomubeallitas se segitett, se elotte alkatreszek csereje sem axial csuklo, gombfej lengokarok) es mostmar masodik fokozatban intenziv gyorsitaskor kigyullad a UDC es megoldas kell talalni gyorsan, arrol nem is beszelve, hogy enyhe bal kanyarban kb 40-es temponal olyan furcsa koppanas hallatszik valahonnan...eszmeletlen..ez mind tavaly (2016) ev vege fele jelentkezett.
Elgondolkodtam mi okozhatta ezt miken lett valtoztatva.De Ferke segitsege is kellett, hogy megoldodjon ez a rejtely.
Ad1 elso kerekeken a sulyok azaz a centirozas ellenorzese.
Ad2 az axial csuklot csereltettem es a szerelo azt mondta(az a gyengeelmeju), hogy le kellett a vegebol vagnia, mert nem tudta becsavarni maskepp. Mar ekkor nem tetszett ez, ilyet nem is hallottam, hogy levagva fer be...
Es mivel lejart a MOT( minden evben muszakiztatni kell) igy hat ugy dontottem akkor gumicserek es axialcsuklo ismet es bar a gombfej is relativ uj volt azt is csereltettem.
Bejott igy vegulis ez volt a gond a UDC vel is, mert azota nincs gond.
Axial csuklok, gombfejek csereje es centirozas a vegen pedig futomu beallitas, de csak a front. (azaz tracking)
miles187600




2
461
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- KRESZ
- Filmek
- Alfa-HiFi
- 159
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV