Blog
Ablaktörlő lapátok terén megoszlanak a vélemények. Az első gyárilag szerelt szettem 7 évig bírta. A következő, valami francia gyártmány, alig egy évig. Következett egy Bosch Aerotwin, de nem voltam vele elégedett, mert bár szépen törölt, de a mérete nem volt az igazi, és spoiler nélkül nagyobb tempónál nem volt valami stabil. Ezért a következő alkalommal ismét egy gyári szett kapott bizalmat. Ezek már nem bírtak annyit mint az eredeti gyári szerelésű lapátok, de 4 évig ezek is szépen teljesítettek.
Mivel kezdett a gumi leszakadni róla, most ismét egy Bosch szettet választottam, ezúttal egy BOSCH 551S TWIN Spoiler személyében.
Remélem beválik...

Csalódottság van. Megérkeztek a tehermentesítők, mehetett a kerék az autóra. Vagyis csak mehetett volna... Hiába az ET35, a küllők hozzáérnek a Brembo féknyereghez. Ha gyári lenne a fék, nem lenne gond. De nem gyári... Így jártam. Most akkor eladó a felni.
Persze a kerekek szerelése és a tehermentesítők nem voltak ingyen...
Update: a felnik George autóján folytatják útjukat.
Ma egy kicsit megszellőztettem a kocsit, meg egy kicsit beindítottam. A májusi olajcsere óta sikerült mennem vele 1700km-t. :-) Még aranysárga az olaj. Ha az előző tulajok is ennyit használták volna, még újszag lenne benne :-)




Újabb két évre kapott műszakit a nagyfiú!
Néhány hónap kellett mire elhatrároztam, hogy megveszem az új rádiót az autóba. Végüli egy Pioneer DEH-X5700BT-re esett a választás. Alapvetően a DEH-X9600BT-t akartam, de 2x ennyibe került volna, amit sokallottam végülis. De eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, félelmetesen szól :)
Ma nagyon izgalmas napunk volt… :) Egyik barátunknak mentünk nézni egy képek alapján szép állapotban levő alfa 147-est. Melóval végeztünk hamarabb aztán irány Szekszárd. hárman voltunk és mindenki izgalomban volt. Természetesen 147-essel mentünk nézni 147-est. :) Bővül a csapat eddig nagyon úgy néz ki. Na de majd köszönthetjük nemsokára Zoli-t is. Biztos meg is írja a történteket. Az estét egy utolsó Subscribe koncert zárta. Hát kell ennél több? Felkelés, munka, kaja, alfázási, foglalási, koncert, sör, barátok…
Aztán nemsokára ha megyünk majd valahova kirándulni nyaralni, rögtön egy 3 fős alfa találkozót is tarthatunk. :) Ki tudja, addig még bővülhetünk… De nehéz lesz a szállás keresés, mert múltkor a legutóbbi alfa találkozón 4-en voltunk egy autóval, most eddig minimum úgy állunk, hogy egy 4 fős apartman-t kell találni, minimum 3 parkoló hellyel. :)
Újabb olajcsere, 10w-60asra. Gyári olajszűrővel
Km óra állás: 153700
Az EGR hibája miatt egy hosszú folyamat eredményeként kilyukadt a műanyag szívósor. Kapott egy bontott, de hibátlan állapotú szívósort amit alapos tisztítás után gyári állapotúra hoztam. Ezenkívül egy új EGR szelep a hozzá való gyári szűkítővel került beszerelésre. A művelet után erősebb lett az autó mint előtte. Nem is csoda hisz (a képeken látszik) a szívósor belsejében új kora óta rakodott korom már lényegesen csökkentette a kereszt metszetet. Most teljesen gyári minden, gyönyörű hangja van és ismét falhatjuk a km.-eket.











Az elmúlt 10 év már nyomot hagyott a reflektorokon. 1500-as és 2000-es vizes smirglivel átcsiszoltam és kétkomponensű lakkal lefújtam a műanyag burákat.







Mivel műszakilag már eléggé összeállt az autó, stabilan és hibátlanul működik, ezért a külsőt kezdtem el gatyába rázni :D
Vettem egy szett sürüküllős GTA felnit, amikkel megvolt a szívás, szerkezetileg hibátlanok voltak, de a fényezése halott volt. Miután elkezdtem csiszolni, találkoztam még 4 fajta szinnel köztük pirossal is, szvl megvolt vele a meló, de végre elkészült, le van fényezve a 4 felni egyedileg kevert ezüst metállal (élőben napfényben nagyon virít :D )
kapott 4 zsír uj Kumho Ecowing abroncsot, gyári 215/45 R17 méretben és felujitottam a motor burkolatot is mert a régi szakadt hangiszegetlés lekoptatta róla a fényezést.
következő lépésben a 2 gyári küszöb toldatot kapja meg az autó amik már a fényezőnél vannak, ugyh alakulunk szépen lassan :)










