Blog
Sokat olvastam itt, hogy rendszeresen kitakarítjátok a MAP szenzort és az EGR-t is. Elhatároztam, hogy a pollenszűrőből okulva, én is rászánom magam.
Norma-ban vettem hideg zsíroldót. (1,99 EUR). Törlőrongy, ecet volt itthon.
25-ös torx-szal kicsavartam, a csatlakozót levettem és hajrá.
Az EGR tisztítása legközelebbre marad, mert kicsit meleg volt még a motor és nem mertem így elkezdeni.
Legtöbb időt a motorburkolat visszahelyezése vette el. :)
Kicseréltük a váltó és szervó olajat mivel nem tudtam mikor cserélték.
Szervóolaj: Tutela GI/A
Váltóolaj: Tutela ZC 75 Synth
km óra:212.620
megpolíroztam az autót. ragyog ahogy kell.
Novemberben begurultam egy benzinkútra, fagyállómérésre elvégre is -1 fok volt a levegőn. Megmérték -9 volt, de kihúztam addig,hogy december végén jégkásás vízzel kelljen fagyállóért mennem. Elmentem, de a legdrágább volt már csak a benzinkúton literje 4ezer! Ennyi erővel pálinkát is vehettem volna bele!
Az első fellépő autóhibám rögtön az első nagyobb úton adódott. Hazamentem szülőfalumba, mégpedig uncsitesóm tesztpercei alatt léptek fel. Némileg kis pörgős kör után rátoltuk a COMPÚTERT, mitől teljes zavar lépett fel a Mátrixban és az alapjárati léptető motor megadta magát. Nem volt alapjárat, igazi izgalom és minezt úgy hogy Nórgádrból hazajöttem Fejérbe.
Megnézték a "minek vetél szar olasz, megbízható német helyett" alkatrészét BOSH-ban már nem gyártják 2012-től, de van készleten 75 ezer Forintokért.
Üresben azonnal leállt a kocsi, így lábbal nyomtam a gázpedált kézzel pedig húztam a kéziféket ... újpalotán találtam hozzá útközben alaktrészt 10ért plusz 3ért pillangószeleppel, illetve a csomagtartó zárszeketet vettem szintén 3ért.
Az alkatrészt megvettem, de a visszaút 200km-e alatt pedig helyreállt a rend és az alkatrész beköltözött a csomagtartómba, beszerelve nem lett.
Egész jó idő várható márciusban, napközben 10 fok felett van bőven így hétvégén letakarítottam a nyári (gyári:)) alufelniket/gumikat (Michelin Pilot Sport 215/45 R17 illetve Dunlop SP Sport01) és fel is szereltem nem bírtam tovább várni vele! Illetve kapott új ablaktörlőket is Bosch Aerotwin 551S-t mert a "régi" hagyományos nagy tempónál nem törölt szépen(elugrált), ez sokkal csendesebb is.




Felkerültek a GT féle tricolor matricák és a szélvédő felirat.
Extraként vezetéknélküli tolatókamera rendszámtábla tartóra + középső visszapillantóba integrált kijelző került beépítésre.




77700kmnél cseréltünk olajat, olajszűrőt, légszűrőt
a pollenszűrő még egy kis időre vár meg egy csavarhúzóra, amivel ki tudom szedni a pollenszűrőt.
P0301-es hiba után teljes garnitúra gyertya csere.
NGK Laser Platinum. (+100.000 KM) (8db)
Trafók alapos tiszítása.
Érezhetően jobb teljesítmény.




0
754
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Giulia
- 159
- Alfás cuccok, kiegészít...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki