Blog
Gondoltam csinosítsunk kicsit a motorteren is..:)
Szelepfedelek és a szívósor vissza lett csiszolva,majd hőálló pirossal le lett fújva.:)
A Szívó csöveken is előjött már a rozsda,nem volt a régi már. Gondoltam ha már cserélem akkor cserélem a 3.0 V6 szívó csöveire. 3mm-el nagyobb az átmérője mint a 2.5 V6-nak,nem árt egy kis plusz levegő. A hengerfejre rögzítendő alumínium „bevezető” lapokkat is cseréltem,mert ennek is nagyobb az átmérője.
Cserélve lett a termosztát (Behr Italy) mind a hat gyertya (NGK PFR6B) és a levegőszűrő (Mann) ha már szét van szedve..:)

Brembo Max féktárcsák és mellé Brembo betétekre cseréltettem az első fékeket. A régi fékbetétek már eléggé elkoptak és a tárcsákban is elég mély barázdák voltak láthatók, így ideje volt már a cserének.

Ma végre vissza kaptam a kocsim a szerelőtől. Elkészült a kuplung javítás.
Komplett csere volt. Kuplung főhenger és kuplung szett. Villa, féltengely gumiharang. és egyéb apróságok.
Hála az alkatrészekért Ferke és Alexandro CARtársaknak.
Köszi srácok.
Klíma kompresszor felújítás
Bal első kerék csapágy csere
Generátor szabadonfutó csere
Fékcsövek cseréje
Itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Lássuk merre jártunk...
Ennyi, bár nem minden esetben készült kép. Visszagondolva hihetetlen élményeket éltünk meg. Keresztül-kasul jártuk Európát, millió érdekes dolgot láttunk, láthattunk a közreműködésével.
Nagyon jó autó volt...











Kisütött a nap! Itt az ideje, hogy elkezdjük a szezont!
127 napos volt a téli álom.
Folyadékszintek rendben, féktárcsák csak kicsit rozsdásak, akku feltöltve, vízzel még egyszer után töltöttem (a helyén kicsit macerás). Akku beugrik, szélvédő plexi visszakerül.
Majd ahogy azt az eddigiek során megszoktam, pöcc-röf :-)
Egész elszoktam tőle, hogy a harkályok nem kopácsolnak a motorház alatt...
A kocsi alatt nyoma sincs valamiféle folyadék szivárgásának...
174.292 km-el indulunk.
Tettünk is egy rövid - kb. 15 km-es - kört nyitott tetővel...
u.i.
Az elalvás előtt felfújtam a gumikat 0,5 barral nagyobb nyomásra a kis kínai 12 Voltos kompresszorral. A nyomást a rajta lévő órával mértem. A kis kompresszor dolgozott vagy negyed órát kerekenként. A télen beszereztem egy digitális nyomásmérőt (utolsó kép), ma megmértem a kerekeket vele. Nem kis meglepetés ért. A kerekekben pont annyi volt, mint a "felpumpálás" előtt. 2,5 ill 2,3. Elmentem a kútra, ott is ennyit mértem. Szóval a kis kompresszor csak magát pumpálta fel negyed óra alatt. Kell valami komolyabb cucc itthonra...












Sokat olvastam itt, hogy rendszeresen kitakarítjátok a MAP szenzort és az EGR-t is. Elhatároztam, hogy a pollenszűrőből okulva, én is rászánom magam.
Norma-ban vettem hideg zsíroldót. (1,99 EUR). Törlőrongy, ecet volt itthon.
25-ös torx-szal kicsavartam, a csatlakozót levettem és hajrá.
Az EGR tisztítása legközelebbre marad, mert kicsit meleg volt még a motor és nem mertem így elkezdeni.
Legtöbb időt a motorburkolat visszahelyezése vette el. :)
Kicseréltük a váltó és szervó olajat mivel nem tudtam mikor cserélték.
Szervóolaj: Tutela GI/A
Váltóolaj: Tutela ZC 75 Synth
km óra:212.620
megpolíroztam az autót. ragyog ahogy kell.
0
535
Fórum
Friss topicok
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Zenebutik
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki