Blog
Meglehetősen ronda hangja volt már. A könyöknél rohadt el. Most cserélve lett, újra szépen duruzsol. :)
Sikeresen beszerelésre kerültek a Gery-től vásárolt féltengelyek. a gumiharangokat cserélni kellett, és sajnos nem találtam a típushoz valót, így TD 2-es golfé került rá mert az nagyvonalakban egyezett. (természetesen újak).
Ezenkívül a hűtővíz kiegyenlítőtartáját is kicseréltem, amiért szintén köszönet Gerynek.
Persze, hogy ne legyen olyan szép meg jó minden, időközben eleresztette a fékolajat a kicsi kocsim, de folyást nem látni rajta.
sanda gyanúm hogy a kuplung munkahengernél ereszt a rendszer.
Lassan ( X.14-én) két év telik el azóta hogy le műszakizott az én kis drágám Budaörsön és arra várt hogy átvegyem. Első körben a két év szerviz és garanciális történetét mesélem majd el, csak megvárom hogy lehiggadjak. Miért is ? Amögött mindig ott áll egy vagy több ember. ... Hamarosan....

Újra jött a morgó hang, ezúttal a bal hátsó kerékagy csapágy, mikor az első cserélve lett már akkor volt némi hangja, ami mostanra zavaróvá erősödött.
A féknyereg csavarjaihoz, hogy hozzá férjek, elég rendesen meg kellett bontani, egyébként elég egyszerű cserélni...




Cserélve az első lengéscsillapítók vacsi új monroe-ra...de itt még nincs vége, futómű upgrade folyt köv.!!!!
Fel kellett újítani a kormányt, mert elég kopott volt. Nem tudom milyen egy gyári állapotú de kb. olyanra csinálta a srác.
Ja és szülinapi ajándékként kaptam :) Thank you My Darling :)

Rendeltem 5 liter Paraflu UP-ot, illetve ugyanennyi VR1 Racing 10W60-at. Biztos ami biztos, a szelepfedelet bepasztáztuk, szivárgott egy kicsit, úgy néz ki, a Reinz tömítés nem volt a legjobb választás..
Végre visszakaptam az autóm, megvan a rendszámom is!
Nagy a boldogság! Mostmár tényleg van egy igazi ALFÁM :)
Vicces a biztosítás olcsóbb lesz, mint a Puntomra .... :)
Rendszámtartó természetesen offolva lesz!

Nos hol is kezdjem. Az autó különös elektromos hibákat produkált, míg végül egyszer csak végleg megállt. Nem kapott többé áramot a benzinszivattyú. elektromos javítás után végre járt a motor de terheléskor dadogott. Elindultunk az üzemanyag szivattyú irányába. Így lett meg a probléma valós oka. Az egész tank tiszta kosz. A szűrő teljesen eltömítve. Szegény szivattyú már annyi áramot vett fel hogy megolvadtak a csatlakozók. Tehát csatlakozók már cserélve. Szűrő cserélve, szivattyú csere alatt, és természetesen az egész rendszert pucolhatjuk. Sajnos ez az a lassan 2 hete tartó folyamat ami miatt nem voltam Kaposújlakon. ha hétvégére elkészül a V6TB kénytelen leszek közúton tesztelni .-))))