Blog

>> EseményZolika155 // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2012-10-01

Fogyasztásom az vegyesbe 7,5-8-5 közé esik. Most vagy rosszul mér az óra vagy nem tudom. 40 literből 530 km-t mentünk, és kb ugyan ott állt a mutató. :)

 
>> Szerviz6UR20 // Alfa 156 1.6 T.S // 2012-10-01

Vasárnap délelőtt megvolt a hűtőcsere ugyanis elég ramaty volt az ami benne. volt folydogált a bal alsó sarkábol elég szépen. Minden rendben ment szépen kicserélte a szerelő nem volt semmi gond. Feltöltöttük az uj fagyálló folyadékkal -32 fokosra kevertük.
Ami aggasztott minket inkább a folyadék ami kijött belőle. Elinte azt hittem h tiszta olaj a víz akkor kezdtem lefőni ugyanis tiszta fekete volt a trutyi. Aztán ahogy ált a fehér edénykében kezdett leülepedni mintha vmi iszap lett volna a teteje tiszta volt az alja meg ilyen nagyon finom szemű sz*r. Ezt nem tudom másképp leirni. Most nézem sűrűn nehogy az olajjal follyon össze mert az kicsit veszélyesebb mutatvány lenne :S de tudomásom szerint az olaj mem ülne le az aljára....

 

Tegnap visszaraktam a gyári levegőszűrőt, direktet kivettem, direktszűrőt már szerintem nem fogok ennél a motornál használni. Tény, hogy egy picit így tompább az autó, de sebaj :-). Szép a hangja így is, a rezonátor doboz nélkül :))).
184000 km-nél tart éppen a gépsárkány, már várom, hogy legyen túl a 200K-n :)

 

Miután a gyári papucsok elkoptak, ma kapott a Párduc 4 új - a gyárival megegyező - Michelin Primacy HP gumit.
A garnitúra 45.340 km-t ment.
Km óra állás: 68.560

 
>> AutóápolásG-MANN🍀 // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive // 2012-10-01

A hétvégén picit elidőztem a kerekekkel a felnitisztítás jegyében. :-) Egy régi fogkefe csodákra képes. :-)

 
>> EseményTibooo // Alfa 156 Sportwagon 1.6 TS FaceLift // 2012-09-30

Ma csupa 1-es jelent meg a kis kijelzőn :) Mondhatni mindegy!!! :)

 
>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2012-09-22

Az előző tulaj szereltetett a kalaptartóba egy jókora mélynyomót, kívülről kulturáltan megcsinálták, a hangzása is jó, de a csomagtér felől már igénytelenül nézett ki. Az még rendben van, hogy kivágták a kalaptartót, mert máshogy nem megy, de nem tették rendbe, ráadásul egy olyan rövid kábellel kötötték be az erősítőbe, hogy éppen csak le lehetett hajtani a hátsó ülést, de szépen elvezetni már nem lehetett. Nem értem mi visz rá embereket ilyen igénytelen kivitelezésre, ráadásul elmondása szerint egy hifis csinálta, no comment :( No, szereltem be hosszabb kábelt, így már szépen el lehetett vezetni/bújtatni. Illetve vettem filcszerű burkoló anyagot, amivel a mélyládákat szokták befedni. Utánakérdeztem, hogy nyitott vagy zárt a mélynyomó, kiderült hogy zárt, így alapvetően nem ártok neki ha elfedem. Ja és még egy darab gumival ki kellett ékelnem, mert a mélynyomó burkolata hozzáért rezgés közben a csomagtér-plafon kemény részéhez, így zörgött, na most már nem teszi. Lemértem pontosan mekkora anyaggal tudom befedni és leszabtam vékony léc darabokat merevítésnek. Ezután a merevítésre ráragasztottam a kárpitot, majd a helyére csavaroztam. Kénytelen voltam megfúrni a kereszttartót, de más megoldás nem nagyon volt.

>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2012-09-22

Az előző tulaj szereltetett a kalaptartóba egy jókora mélynyomót, kívülről kulturáltan megcsinálták, a hangzása is jó, de a csomagtér felől már igénytelenül nézett ki. Az még rendben van, hogy kivágták a kalaptartót, mert máshogy nem megy, de nem tették rendbe, ráadásul egy olyan rövid kábellel kötötték be az erősítőbe, hogy éppen csak le lehetett hajtani a hátsó ülést, de szépen elvezetni már nem lehetett. Nem értem mi visz rá embereket ilyen igénytelen kivitelezésre, ráadásul elmondása szerint egy hifis csinálta, no comment :( No, szereltem be hosszabb kábelt, így már szépen el lehetett vezetni/bújtatni. Illetve vettem filcszerű burkoló anyagot, amivel a mélyládákat szokták befedni. Utánakérdeztem, hogy nyitott vagy zárt a mélynyomó, kiderült hogy zárt, így alapvetően nem ártok neki ha elfedem. Ja és még egy darab gumival ki kellett ékelnem, mert a mélynyomó burkolata hozzáért rezgés közben a csomagtér-plafon kemény részéhez, így zörgött, na most már nem teszi. Lemértem pontosan mekkora anyaggal tudom befedni és leszabtam vékony léc darabokat merevítésnek. Ezután a merevítésre ráragasztottam a kárpitot, majd a helyére csavaroztam. Kénytelen voltam megfúrni a kereszttartót, de más megoldás nem nagyon volt.

>> Szervizforrasr // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2012-09-30

Hétvégen sikerrel megejtettem a termosztátcserét,valamint egr-lefalazòdott,illetve bekerült egy Novitec box a gépbe,remelhetőleg jótékony hatással lesz a fogyasztásra.

 
>> AutóápolásHellomilo // Alfa GT Impression // 2012-09-30

Pár napja 2012 09 27-én elvittem az autómat egy teljes körű polírozásra. 2x is átment rajta a szakemberünk, így a végeredmény nagyon szép lett:-) Most már sima a kaszni és fényes nem pedig itt ott súrlódó érintésű...