Blog
Ma lezajlott a soros műszaki vizsga :))
Hazaindulván a Fertő-tótól,beiktattunk egy vártúrát,amelynek csak az egyik fele sikerült :
Lánzsér várát néztük meg,ami hatalmas nagy volt,valamikor az Esterházyaké volt és sohasem ostromolta senki,mert lehetetlen lett volna elfoglalni,viszont a villámcsapás s tűz az megtette a magáét. A bejáratnál pompás büfé működött,mosolygós lánnyal,és volt magyar nyelvű étlapja is,úgyhogy megreggeliztünk(délben)és megkávéztunk :)
A kőszegi vár lett volna a következő látnivaló de az zárva volt. Mint megtudtuk,már egy éve bezárták és úgy volt,hogy felújítják de magyar szokás szerint még hozzá sem kezdtek.
Ráadásul a főtér is teljesen fel volt túrva,úgyhogy elmentünk Kőszegszerdahelyre,ahol pompás vízi malom látható:))












Nekiestem ma a középső boxomnak. Elejében simán ment a dolog, majd kezdett necces lenni a szitu. Ugyanis a kézifék elég keményre van állítva, így nemtudtam kellőképpen felhúzni. Ezért a spanoló csavarján engedtem picit és így végül sikerült leemelnem a középboxot. Egyenlőre az anyósülésre raktam, mivel a gázrendszer kapcsolója arra van építve és nem merek előzetes érdeklődés nélkül babrálni körülöte. Igaz van neki saját konnektorja, de egyenlőre, míg nincs meg a kellő infó, nem merem széthúzni. Nagynagy örömömre megvannak a kartámasz tartókonzoljának felfogatási pontjai :) Következő lépés a megfelelő csavarok felhajtása...folyt. köv.
Új infó: 99%, hogy nem lesz gebasz, ha kivett kulcsnál lekötöm a gáz kapcsolóját, majd visszadugom...szorítsatok :)
2011. 06. 29. - Sikeresen kiszedve a régi box, gázkapcsoló dolgozik :)




Megértük. Őszintén szólva pár karcolást kivéve egyáltalán semmi különbséget nem látok az autón a 100e km után. Jó kis autók ezek.

Cserélve lett a kuplung munkahenger és a jobb lengőkar.Plusz a futóműbeállítása.
Cserélve lett a kuplungszerkezet,tárcsával,vízpumpa,meg a hátsó fékbetétek.
Sikerült szerttennem, egy donor autóra. Kicsit a kasznia sérült de a bal oldalán lévő elemeken kivül szinte mindene ép. Pöccre indul nem olyan csendes a motorja mint az enyémnek de azért nincs rossz hangja. Sajnos azért sok hibája van pl futómű, az első lengőkarok még jók de a hátsó futómüve az teljesen kuka bal fétengely csukló is rossz. Kanyarban szinte kétirányba akar menni.
Elmentem megnézni kivülröl látva egyből rábolintottam az árára, nem füstölt a motorja szépen egyenletes jár stb. Meg is vettem, ugy hogy ki sem probáltam mivel elég olcsó volt (70000ft). Gyári14" alufelnik 90% os téligumikkal szerelt, 1995 ös széles kasznis 155 1.8 8v ts alap extrákkal. majdnem minden elektronika müködik
benn ami rossz az a fűtés kapcsoló de ez nem érdekelt mert az enyém digit. Ennyit megért nagyon megért. Sajnos mikor kiprobáltam akkor kiderült hogy az enyémbe valami szar mert másodpercekben mérhető gyorsulási és teljesitmény külömbség van a donor autó és az enyém közt. Ettől el is szomordtam de majd szépen lassan átcserélgetek minden elektronikai cuccot bent hátha kiderül mi is a rossz. Az majd egy következő történet.
Egy kirándulásból hazafelé jövet kanyarodáskor furcsa hangra lettem figyelmes. Mikor kiszálltam már láttam az olajcsíkot, amit az aszfaltra sikerült festeni szervó-olajjal. A kormányműből a kiegyenlítőtartályba visszavezető cső repedt el. Szerencsére viszonylag könnyen hozzáférhető helyen van elvezetve így nem kellett órákat görcsölni a csőcserével. Új cső, új bilincsek, friss olaj.....már csak egy tisztogatás van hátra, mert fröcskölt minden felé. Ezt különösen sajnálom, mert a váltófelújítás óta porszáraz és tiszta volt a motortér!
0
597
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Spider
- 4C
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10