Blog
Elvittem az autót kerékösszetartás beállításra. Szerelő elvileg frankón megcsináltra ment vele egy próbakört de azt mondta, hogy még mindig jobbra húz és ez már csak a gumik hibája lehet. Megcseréltem az elsőt a hátsóval de a helyzet változatlan:S Most új gumikat tervezek.


Az első közös nyaralásunk lesz az autóval. Olaszországba, Lignano-ba megyünk. Oda-vissza körülbelül 1500 km lesz, ezt még ottani csavargással növeljük. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog muzsikálni az autó, végig autópályán megyünk Ausztrián keresztül. A biztonság kedvéért lesz a kocsiban: motorolaj, hűtővíz, bikakábel, vontatókötél.
-----------------------------
Hazaérkeztünk minden baj nélkül, nem volt szükség a fent felsorolt mentőfelszerelések egyikére sem. Rengeteg Alfát láttam Olaszországban, most láttam élőben először ezt a mogyoróbarna színt 159-en, ami legalább olyan jól néz ki, mint a metál vörös. GPS szokás szerint kib@szott velem, bár most én is hibás voltam, mert nem frissítettem az olasz térképet és az autópálya lejárók nagyon nem úgy voltak, ahogy mutatta, emiatt nyertem egy 50 km-es kerülőt odafelé.








Az eljövendő napokban kiderül, mennyire családi autó a 156 SW. Minden esetre a hatsó sor megtelt, ide már maximum egy fél kiskutya fér be...

Tegnap cserélgettem téli/nyári kerekeket, hogy lássam melyik kerékkel van v égülis a bibi. Nem volt egyértelmű. Az viszont egyértelműen látszott, hogy az egyik gumimban van egy szép nagy reizer csavar! Na ezt ma reggel gumisnál befoltoztuk. plusz kicentíroztattam a kerekeket, mindegyik jó, csak az egyik guminál van némi torzulás, ütés. Azzal sokat kezdeni nem lehet. Kiderült továbbá, hogy a kis 5mm-es nyomtávszélesítők miatt nem tud központosítani a gyűrű középen, nem fekszik fel teljesen. Ezeket kivettük, és máris simábban fut a gép. Még mindig nem tökéletes, de ez már valszeg a gumi ütése lesz.

2011.06.22-én cserélni kellett a hátsó lengéscsillapítókat, mert egy év alatt kimentek. A bal oldalon 6%-ot mértek, míg a jobb oldalon 13%-ot. Garanciában a Monroe kicserélte. remélem azért most több, mint egy évet ki fog bírni.
Egyúttal az autó átesett az olajcserén is, meg ami még ezzel jár.
km: 138.437
2011.06.27.A kocsiba 190.412km.van.Ma meg lett ejtve a szervíz.Olaj,olajszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő 24.000HUF Hátsó kerékcsapágy (jobb hátsó) 17.000HUF.Beszerzés:Erhard A munkadíj 10.000HUF








Bordó első találkozója a XII. Selénia Rallyra vezetett, Veszprémbe.
A jó hangulatú programon, kellemes társaságban, jó időben igazán jól éreztük magunkat.
Az autó nagyon jól vizsgázott, mi pedig jól szerepeltünk, mivel a harmadik helyre sikerült befutnunk. :)
Köszönet a szervezőknek a találkozóért, és a Edinek meg Annának a társaságért :)








szombaton be szerettem volna allitatni a lampaimat, sajnos sikertelen volt a kiserlet. A jobb elsot sajnos nem lehet, rossz a lampaallito fel / le iranyba.
Cseret igenyel, remelem megoldom minel hamarabb.
3
600
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV