Blog
2 szervíz ismét szervízkönyv szerint ugyanott 2009/06/28
nem hangzik rosszul, az első 2008/05/11 -ben volt...... e szerint nem sokat használták
15338 - első szervíz a szervízkönyv tanulsága szerint - Dél Fro-ban Auto-Piece
Csere éretté váltak a tárcsák és betétek az autón. De ha már cserélem akkor gondoltam, hogy nagyobb fékhatás nemártana. Így a gyári 284 mm-es első tárcsák helyét átvették a Fiat Coupé 20VT 305 mm-es tárcsái, a nyergek pedig egy 166-ról származó 4 dugattyús brembok lettek. A nyergek felszerelésez kellett még 1 pár konzol is (a méretekért és tanácsokért köszi Gery83).
A tárcsák Ferodo márkájúak, a betétek Delhpi.
Sajnos a fekete 16"-os OZ felnijeimet el kellett adni, nem fért el a fék mögötte.
Helyette 17"-os felnik lettek 205/40R17-es Kumho Ecsta gumikkal.
És a 15"-os téli kerekek is felejtősek lettek, így az is ment.
De ez így még nem elég, valamit a hátuljával is kellett kezdeni.
Az állandóan berohadó, gyenge gyári nyergek lekerültek. Helyette a GTV alumínium nyergek mentek fel. Végre normálisabb a kézifék is, az üzemiről nem is beszélve.
De még mindig van egy hiba a rendszerben, mégpedig a fékerő szabályzó. Ez sem állt már a helyzet magaslatán. Nem is kísérleteztem vele, vettem egy bontottat és azt újítottam fel. Az autón lévő karja egyáltalán nem mozgott, a dugattyúk sem. A le és felszereléshez le kellett venni a tankot.
A matricákért köszönet GT-nek!
Összegezve: brutális lett a fék! Össze sem lehet hasonlítani a régivel.
A következő projekt: futómű.












Hanyattvágó adat: két év alatt elköltöttem egymillió forintot üzemanyagra. Jó ez a "költségeim" menüpont itt az amorén, de néha szívbajt tud okozni...
Számoljunk csak...
- 23 hónap alatt 1 millió forint, az havonta 43.500 forint üzemanyagra. Rengeteg pénz.
- 36 ezer kilométerre kiszámolva ez 27 forint kilométerenként.
- 3.056 liter üzemanyag 1 milláért, az átlagáron 327,2 forint / liter.
- A legdrágább tankolásom 411 forint / liter volt (valami prémium dízelért), a legolcsóbb pedig 269,9 forint, még 2009 nyarán... Böven 100 forintot ment fel a dízel ára 2 év alatt...


Tegnap végre elérkezett hozzánk a kárszakértő szaki, és megállapította a következő sérüléseket:
-jobb sárvédő-csere+fényezés
-jobb első ajtó-csere+fényezés
jobb oldali A oszlop külső javítása+fényezés
-jobb első műanyag dobbetét-csere
-oldalvillogó-csere
-első lökhárító-fényezés
jobb hátsó ajtó-javítás+fényezés(50 %-ban korábbi sérülés miatt :S)
-alufelni+gumi- csere
+futóműbeállítás
Már alig várom, hogy mennyi lesz az annyi...
Hosszú 3 munkanap lesz...
Motorolaj és fékolajcsere. Pollenszűrőcsere.
Pluszként vettem még Paraflu-t és váltóolajat is, de azt nem kellett utántölteni.
164800 km
Már teljesen olyanlett az autó ahogy azt elképzeltem:) Zender szárny feltéve,Ködlámpás,lámpamosós első lökhárító is fentvan már:) Alsó műanyagok a kocsi színére fújva szerintem igy sokkal jobban néz ki:) AlfaCity elötti nap lett összerakva teljesen
2 hete elkezdett folyni a szervó olajam, és teljesen el is ment a szervóm. A kormányműnél folyt be, a gázpedál közelében.
Zé. mester tanácsára, ki lett cserélve a szimering, és azóta tökéletesen működik.
itt lehet megtalálni, ha bárkinek hasonló problémája lenne...http://www.szimering.com/product_info.php/info/p306_korm-nym--szimering-20x42-5x3-8-5.html
A munkát az itteni szerelő barátom végezte, neki ezer hála. Mivel munkadíjat nem volt, megúsztam a szimeringekből, és a Tutela GI / A olajakból.
2 hétig autó nélkül, mert itt Dániában nem volt ez a szimering és olaj sem...:(

Eddig bo 5000 km-t tettunk meg egyutt, nagy boldogsagban...
Atlag fogyasztas: 11,3 l/100km
Atlag sebesseg: 122 km/h
külseje forrasztva, 2 réteg Korant rozsdaátalakító + 2 réteg zománcfesték
belsejét is kezelni kell még szintén rozsdaátalakítóval + műgyantás US Tank Seal-el Itt kapható : www.oldtimerperfekt.hu 17000.- ft
Ki tudja hogy lehet fotókat cimkézni ?






