Blog
Rio de Dozmat-on, Snoopy műhelyében, Roni kutya felügyelete alatt, Andris kifényesítette a verdát, fullingyenhaver. Jó azért két trappista sajtos zsömlét csináltattam neki a Rio-i közértben, igaz cserébe beleettem az öccse pizzájába, ill az előző esti cehhet a sörpatikában álltam az Uraknak.

Valahol a 8-ason belement az ezredik általam taposott kilométer, különösebb baja nincs, olajszint középen, pont, mint olajcserekor.
Ma reggel egy még alvó hölgy talált meg oldalról. Képek hamarosan.
az októberi törés óta még nem volt megnézve a futómű( mert nem volt olyan szar)
faszányosan be lett állítva, és most nagyon jó :):)
a kormány is normálisan áll ha egyenesen megyek :D
Az idei legrosszabb pénteki napomon egyéb balszerencsék mellett sikerült beletolatnom egy Clioba.Szegény kisautó biztosan volt már ott törve, mert tiszta fehér lett a lökhárítóm, de mosás után csak karcok látszódtak. Persze AlfaCityre meg kell javítani. 1-én viszem a fényezőhöz. Jókat hallottam róla, remélem tényleg jól dolgozik.

Felkerültek a nyárigumik is és eljött az ideje a futóműállításnak. Csöriék megcsinálták.
Beálltam én is a sorba, látom többen a cartársak közül szintén hasznosan töltik az ünnepeket :) Hát ez van, eddig nem volt rá időm. Visszamentek a 215-ös Pirellik, kicsit hangosabb, kicsit magasabb a fogyi, meg jobban vezetik a nyomvályúk, de akkoris ez az igazi! A téliket felhajigáltam a garázs tetejére, kimentem egy próbakörre (ki tudja, a hosszú téli pihenő alatt nem-e kialakult egy sunyi szálszakadás :) , persze minden OK. Ennek örömére összedobtam egy gif-et :)


Ma (04.24.) végre az összes nyári gumi felkerült a helyére (tegnap a sötétség miatt csak egyik oldal lett kész...:), féknyergek szépen lefestve. :) Képek kedden, amikor is végre újra csatlakoztatni tudom a telefonom egy számítógéphez, addig még vár ránk egy gumis is, hogy azért átnézze a gumikat minden rendben van-e velük. (Bal elsőnek olyan gumit tettünk először fel, amiben a plusz súlyok elértek valamit, átcseréltük, de remélhetőleg ez lesz uccsó nyár a gumiknak és a felninek is...)
5.5 mm-es a futófelület minden gumin (2007.decemberiek), így jövőre szeretném őket lecserélni. Jót tett neki a keddi centírozás (04.26.), mert volt kis gond a súlyok helyével, nyár végig nem lesz gond, addig jók és szépek, aztán jövőre jön az új felni! :) Addig is a nagy utazás végeztével is kapott jó nagy takarítást (mosás, porszívózás...:)






Amit cseréltünk:
-motorolaj(Castrol Edge)+szűrő
-levegőszűrő
-pollenszűrő
-gázolajszűrő
-vezérműszíjj+görgői
-hosszbordás szíjj+görgői
-vízpumpa
-váltóolaj
Igaz az óra által jelzett kilóméterfutás még nem indokolta volna mindezen alkatrészek cseréjét,én nyugodtabb vagyok így:).Jövőre mindenképp cserések lettek volna ezek a cuccok.Egyébként a régi szíjjak teljesen jó állapotúnak tűntek,nem voltak megöregedve.Viszont a görgőknek már volt egy kis hangjuk.Most hallhatóan csendesebben jár a motor.A vízpumpa még biztosan a gyári volt,mert találtam rajta "07-01" jelzést.Más alkatrészeken nem találtam utalást a gyártás idejére,de valószínüleg még azok is a gyáriak voltak.
Idén nyáron úgyis vár egy-két többezer kilóméteres túra a gépre,így-talán-nyugodtan neki vághatok ezeknek.
Az alkatrészeket Erhard cartársnál szereztem be,a cserét ismét barátom műhelyében végeztük.
Km.ó. állás:81500

Hozott a nyuszi (na jó, nem...hanem Gábor barátom Svájcból:D ) 4db Pirelli PZero Nero gumit, 215/45 17-es méretben, vagy 6mm es mintával, baráti áron, csak Nekem! :))
A gumis fel is rakta gyorsan, miután a defekttűrő téli szettet leszenvedte a felniről.(megérdemelte az 5e ft-ot,ráadásul szombat délután,munkaidő után dolgozott:) )
Kemény, 3500km-ert használtam a téli gumikat...


