Blog
Fóliát kapott Alfinyó! Már régóta tervben volt,de csak most vettük rá magunkat igazán, hogy vállaljuk a kockázatot :)
By: Tiszi Bt. Sopron (Skyfol)

Ma sikerült Large Gyurinak a hibát megjavítani. Ezúton is köszönöm.
A tolatólámpa vezetéke volt a bűnös, csomagtérajtó átvezetésnél volt kiszakadva.
Gondoltam, ideje átvinni Lolát a szervizbe, olajcserére, illetve megvizsgálni, hogy a fékek kipurcanásán kívül történt-e más is a ringen. Az idő szép, az autó pöccre indul, ablak le...trélerre fel.
A szerviz udvarán próbálgattam, 10 km/h-ról kb 4 méter a fékút. Ezért nem bánom a fuvardíját, sokkal beljebb vagyok, mintha lökhárítót és géptetőt kellene cserélnem :)
Remélem több ilyen fotó nem készül Loláról.

Ma végre teljesen elhalkult a futómű, már csak a beállítás szükséges a gondtalan suhanáshoz.
Juhéééééééééé:-)
Birth stabilizátor szilentek 4000ft/2 db
Munkadíj: 6000 ft
Miután szépen rozsdátlanítottam, lefestettem a Marektől szerzett hátsó dobot. Egy kipufogószerelő haverhoz fordultam, mert a gyári dob az illesztésnél annyira össze volt gyógyulva, hogy én nem tudtam levenni, de így sem úszta meg a flexelést. Végül kiderült, hogy az új dob nem 2.0TS-ről való, mert vastagabb a cső átmérője, így hát sajnos hegeszteni kellett. Aztán meg a gyári vég is át lett hegesztve a régiről.
Meghozta bátyus, a régóta várt lámpákat. Köszönet érte! Csináltattam másik emblémát is, mert a régi piros már nem illett annyira az összképbe.

Most egy pár napig nem volt jó az autó. Kezdődött a probléma leszakadt a porlasztó fészek, aztán hengerfej csere után pár napig működött az autó, és ismét füstölni kezdet az autó. A probléma mellé társult némi erős kopogó hang. A hengerfej leszedése után kiderült, hogy az első hengerben a dugattyú beleütött a hengerfejbe. A hajtókarcsapágy vékony volt mint a cigaretta papír, de már működik az autó.
Holnap a következő embereket kell hívnom és időpontot kell kérni! :-)
Fóliás - első oldalsó ablakra megy egy halványabb. Most még nem rakom vissza a garázsban pihenő fekete üvegeket.
Futóműves - még mindig a hátulja. Ha ő is vakarni fogja a fejét, akkor nem tudom mi lesz. A tervben van egy állítható magasságú garnitúra.
Szélvédő inast - ideje cserélni, mert már hozzám nő, hogy mindig be van repedve.
Bőrözős inast is csörgetni kéne - kormány, váltó- és kézifékszoknya...mindegy
Muszáj, mert nem haladok.
Szerintem egyenlőre ennyi. :-)
A pótféklámpába a második izzó megint nem működik. :-)
Nem készítettem képeket, mert garázsos lett volna. :-)
Hosszú idő után ismét írok. Ez egy hoszabb lélegzetvételű dolog lesz, sokmindent kell csinálni. Összerakás óta kb 5000km van a kocsiban, de mivel nem nem volt megfelelő az olajnyomás, így kiszedem a motort. Ez a mai napon meg is történt.
Tennivalók:
- Olajpumpacsere
- Balance tengelyek kiszerelése
- Váltó/osztómű szimmeringek cseréje
- Turbo csere ( TD04HL-13G )
- Néhány szilent csere
- Váltóbowden csere
- Tankszelep csere
- Kormánymű porvédő csere
- Első gátlók felújítása
- Fűtőmotor csere
- Hengerenkénti gyújtótrafók beszerelése



0
571
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV