Blog
Ma kicsréltettem a kipuff távtartót amit Csörgő mester szerzett be nekem. Sajnos nem passzolt teljesen az eredeti helyére, kicsit kellett rajta fúrni faragni, de megoldotta az úriember aki cserélte. Sajnos a motorvédőm elég ramatyul néz ki, azt hiszem cserés lesz. Két helyen is elrepedt, de szakszerűen meg lett javítva. Kábelkötegelővel :D:D
Km: 117740
Ilyen is általában csak egyetlen egyszer adódik (0120) - meg ahányszor 'visszatekerjük' az órát ha nem sikerül a kép:)

2011.01.20. A kocsiba 68.000km van.Ma beraktam az új ledes helyzetjelzőt meg a feliratokat eltüntettem a hátuljáról.(159 meg 2.4JTDm)












Ma ki lett cserélve a bal hátsó kerékcsapágy, régóta hallatta a hangját. Eléggé oda volt már. A termosztát is rossz volt, alig melegedett a víz, a fűtés is elég gyengén muzsikált. Most már mindkettő rendben van. Történt mindez 281000 km.-nél.
Eljött az ideje a vezérlés és az olaj cserének így hát muszáj volt sok pénzért beszerezni a szükséges alkatrészeket illetve a megfelelő gyári olajat.De nem bánom mert így biztos lehetek benn hogy, ki lesz cserélve és remélem nem ér váratlan meglepetés.Sajnos a héten már nem tudják beépíteni de jövő hétre van megbeszélve a szerelővel.



Karácsonyra kapott FK olajnyomás olaj hő és voltmérőt és a bekötéshez egy Raid olajszűrő adaptert.
Képek később

Hosszbordás szíjfeszítő és vezető cseréje. Olyan volt a motortér mintha egy 10 papagáj lakott volna bent:) Azóta kuss van.
Omp ide vagy oda egy kalap xar alig 20k alatt elfolyt az olaj belőle:( Sikerült nagyon jó áron találnom bele Boge lengéscsillapítókat előre remélem ez már jobb lesz.

Mozgott, nyekergett a motor, a toronynál lévő felfüggesztés csavarja nem bírta tovább :). Ennek fejében a szilentet is szétcseszte.. majd kicserélem, ha lesz kedvem.. vagy így marad..



