Blog
Schweiz, Switzerland, Svájc.
Végre eljött az idő, hogy az első nagyobb utat s egyben próbatételt is megélhessük.
8 ország, 2200km, tengerszinttől 2500méteres magasságokig.
Bp-Salzburg-Davos-Lichtenstein-Venezia-Bp.
Anyósülésen kismama, csomagtérben egy 100kilós koncert cimbalom, tetőcsomagtartón egy Thule tetőbox.: összesen kb. 2100kg test vágtázott hol autósztrádákon, hol sziklás hajtűkanyarokban. Mindezt tette 7,4es átlagfogyasztással.
Végtapasztalat: komfort, megbízhatóság, Thule tetőbox létfontossága, az 1000km/1tank arány roppant kényelmes. 150paci tökéletesen húz, de ne várjunk csodát tőle a csúcsok meghódításánál.
Vielen Danke Schweiz.

A napokban átesett a kocsi az olajcserén és a féktárcsák és fékbetétek cseréjén!
már március óta megvan a komplett rendszer, de csak most került sor a beszerelésre. Megnéztem pár gyári mosós 156-ot, lemértem, kb. honnan milyen távolságban vannak a spricnik, mivel a lökösön semmi jelzés nincs. Egy adat elmaradt ezért felzargattam ZOI-t , aki készségesen leugrott a garázsba lemérni, ezúton is köszi mégeccer! :)
Bepozicionáltuk a spricnit kifúrtuk a lököst , de trükkös, mert nem csak egy sima 22-es lyuk, hanem onnan még jobboldalra kiágazik egy 15x7mm-es "ág", de meg lehet csinálni :) Márti sokat segített méregetni. A tartályt is cserélni kell, mert nagyobb és 2 szivattyú van rajta. A dobbetétet félig lebontva lefelé kijön a tartály, a nagyobbat is ugyanígy be lehet szuszakolni, de nemeccerű mutatvány. Arra kell figyelni, hogy az ablakmosó szivattyújának a csöve úgy rágyógyul, hogy ha le akarom húzni letörik a csőcsonk is, sikerült letörnöm sajna, még agyalás alatt van, hogy miképp hozom rendbe, jelenleg csak a lámpamosó van bekötve a másik szivattyú inaktív. Miután a spricnik helyre kerültek és a tartály is kicserélődött már csak össze kellett rakni, sajna a motortér burkolattal megszenvedtem, de sikerült :)
Még az ablakmosó szivattyúval kell valamit kezdenem, meg belőni a spriciket, mert most összevissza fújnak...
update:
a szivattyút sikerült meggyógyítani, úgy hogy a csövet ráragasztottuk, belőtem a spricniket is, szóval zsír a cucc :)










a legutóbbi szervíznél, mikor a vezérlés burkolatát kicserélte Csöri mester, nem voltak meg a hosszú csavarok a hosszbordás takaróhoz, Trencsiktől lomizott nekem 2 csavart, így végre az utolsó elem is a helyére kerülhetett


És eljött (0815) a 130000. alfás km is, melyet sajnos csak 1km elteltével tudtam rögzíteni.. de ez úgy néz ki már "mindennapos" lesz, mert a 120ezresnél is így jártam.. :\

A Corában járva (0815) találtam rá erre a szépségre: 1:32 rosso Alfa Brera. Ezen kívül ha már arrafelé voltunk bementünk a Norautoba (Carplan) sampon+wax-ért.
[Költségeim: rosso Brera 1990Ft, sampon+wax: 590Ft]












Ma lementem Pécsre és amikor megláttam egyből beleszerettem!
Gyönyörű ebben a lakk fekete színben! Tökéletes állapotban van és kevés valós km van benne! Kell még várnom pár hosszú napot mire átvehetem,de már nagyon várom!
Jóhangulatú találkozón vettem rész, ahol több Cartársal is most találkozhattam elösször (Ádám19, Reaper, Zsolti, Piritu, Rolee), ott volt még a Sanyi és Zotya146 is. A találkozás a pápai Tecsó parkolóban történt ahova Reaper-el Marcaltőtől konvolyban érkeztünk meg. A városba tömör konvolyban érkeztünk meg, majd parkolás után betértünk pizzázni és beszélgetni.
Utánna kicsit felvonultunk a városban, beszélgettünk, és megörökítettük a vasakat. Örömmel várom a mielöbbi találkozást :D:D.












Eladtam a zöldséget 2009.08.15.-én alapos gazdának.
Tuner és Betonláb barátom ma átjöttek hozzám, így a segítségükkel végre nekiestünk egy komplett Ti belső átépítésének. Már hetek óta húzódik, de nélkülük nem volt lelkierőm belevágni. Ez úton is örök hála nekik!!!!
Gyakorlatilak a műszerfal és az ajtókárpikok kivételével minden cserélve lett, azaz Tetőkárpit, kalaptartó, A,B és C oszlop borítások, komplett belső világítás, napellenzők, kapaszkodók ( 3 helyett 4), 4 helyett immár 5 fejtámla, küszöbborítások. Nem utolsó sorban bekerültek a Ti motoros bőrülései, melyek vagy 3x keményebbek a réginél és sokkal jobb oldaltartást biztosítanak. Az elektromos bekötésénél külön kapóra jött Tuner kolléga villanyász tudománya :o). Külön örültem a kihúzható combtámasznak :o))) kb. 5 óra alatt végeztünk mindennel (közben egy V6 gyertyacsere is becsúszott) ami lényegesen tovább tartott volna, ha Betonláb nem hajt minket, hiszen Tuner és én egymásnak mutogattuk közben a legújabb pecabotjaink, műcsaliaink! :oD
Annyit még azért elmondanék, hogy sok apro részlet nem kompatibilis a '98-as és a '05-ös évjárat között, de kis faragással minden megoldható, és egy finom 52cm-es pizzával félbeszekítva, végül is sikeresen zárult a nap. :o)







1
539
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth