Blog
Ettől- eddig bírta az első futómű. Tegnap hazamentem 20 percre. Amikor beültem, akkor már nyüszögött a jobb eleje, az összes kárpit zörög, és mindez 20 perc leforgása alatt, álló helyzetben...
Úgy látszik, hogy hiába vigyázok rá annyira, hogy kerülgetem a szarabb útszakaszokat, kerülővel megyek, nehogy át kelljen menni a sineken, stb...
Majd 250.000- nél kap megint új első futóművet, addig meg leszarás.
Olajcsere, semmi extra.
Kuplung hiba diagnosztizálás, néha elcsúszik 5., 6.-ban. A próbakörön persze nem, de elkönyveltük rendellenességnek. Ellenben nem biztos, hogy gariba beveszik. ...
sződ-nevelek - bp (tankolás) - komárom (monostori erőd) - győr (városnézés) - sopron (hotel korona, károly kilátó, stb.) - fertőrákos - fertő-tó - mörbisch [A] (hajóval) - fertőrákos - sopron (hősi temető) - fertőrákos (kőfejtő) - balf (tó) - nagycenk (kampa-trendhaus lakópark) - kőszeg (vár) - szombathely (csónakázó tó) - nagykanizsa (cirkusz) - vízvár (rokonok:) - nagykanizsa - fonyód (kikötő) - balatonszárszó (kaja) - székesfehérvár (kétbetűs:) - sződ-nevelek
mindösszesen 888km, 8,42l-es átlagfogyasztással
Szombathelyen vettem észre hogy elfosta magát a jobb első és hátsó lengéscsillapító, de onnan még volt hátra majd' 500km (~490) és még egy nap, hogy hazaérjünk. Sikeresen vettük az akadályt, bár izgalmakkal teli 500km volt. Mindenesetre útközben felhívtam Gerissimot, hogy mikor tud nekiállni majd a cserének.
Az első és a hátsó kerékdob már csupa olaj és nagyobb gödröknél/huppanóknál elég érdekes hangokat hallat, úgyh cserés lesz biztosan. Még szerencse, hogy anno András bácsitól beszereztem két elsőt. Két hátsót még elő kell teremtenem valahonnan..












Párom ismét meglepett (0510) egy pár modellel. Kőszegen egy OMV benzinkútnál álltunk meg pihenni, mikoris párom bement a shopba "kajáért".. :) és egy bburago 156 polizia-val (1:43) ill. egy fekete 147 GTA-val (1:32) jött ki:)
[Költségeim: bburago 156 polizia 990Ft, fekete 147 GTA (Kinsmart) 890Ft.]




2009.04.21. km: 158,530
Komplett vezérlés csere: Szij+görgö+feszitő+vizpumpa
Természetesen az elmaradhatatlan vezérlés-módositó is cserélve lett!
Az alkatrészekért köszönet Erhard242 cartársnak!
Megadta magát a kuplungom-cserélni kellett a tárcsát. Elvittem kevlároztatni. Ezzel egy időben megszólalt a bal első kerékagycsapágyam. Ez is csere! A váltó olaj is erre a sorsra jutott. A hátsó fékbetétek szintén.
139.000km :) Ez is meglett
A napokban cseréltem egy izzót... más nem nagyon történt velünk :)
Egy ideje határozott morgó, búgó hangot hallok vlahonnan, ami jobbkanyarban felerősödik. Asszem csapágy lesz. vagy az ütött oldalon a bal első, vagy hátul, néha inkább hátulról hallom. Ezen kívül hogy örömömet fokozza, a szélvédő alatti baloldali takarólemez elkezdett feljönni és 140-től zizeg mint a rosseb. Ha nyomok egy kis szélvédőmosót, néhány percre bekussol. Úgyhogy 2l/500km a mosófolyadék fogyasztásom...Kiderült, hogy az előző tulaj szilóval nyomta vissza, miután letörte a rögzítőfüleket. Gratulálunk...
Majd szerzek rá másikat. Egyúttal észrevettem, hogy a balos lámpa páravédő kupak fülecskéi meg vannak gyengülve, így egy kis Uverapiddal megerősítettem. Kapott egy pár GE Megalight Plus izzót is, plusz megigazítottam a bénán berakott indexet (utángyártott sárvédő rulez :-() .
Üzemanyagilag egyelőre maradok a Shellnél, stabilan beállt 6.5 körülire a fogyasztás, és nem torolja meg plusz fél literrel, ha netán nem jut Spuri a torkába. Persze azért öntögetem azt is :-)