Blog

Ettől- eddig bírta az első futómű. Tegnap hazamentem 20 percre. Amikor beültem, akkor már nyüszögött a jobb eleje, az összes kárpit zörög, és mindez 20 perc leforgása alatt, álló helyzetben...
Úgy látszik, hogy hiába vigyázok rá annyira, hogy kerülgetem a szarabb útszakaszokat, kerülővel megyek, nehogy át kelljen menni a sineken, stb...
Majd 250.000- nél kap megint új első futóművet, addig meg leszarás.

 
>> SzervizBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-05-12

Olajcsere, semmi extra.
Kuplung hiba diagnosztizálás, néha elcsúszik 5., 6.-ban. A próbakörön persze nem, de elkönyveltük rendellenességnek. Ellenben nem biztos, hogy gariba beveszik. ...

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-05-11

És eljött (0511) a 125000. alfás km is:)

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-05-11

sződ-nevelek - bp (tankolás) - komárom (monostori erőd) - győr (városnézés) - sopron (hotel korona, károly kilátó, stb.) - fertőrákos - fertő-tó - mörbisch [A] (hajóval) - fertőrákos - sopron (hősi temető) - fertőrákos (kőfejtő) - balf (tó) - nagycenk (kampa-trendhaus lakópark) - kőszeg (vár) - szombathely (csónakázó tó) - nagykanizsa (cirkusz) - vízvár (rokonok:) - nagykanizsa - fonyód (kikötő) - balatonszárszó (kaja) - székesfehérvár (kétbetűs:) - sződ-nevelek

mindösszesen 888km, 8,42l-es átlagfogyasztással

Szombathelyen vettem észre hogy elfosta magát a jobb első és hátsó lengéscsillapító, de onnan még volt hátra majd' 500km (~490) és még egy nap, hogy hazaérjünk. Sikeresen vettük az akadályt, bár izgalmakkal teli 500km volt. Mindenesetre útközben felhívtam Gerissimot, hogy mikor tud nekiállni majd a cserének.

Az első és a hátsó kerékdob már csupa olaj és nagyobb gödröknél/huppanóknál elég érdekes hangokat hallat, úgyh cserés lesz biztosan. Még szerencse, hogy anno András bácsitól beszereztem két elsőt. Két hátsót még elő kell teremtenem valahonnan..

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-05-10

Párom ismét meglepett (0510) egy pár modellel. Kőszegen egy OMV benzinkútnál álltunk meg pihenni, mikoris párom bement a shopba "kajáért".. :) és egy bburago 156 polizia-val (1:43) ill. egy fekete 147 GTA-val (1:32) jött ki:)

[Költségeim: bburago 156 polizia 990Ft, fekete 147 GTA (Kinsmart) 890Ft.]

>> SzervizTorque // Alfa 145 1.6 Ts // 2009-04-21

2009.04.21. km: 158,530
Komplett vezérlés csere: Szij+görgö+feszitő+vizpumpa
Természetesen az elmaradhatatlan vezérlés-módositó is cserélve lett!
Az alkatrészekért köszönet Erhard242 cartársnak!

>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2009-05-11

Megjött végre!!!!

 
>> SzervizBeryq4 // Alfa 156 sw 2.4 JóTurbóDízel // 2009-05-11

Megadta magát a kuplungom-cserélni kellett a tárcsát. Elvittem kevlároztatni. Ezzel egy időben megszólalt a bal első kerékagycsapágyam. Ez is csere! A váltó olaj is erre a sorsra jutott. A hátsó fékbetétek szintén.

 
>> EgyébBagee // Alfa 145 1.4 16V TS // 2009-05-11

139.000km :) Ez is meglett
A napokban cseréltem egy izzót... más nem nagyon történt velünk :)

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2009-05-10

Egy ideje határozott morgó, búgó hangot hallok vlahonnan, ami jobbkanyarban felerősödik. Asszem csapágy lesz. vagy az ütött oldalon a bal első, vagy hátul, néha inkább hátulról hallom. Ezen kívül hogy örömömet fokozza, a szélvédő alatti baloldali takarólemez elkezdett feljönni és 140-től zizeg mint a rosseb. Ha nyomok egy kis szélvédőmosót, néhány percre bekussol. Úgyhogy 2l/500km a mosófolyadék fogyasztásom...Kiderült, hogy az előző tulaj szilóval nyomta vissza, miután letörte a rögzítőfüleket. Gratulálunk...
Majd szerzek rá másikat. Egyúttal észrevettem, hogy a balos lámpa páravédő kupak fülecskéi meg vannak gyengülve, így egy kis Uverapiddal megerősítettem. Kapott egy pár GE Megalight Plus izzót is, plusz megigazítottam a bénán berakott indexet (utángyártott sárvédő rulez :-() .

Üzemanyagilag egyelőre maradok a Shellnél, stabilan beállt 6.5 körülire a fogyasztás, és nem torolja meg plusz fél literrel, ha netán nem jut Spuri a torkába. Persze azért öntögetem azt is :-)