Blog
Elindultam Szilvásváradra pihenni. Eljutottam kb 10 km-re az M3-ason, majd hirtelen mint a Karácsonyfa elkezdett égni minden hibakód, benzinmutató leesett 0-ra (tele tanknál..), majd villogni kezdett az is.. Motor erő visszaesett, max 80-a tempó. Visszaálltam a szélső sávba, majd első megállónál le a pályáról. Autó maradt a benzinkúton hétfőig, hétfőn szakadó esőben tréler, irány D.Z. Tuning. Mint kiderült, a motortérben kábelköteg szakadás miatt történt minden... Pár órás művelet a javítás... Plusz Zsolt jelezte, hogy a turbó tőcsavarok miatt újra javítandó a közeljövőben.
Tréler baráti áron: 25.000
Szervizköltség: 15.000

Iszonyat a BOSE hangrendszer ami gyarilag van a kocsiban, viszont a melyet egy kicsit kevesnek tartottam.
Igy bekerult a potkerek helyere egy kellemes aktiv melynyomo



Sajnos az en breram nem volt skywindows -os, szoval ugy dontottem beszerelem.
Szereztem teljesen uj nyitott tetokarpitot es egy bontott skywindow-t
Sajnos olyan koszos volt, hogy ujra kellett karpitoznom.
A beszereles nem volt egyszeru, de sikeres :D






Utastér tető újrafényezve.
Két oldalt lepergett a lakk a tetőről, később a festék is és rozsdásodni kezdett.
Motip hőálló festékkel lefújtam a kipufogó dobot mert ezüst színű volt (előző tulaj miatt) és nagyon szúrta a szemem :)

Szeptember 4-én ellátogattunk Gyöngyösre, egy kellemes Alfa tali reményében. Nagyjából délelőtt 10 óakor érkeztünk meg a gyöngyösi Tesco parkolójába, ahol már jó pár cartárs társalgott. Dél körül elindultunk Mátrafüredre, ahol egy gyönyörű kilátón felsorakoztak a szép hintók. Egyik legnagyobb szenzáció egy 145 2.0 Turbo volt, de számos gyönyörű egyedi vagy épp veterán Alfa volt a találkozón. Élményekkel teli nap volt, délután kb. fél 5 tájékán indultunk haza.






Pár napja tolatásközben lekoccoltam egy fát... Az első lökhárító bal oldala ettől kicsit lefittyedt. Egy gyors szervízelést követően már nem fittyed, erősen áll is, de valahogy semmi nincsen a helyén. Ahogy néztem alulról a dolgokat, jó so éve már, hogy végzetesen elmozdult pár kritikus alkatrész és csavar a helyéről... Priuszos ez a verda is...
Elvittük a paripát egy rövid kirándulásra, ettünk egy jó lángost Agrádon. Mindenféle előzetes karbantartás nélkül (olaj és vízszintet néztem előtte) gond nélkül teljesítette az utat. Nagyon nem pörgetem még, mivel kedden viszem Zé-hez vezérlés cserére és általános állapot felmérésre, de egy-két előzésnél azért megmutatta, hogy van azért bőven abból a 150 lóból... :). A fogyasztás a tankolásom és a mutató alapján - tehát egy teljesen pontatlan becslésre alapozva - 9 liter körüli volt, amit kicsit sokalltam a 80-120km/h-s tempó mellett. Nem is az anyagiak miatt, mert egy hobbiautó felőlem ehet 15-öt is, csak azt sejtem, valahol még csiszolható lesz ez.
0
581
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV