Blog

>> SzervizÖcsi // Alfa Giulietta 2.0 125KW // 2016-05-26

Vezérmű garn. és generátor szíj garn. csere. 2016.05.19.
vezérlés 51000 Ft
generátor szíj garn. 27000 Ft
levegőszűrő 5880 Ft
munkadíj: 18000 Ft
Kormos autószervíz.

 
>> SzervizÖcsi // Alfa Giulietta 2.0 125KW // 2016-05-26

OLAJCSERE: 2016.03.23. 130450 Km
Selenia 5W 30 5l 15760 Ft
olajszűrő ( MAN filter ) 4188 Ft
munkadíj: 6000 Ft
Kormos autószervíz.

 
>> SzervizNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2016-05-26

 

Az időszakos szerviz miatt egy nappal korábban megérkeztünk a negyedik alkalommal tartandó VVT-re. Csend, nyugalom és békesség; egyelőre :)

 

Ma Csörinél jártunk egy időszakos szerviz céljából.

Cserélve lettek:
- motorolaj (Selenia WR Pure Energy 5W30)
- olajszűrő (gyári)
- légszűrő (gyári)
- pollenszűrő (gyári)
- gázolajszűrő (gyári)
- váltóolaj (Tutela)
- EGR hűtő fedél (gyári)

Kiderült, hogy az EGR hűtő fedél már volt cserélve és makulátlan állapotban van, de sebaj így biztosan jó ideig nem lesz rá gondom.

KM-óra állása: 134 282

 
>> AutóápolásMartinGT // Alfa GT 1.8 TS // 2016-05-26

Végre sikerült időt szakítanom egy teljes polírra így Alfika végre csillog-villog :) Nagyon szép munkát végzett a polírozó így a végeredmény is jobb lett mint vártam! Sikerült eltűntetni az apróbb hibákat is amiket az előző tulaj okozott :) A képek nem adják vissza teljesen de élőben nagyon szép lett!

 
>> Tuning és extraNorbert156 // Alfa 156 2.4 JTD // 2016-05-26

Végre hosszadalmas idő után sikerült felraknom a felniket, amiket egy cartárstól sikerült megvennem! Ezúton is köszönöm neki! :) Ha már lent voltak a kerekek, lefestettem pirosra a féknyergeket, h jobban nézzen ki. Szerintem elég jó lett, nekem tetszik :)

 
>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2016-05-25

Kicsit most sokáig húztam az olajcserét, nagyon nem sikerült tartanom a 10-15 ezres csereintervallumot. Ezúttal kereken 18 ezer km telt el az előző csere óta.

Ezen kívül a stabilizátor rúdon cseréltettem szilenteket, beállíttattam a fényszórókat, kicserélték a helyzetjelző izzókat.

A váltógombomat is újra cseréltem, lekopott róla a műanyag bevonat. Ezt már tök régen megvettem, mostanra zavart már annyira, hogy cseréltem.

Öntöttvas leömlő csere. Rémálom megint. 2 nap után majdnem teljes győzelem.
Most már nem a repedésen ereszt hanem a tömítésnél.
1000x Köszönet Bélának a kitartó munkáért.
Lehet gyűjteni kataílizátorra.

 
>> EseménySzulii // Alfa 156 1.8 Twin Spark // 2014-08-24

Haverok, buli tengerpart... Egy kis szervócső lyukadással fűszerezve :D

Történt, hogy 2 nappal a nyaralás előtt szervőszivattyú sírást kezdtem el hallani. Félreálltam az autóval, motorház felnyit, nézem a szervóolaj szintet... illetve nézném ha lenne mit nézni. Motorral elszaladtam a benzinkútra, mert persze mikor máskor történne velem ez, mint este 10 kor... Vettem 2 liter olajat. Töltöttem bele kb 4 decit, több nem is ment bele. Gyorsan letudtam 100 kilométer tesztutat és megállapítottam hogy szerencsére alaphelyzetben nem enged semmit, viszont minél kisebb sebességnél tekerem a kormányt annál többet. de így is csak 1 decit sikerült elfogyasztanom 100 kilométer alatt ami okozott némi lelki megnyugvást. Mivel a szerelő már nem ért rá foglalkozni vele a nyaralás előtt, ezért így kellett nekivágnom az útnak. Hajnalban feltöltöttem indulás előtt a szintet maxra amit a szállásra érkezésig ellenőrizgettem, de pályázás közben szinte semmit nem fogyott, így utántöltés nélkül leértem a tengerpartig :)
A nyaralás alatt megtettem összesen 2000 kilómétert, ez alatt 1 liter szervóolajat fogyasztott el a kocsi. Nem mondom hogy nem lett volna jobb enélkül a kellemetlenség nélkül eltölteni a nyaralást de szerencsére nem árnyékolta be a hetünket. Hazaérve az első utam a szerelőhöz vezetett ahol meg is oldották a problémámat még aznap.