Blog
Lámpa kapcsoló konzol, tükör állító gombok, ködlámpa
-Szivocsonk csere, kabelkoteg csere es mintha uj lenne a motor. Feher fustnek nyoma sincs :D
-Ismet egy futoszal csere.
-Ules vegre hibatlanul mukodik
A mai napon kapott a gép újabb 2 évre műszaki vizsgát :) Nem volt hiábavaló a befektetett munka, hiba nélkül teljesítette a vizsgát.
Kicseréltem a felső lengőkarok szilentjeit, mert nem voltak szorosak már-gömbfej még jó volt teljesen-kiváncsi vagyok mennyit fog bírni így, valamint a jobb hátsó kézifék bowden sem volt az igazi, kicsit szorult ezért szintén cserére került mindkettő.
Műszakira rendbetettem az automata fényszóró magasság állítást is. A jobb oldali motor tápvezetéke szálszakadt volt valahol a kábelkötegben a bal nyúlvány és a motor között, a gyári elágazástól behúztam egy új vezetéket, így a hiba elhárítva. Szenzorok tartóját is meg kellett erősíteni, mert nem voltak a helyzet magaslatán, valamint kaptak új faudi fejeket a rudazataik.
Kapott a gép előre új féktárcsákat is (Meyle)
Műszaki vizsgára vittem az autót, ahol azzal szembesítettek, hogy a beszerelt gáztartály szavatossági ideje idén augusztusban lejár. Döntenem kellett, hogy a végleges megszüntetés, vagy a tartálycsere mellett döntök. Az új tartály beszerelése racionálisabb megoldásnak bizonyult. A két lehetőség között kb. 10 000 Ft különbség lett volna a megszüntetés javára, amit néhány tankolás során simán visszahoz az LPG rendszer.
Abszolút ismeretlen volt számomra a gázzal való autózás, de most már kezdem érteni, miért olyan népszerű az olasz barátainknál ez a megoldás. Ha nem siet az ember, egy tankon több ezer forintot lehet megspórolni. Saját magamnak valószínűleg nem szereltetném be, mivel annyit nem járok, hogy a teljes rendszer költségei megtérüljenek, azonban így, hogy alapból az autóba volt szerelve boldogan használom. Jelentős teljesítménycsökkenéssel jár, az emlegetett 10% valójában 30% körül mozog. Viszont mivel egy gombnyomással átválthatunk benzin üzemre, egy előzés során az élvezeti faktor sem marad el.
Esedékessé vált az olajcsere szeretett Alfámban. Ragaszkodtam a hagyományokhoz és 5W40-es Selénia Star olajat vásároltam. Mindemellett cseréltem gyertyákat is, a gyárilag előírt Bosch FQR8LEU2 típust vettem bele. Az olajleeresztő csavar nehezen engedte magát, de sikerült megoldani a helyzetet. Úgy érzem jobban megy az autó, sokkal egyenletesebbnek érzem.
Megvétel után : Féktárcsa csere + betét.
Olaj, levegő, pollen szűrő csere.
Az autó megvásárlása után rögtön az első dolgom az volt, hogy kicseréltem a T10 5smd Led és szofita Led can-bus error free-s izzókra az autóban. Fehér fényűek és sokkal jobban világítanak, mint a gyári izzók, én nagyon meg vagyok vele elégedve. És az autó se beszél vissza a ledes izzók miatt.



Nagy esemény történt !
Jelentem átvágtuk magunkat a bürokrácia útvesztőin, és lerendszámosodtunk.
Én személy szerint nem voltam hajlandó az egész napomat ügyintézéssel, és idegeskedéssel tölteni (vagy akár többet is), így megbíztam a lehetőségekhez képest leginkább szimpatikus tagot aki ebből él.
Potom 25 pénzért tokától, bokáig mindent elintézett. És el kell mondjam nem ez volt a legnagyobb tétel.
Pontosan 247.000Ft volt mindennel a mutatvány.
Megéri-e? Szerintem igen.
De a sztori szempontjából már mindegy is.
A lényeg, hogy ma már utcán volt a gépsárkány, és boldogan tettem bele az első 50km-et.
Most nagylevegő, és irány a szervíz. Első körben ami tutira kelleni fog:
-vezérlés
-fékek
-lengéscsillapítók
- mindenféle színű-szagú-állagú folyadék
1
621
Fórum
Friss topicok
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV