Blog
Megrendeltem az első fékszettet (Textar tárcsa, Brembo betét.. Ha már hátul is az van)
Semmi csikorgó nyikorgó hangot nem hallok :)
Vele együtt vettem Autofren féknyereg felújító készletet.
Szép idő volt, neki lehet állni. Fékszerelésben már volt részem jópárszor, úgyhogy a csere elég hamar lezajlott, de csak ezután jöttek a gondok..
Teljesen össze lett rakva, jöhet a próbakör..
Gond van, befog a fék. A dugattyúk nem mentek vissza a helyükre. Gondoltam a fékmunkahengernek baja nem lehet, mert eddig tökéletesen működött.
Fékcsőre esett a gyanú, megrendeltem őket (TRW), hamar ki is lettek cserélve, de az előzök eléggé bele voltak rohadva 😃
Újabb próbakör, de sajnos a hibajelenség még mindig megmaradt.
Ekkor gondoltam az utángyártott dugattyúkra, kivettem őket és összemértem az eddigi ATE dugattyúval. Érdekes volt.
ATE: 53,87 mm
Autofren: 53,97 mm
Visszaraktam bele az ATE-t miután szépen meg lett tisztítva, és azóta tökéletesen fog és működik a fék! :)








Belsőtér jégkristály ledeket kapott, vele együtt a rendszámvilágítás és a tolatólámpa is (bár az rosszabb mint ami eddig volt, majd valami erősebb kell bele:))
Oldalsó indexburkolatokat is kapott, füst színűeket, de véleményem szerint nem igen passzol az autó színéhez, úgyhogy le fogom majd váltani krómra :)



Képeimet a Milánói hétvégérőlITT. megnézhetitek. Sajnos úgy néz ki csak google regisztrációval nyitja meg. Feltöltöm máshová is.
Akkor még ITT
Egy meglepi Itt
Belebeszéltem az Alfába a kiégett helyzetjelzőt. Csere a Bauhaus parkolójában. Izzó még volt a kesztyűtartóban.
A mai napon kaptam vissza a jószágot egy hetes kényszerpihenőjéből. Sajnos a lenkerék-kuplung összehangolás csak ma délelőtt lett kész, így a kocsi is csak délutánra lett összerakva. Most a kocsi végre (rekatíve) kussban van és nem játszik szovjet kávédarálós nótákat ha eleresztem a klungot. Na de ez nem minden, mert a kocsi a mai napon xenon fényszórós lett. Utólagos H7es xenon került bele és egy lámpamosó készlet az első lökhárítóba, Ez persze Dudás Zoltán nélkül nem sikerülhetett volna, mint sok minden más sem.
A következő projekt az lengéscsillapító csere lesz, melyeket németországból rendelünk majd meg. Első és hástó párt összesen 300€-ért be tudunk szerezni(szállítással együtt). Aztán áprilisban-májusban jön a nagyobb intercooler és lehet, hogy nyáron kipróbálunk egy H4es bi-xenon szettet is, de ez még messze van. Apropó, jövő héten kedden felkerülnek majd az új nyári gumik is. De erről majd kedden írok.
Az első generációs Giulietta kormánya nem az egyik legjobban eltalált darab. Erre az olaszok is rájöttek és a faceliftnél ezt is lecserélték. A légzsákon nem változtattak, és a felfogatási pont sem változott, fel lehet tenni minden gond nélkül. Egyedül a multikormány kapcsolóit kellett átrakni, illetve azokon a gombokat átcserélni, de az is kompatibilis. A végeredmény nagyon tutti lett, most már belül is rendben van a verda.


A színezett gyári üvegek kevesek voltak,uh. Ujfent feltüntem Mosonmagyaróváron a szabófoliás fiúknál.Hátul 5% os elöl átlátszó műbizonylatos 75% os előírásoknak tökéletesen megfelelő fólia került.Bonusban lefóliázták nekem a ködlámpákat kőfelverődésvédő fóliával.Ismét tökéletes munkát végeztek.Az autó már Csörinél várja hogy a kisebb nagyobb hobák javításra kerüljenek.

