Blog

a 2000-2200 rángatásos sztory is megszünt semmi baja sincs a DPF-nek a fax szakszervíz nem tudta megállapítani a hiba okát a LMM-ő prudukálta a jelenséget...

 

Elhalázott a LMM így cserére szorult, ma meg is jött az új Bosch ismét megjött a ménes hatalma.

 
>> EgyébHelikon // Alfa 155 1.8 Twin Spark // 2010-06-14

Az egyik gyújtótekercs cseréjével sikerült elérni, hogy gázüzemen többé nem rángat a járgány. Új korszak indul. Idegeskedés nélküli kocsikázásnak hívják. Azért nehéz úgy öt órákat leautózni, hogy minden gyorsításnál cibál a vas...
No persze nem lenne Alfa, ha közben nem romolna megint el rajta valami, most igaz csak apróság, de ebben a nagy melegben, klimás autó nélkül nem ártana egy ventilátor ami működik is minden fokozatában. A négyből csak a negyedik maradt meg. Hogy hová tűnt a többi?
Az autószerelőm megreparálta az alblakemelőt is.
A minap egy ipraművészt szállítottam haza Lendváról 50-60 év közötti hölgy. Kiszálltunk egy benzinkúton pihenőre, megáll, nézi a járgányt amivel addig hasítottunk rendesen és azt mondja: szép járgány, olyan masszív kinézete van. Látszik rajta az erő. Jól megvan ez csinálva.

 

Szóval akkor a képek a taliról.
Elsőre nem sikerült odatalálni,mert ahogy egy Cartárs írta, arra a kérdésemre, hogy hol van a tó Kisbéren : "közepén :P egy db horgász tó van ..."
Szóval túlmentem és a helyszínnel pont ellenkező sarkon érkeztem, hátul sikerült egy földúton megkerülni, kétszer le is ért a motorvédő lemez a földúton.
Majd, lefényképezhettem életem első pecás fogását is :-)

 
>> Szerviztipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2010-06-13

Arno-nak hála a beszerzésért, Zsolti75-nek a beszerelésért... ÉS MŰKÖDIK végre az autón a zár!!! :) Valószínű, hogy a jobb1 lehet a "vezér" zár - a csere után működik a jobb hátsó is hosszú idő után. Örülünk... :)

na végre megérkeztek a hiányzo alkatrészek, ime egy kép a cuccrol :-) lehetséges h még az elsö toronycsapágyakra is leadom a rendelést :D

 
>> Szervizmizooo // Alfa 156 1.6 TS // 2010-06-13

Na meglett a 10K a vasban megkapta a jól megérdemelt Selenia 20K-t, Olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere. + Jobb első Stab rúd bekötő csere. Szelepfedél tömítés le letakarít lefúj betűk is pirosra :P... Tömítés letakarít + FBS.. Mert engedte az olajat.. Kipuff sortömítés csere, mert valahol kifujt de még most is kifuj és asszem alul a toldásnál uhogy az még 1 kör lesz. jah a féknyergek elnyerték vörös színüket a sárga nem jött be. És a Féktárcsák közepe is ki lett takarítva festve ne legyen csupa rozsda.

Hétvégén még le kell kapni a jobb hátsó lökésgátlót is a rugótányér félig be van szakadva elkorrodálódott alig merek vele menni, remélem fater meg tudja hegszteni.

Jövő hónapban klíma töltés/javítás. Váltóolaj csere

jah és nem vittem szervízbe mindent én magam csináltam kicsit nem bízok senkiben inkább napokig szopok vele de fullos lesz....

 
>> Tuning és extraImyx // Alfa 155 1.8 TS 16V // 2010-06-13

Ideje volt már egy picit világosabban látni! :D. Elméletileg 4300-as került bele. Tetszik!! :)).

 
>> EgyébLacUS // Alfa 75 America // 2010-06-20

Az elmúlt időszakban 2-3szor kellett a tankban lévő szürőmet kitakaritani, mert az E85 feloldotta a retket, és és eldugult. Pénteken verseny előtt gondoltam hogy majd megint kitakaritom, csak még átugrok Hadadának segiteni aki a Q4 készitette fel a Paulovics Kft udvarán. Hát éppenhogy eljutottam oda, megint eldugult kb 30km-t ment el az utolsó takaritás óta. :-( Fasza.Hát úgy voltam vele,hogy igy nem jutok ki lacházára.Szerencsémre Hadada felajánlotta, hogy ne a Q4-be rakjuk a 21L-es alu versenytankját hanem dobjuk be az americába, mert ugye ez alu, nem rozsdás, nem koszos.Igy lett, vettem 10-es fémszövetes benzincsövet Zoli a gépész tuningnál átalakitott egy dash 10-es csatit,hogy rámenjen a benzincső.Bekerült a tank, hát a 21l meglehetősen leszükiti a hatótávot :-)
Igy kis kannával felszerelkezve elindultunk lacházára. Az autó remekül viselkedett, egészen addig amig be nem értünk a reptérre, itt előszőr csipös égett szag jelezte,hogy a ventilátor relé megadta magát, majd a lassan melegedő viz jeleztem,hogy bizony se a kapcsolómra se a högombára nem kapcsol a ventilátor....Fasza...Mindegy nagy nehezem szerezem relét, de persze az alfában olyan van aminek a tetejébe benne van egy plusz biztositék....Tehát semmi, nincs venti..Nagy gond nincs, mert akkora a hütő, hogy amig menetszél van 80fok fölé még taposva se megy...:-) Szóval mehetünk egy párat.
Felgurulva, mint egy elsőbálozó, a utcai versenygumikat meg se melegitettem, és még Koryy-t is megjelent mellettem mint ellenfél. (Igy viszont az esélytelenek nyugalmával csak a futamomra kellett figyelnem) :-) Beálltam a ragacsra, rajtprogram, padló, éééés.....fosszarmoslék.. :-) Azzal tisztába voltam,hogy a szar 2-es miatt lehetnek nehézségeim, bár pont, emiatt semmi baj nem volt. A 60lábam szar volt rajtprogram ide-oda elforogtam a 17"esek...:-( Úgyhogy az elsőre bealvós reakcióval 2.6-os 60lábbal 16:04.... Szép... :-( Hát utána elkezdtem kisérletezni, de ventilátor hiányában azért nem lehetett, folyamatosan mennem. Azért szépen megmelegitve beestem 16 alá 15.8. 15.6. 15.4, a végén 15.2. És itt abba is hagytam, mert a komplett müszerezésem bemondta az uncsit, se olajnyomás, se viz, se km óra, semmi. Nagy nehezen a kiegészitő müszereket visszahoztam egy direkt 12V kapcsolással, de már nem nagyon akartam menni, pedig egy rendes rajttal, már simán 15 alatt lennék. :-) Szóval biztató, ellentétben a fogyasztással, ami Ecser Lacháza oda vissza és 6 futam 44 liter... :-)
Közben úgy néz ki majd a lambda mizériám is megoldódik, valószinüleg a szonda szarakodik.
Szóval most újra van egy kis munka majd. Először is gyártatok egy saját verseny tankot, illetve totál új kábelezést kap az autó, hogy ne járjak mégegyszer igy. Remélem elkészülök juli 17ig, és akkor kisebb átmérőjü full puha slickkel hátul nyomunk egy nagyot :-)

 
>> SzervizAtya // Alfa 166 2.0 TS // 2010-06-12

Miután jól rám fröcsköltek az Őrsnél trutyis csőtörésből az úton folyó lét, elmentem lemosatni az autót. És az lőn újra tiszta.
De.... DE!!!!!
Indítom, és a kulcs nem ugrik vissza indítózás után. OK, van már programom a mai napra!
Gyújtáskapcsoló szétszed (köszönet e telefonos segítségért DZ kollégának Kispestről), és szörnyülködve tapasztalom, hogy eltört a visszahúzó rugó!
Jó, megint hétvége, mindenki el otthonról, a bontók zárva. stb-stb.
Nyugtatónak beküldtem egy jó lecsót, majd átöltöztem az RSV-hez, és át DZ kollégához. Útközben azon agyaltam, hogy mivel fog agyonütni, hogy hétvégén merem zaklatni. De nem ütött agyon, hanem keresett egy rugót. Vigyorogtunk is, hogy a 33-as rugója még jó is lehet némi tákolással. Ismét köszönet DZ-nak!
Vissza, és kezdődik a műtét. Fogók meg minden más szorító és rögzítő szerszámok beüzemelve, és számolás, mennyi menet, milyen átmérő, hol vannak a végek.
Menetből vágni kell, és ki kellene hajtani a megfelelő végkiképzéshez. Másik irányba van a menetemelkedése, de talán jó lesz!?
Nem lett jó. Ez is eltört. vége mindennek?
Kedves MÁRKATÁRSAK!
Ha van valakinek elfekvőben egy 166-os gyújtáskapcsolója, és még ép benne a rugó, vagy tudtok olyan bontót, ahol ez előfordulhat, kérem jelezzétek!
Ameddig ezt nem tudom beszerezni, addig kockáztatom az önindító épségét!
Segítség! t-mob96negyvennégy07kettő