Blog
Nem tudom mi legyen... Ha valaki tud esetleg segítsen! A termosztát valószínűleg feladta a harcot. Az 50-et nehezen hagyja el, majd nem sokkal hetven felett aláhullik és nagy lassan mászik hetvenig és vissza és fel és vissza. A csere nagyjából húszezer forint lenne folyadékostól, mindenestől, de nem tudom, hogy ez normális működés vagy hibás? Kicseréltessem a nagy mínuszok előtt a hűtőfolyadékkal egyetemben vagy sem? ....?
Hej de zimankós reggel volt ma,nagy örömömre hajnalban kapargattam a jeget a szélvédőről.Már el is felejtettem milyen is az,oly régen volt már tél.Na,most bejelentkezett :(Fel is merült bennem a téli gumi szükségessége de még úgy számítok,hogy pár hét napsütéses idő még hátravan mintegy :)
Másfelől annál fontosabb művelet zajlott le kisebb szervcsere formájában,mivelhogy egy ideje ropogott szegény féltengely kanyarodáskor,úgyhogy derék szürke Alfa alkatrészét megöröklend mostan kedves Alfánk nagy örömömre :))
megvolt a kötelező olajcsere....km állás:139500
Grande Banditól kb 1 éve vettem egy LMM csatit hibátlan állapotban.Mivel néha arra utaló jelek voltak h az eredetivel vmi gebasz van.Néha ,teljesen váratlanul elkezdett 3hengerezni,meg 600-as alapjáratot produkálni.Ez a furcsa jelenség akkor szűnt meg,ha megmozgattam a csatit egy picikét.Mivel javítani nem lehetett,így megkapta egy kedves GTV csatiját.:-D
Köszönet érte Bandinak és a "testét felajánló" GTV-nek! :-DDDD
A művelet kb 2 hónapja történt,és szerencsére azóta nem produkálta a parajelenséget.HURRRRÁ:-D
Végre rávettem magam,h lebontsam a spoilert.Eléggé szarul állt már,több bolha is hiányzott,+ vmi barom letörte a bolhák rögzítő sínjeit......
Dolgozott az epo-rapid....:-D
Egy hideg reggelen indításnál beesett a kuplung pedálom. Kiderült, hogy nem csak hátsó munkahenger szakadt ki, hanem a kuplung rudazat végén levő villa kitört a helyéről, ami által kiemel a szerkezet. Pont másnap akartam debrecenbe/derecskére menni szülőkhöz. Nosza fogtam magam, reggel beraktam a kocsit 1edikbe, indítózás, és már gurultam is... sms-ben megvettem a pályamatricát is, 1es után kerestem egy 3ast... így simán legurultam a benzinkútig. Ott adtam a lovaknak inni, és már indultam is tovább... kuplung nélkül is lehet váltani, csak lassabb, és recsegősebb :) Lényeg, hogy az 1-3-5-ös egész hamar megvolt. Felkeveredtem az M0-ásra, majd az M3-ra és ki se vettem 5-ből Debrecenig. Mester barátomhoz begurultam, és nekiálltunk a kuplungnak:
Új menetet fúrattunk a váltóba, a villához egy új tartócsavart csináltattunk jó erős anyagból, és menetragasztóval rögzítettük a helyén. Villakérdés megoldva. felújítószettel megreparingoztuk a munkahengert, és szétkaptuk a kuplungot is ha már nyitva volt minden...
Tudtam, hogy a kuplungom szar... de hogy ennyire, azt nem sejtettem :)
Gyakorlatilag csoda, hogy eddig bírta. A tárcsán anyag gyakorlatilag nem volt, a szerkezet és a kinyomócsapágy szétkopva. Nosza volt ott egy jó kuplungszerkezet tárcsával, elvittük felszabályoztattuk a szerkezetet, és megszegecseltettük új anyaggal a tárcsát. Kapott új kinyomócsapágyat is. Aztán kifúrtuk a beszakadt légtelenítőcsavart, és kapott újat. Azután összepattintottuk, és légtelenítettünk. Most puha és könnyű a pedálom, és remekül harap a kuplungom. :) Remélem sokáig jó lesz még.
ma felpattantak a téli kerekek... jön a rossz idő ...
Kiszedtem belőle a xenont mivel nem egy ismerősömet megbüntettél némi pénzmagra vagy pedig ugrott nekik a forgalni...Ugyhogy inkább jobbnak láttam kiszedni minthogy az előbb említettek valamelyike megtörténjen velem is.Jobb az elővigyázatosság....Mocskos zsaruk...mindenhol le akarják húzni az embert.....
2009. október 17.-én 16.00 óra körül egy Alfa33-as csúszkálni kezd a vizes úton, majd egy betonhídnak csapódik. A sofőr azonnal, utasa valamivel később hal meg.
Zoli csak 19 éves volt.
Miután összeraktam a futóművet, kicseréltem a fékeket, fékcsöveket, következett a légtelenítés, ami nem nagyon sikerült....hát a főfékhenger összefosta magát . A fém dugattyú részen gyönyörű kopás látszik, de csak az egyik oldalon.Úgyhogy csere. A gyári 22.2mm-es helyett egy 25.8mm-es kerül be, ehhez csak kicsit hosszabb fékcsövek kellenek a fékerőelosztóról, úgyhogy ezeket kedden le kell még gyártatni. Állítólag jelentős fékhatás növekedés várható....Kíváncsi vagyok., az eredeti fék egy marék fos volt, még jó állapotában is.