Blog
Az ültetőrugók beszerelésével együtt megejtettük a toronycsapágyak és szilentek cseréjét is! Össze már könnyebben ment minden! :-)




Itt az Amore-n hírdette egy srác ezt az FK ültetőrugó szettet, amit sikerült is megszereznem (15.000,-)! Aztán hosszú várakozás után beszerelésre kerültek végre! Elbíbelődtünk vele egy darabig, mert nagyon össze voltak gyógyulva az elemek! Segítségül is kellett hívnunk a jó öreg flexet, mert a régi toronyszilent nem akarta az igazságot, de aztán jobb belátásra bírtuk! :-)))) Nagyon megérte az erőfeszítéseket! Most sokkal jobban tetszik a gép, ahogy mégjobban hozzásimul az úthoz! És hát menet közben, kanyarban sem gyenge, élvezetesebb vezetni! Nagyon király! :-)








Végre elkészültünk a géppel, most már tökéletes az alja is és a kerékjáratok is rendben vannak! Szépen kiheggesztettünk minden apró hibát! Most már nem ázik be sehol sem!
Elvittem a gépet egy karosszériás ismerősömhöz, hogy tegye rendbe a kerékjáratokat, mert egy kicsit már elkezdte zabálni a rozsda! Meg nézze át az alját is! Hát meg is csinálta, ill. majdnem! :-( Annyira jól dolgozott, hogy beázott a csomagtartó a sárvédő íveknél! :-(( Na innentől átvettem az irányítást és az egyik ismerősömmel (aki nem karosszériás és én sem) elkezdtük előről az egészet!




Mszabika-tól vettem egy direktszűrőt (3.000,-), gondoltam én is kipróbálom! Viszont először kellett a szűrő és a LMM közé egy csövet aplikálni! Igazából nem nagyon akartam ezért pénzt kiadni, így hát maradt a "csináld magad" verzió! Egyik ismerősömmel nekiláttunk és 2"-os csőből "faragtunk" egyet! De ahol a szűrő a csőhoz csatlakozik, ott egy szélesebb részt kellett kialakítani, mert a szűrő csatlakozása 70mm átmérőjű! Megoldva! Aztán felszereltem, és az a hang... vááááááááááá... teljesen libabőrös lettem! Isteni hangja van! :-))
Aztán ezt a szűrőt lecseréltem egy SIMOTA-ra, amit Willy-től szereztem (2.000,-)! Még mindig nagyon jó hangja van! Imádom! :-)))
Közben már eladva!








Katalizátor (25.000,-) és mindkét kuplung munkahenger cseréje! A katalizátor belseje teljesen szét volt hullva! Az egyik munkahengert meg vissza kellett vinnem az autósboltba, mert nem jót adtak! Nem olyan volt a felfogatása, mint amilyen kellett volna! :-(( Pedig alvázszám alapján rendelték meg!
0
516
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV