Blog
Futómű beállítva. Mivel a gumik peremvédősek és a felniknek sincs pereme, így nem csak másodikra találtam olyan helyet ahol be tudták állítani.
Stabilizátor rúd szilenteket cseréltem rajta.
Mivel az autó ültetve van, gondoltam nem ártana beszerezni egy kartervédőt. Szamosiék intézték a dolgot, ők is raktál fel.
2005 augusztusban került Krisz33-hoz az autó, egy teljes fényezésre jelentkeztem be. Na és itt jött a hideg zuhany. Kiderült, hogy a "jó minőségű egyedi spoilerek" nem is olyan jó minőségűek. Kiderült, hogy nem kezelt felületre kezdtek építeni, a kosz bőven ott volt az üvegszál alatt, így az nem tapadt meg. Szegény Krisz nagyon sokat tett értem, hogy valahogy utólag sikerüljön helyrehozni a dolgokat. És elmondhatom, hogy kezem munkája is benne van a dologban. Ugyanis csiszoltam éppen eleget én is, hogy a fényezés tökéletes lehessen.
A fényezésre nem azért került sor, mert az autó összetört, vagy valami hasonló történt vele. Az ok annyi, hogy a gyári lakkozás a műanyag elemekről pattogzott, és elég csúnyácska volt így foltosan. Apróbb hibák azért voltak, ajtórányitási nyomok, meghúzott tükörház, stb, és ezért döntöttem a teljes fényezés mellett. Nem utolsó sorban egy árnyalattal élénkebb is lett az autó színe, ami a megjelenésének nagyon jót tett. :-)
És itt került fel az autó oldalára a Super Produzione felirat is.
Augusztus 19-én délután raktuk össze az autót, egy nappal a találkozó előtt. Nagy meló volt, de koppra elkészült. Nagy köszönet Krisznek! Valamint nagyon nagy köszönet illeti még Hangyát, aki Székesfehérvárról hozta nekem a fekete alurácsot! Hálás vagyok! :-)
Nagy az öröm! :-)
2005 nyarán végleges elhatározásra jutottam. Szeretnék valami egyedi spoilerezést. Felkerestem egy készítőt Újpesten, aki kép alapján bevállalta az építést. Eredetileg a Cadamuro Design hasonló spoilerei inspiráltak, fotó alapján róluk lett mintázva a küszöb és a hátsó toldat is. Sajnos rossz tapasztalatokkal lettem gazdagabb. Gagyi munkát végeztek, ami egyből sajnos nem derült ki. Az első lökhárítón nem sok változás lett, csak a díszcsík lett egybeolvasztva a lökössel, valamint alul a műanyag rács lett kivágva. Új küszöbök készültek, és a hátsó lökhárító is átépült. Itt még nem sejtettem semmi rosszat.
Halesz ajánlott egy fóliázót, aki szépen, és nem utolsó sorban nem drágán dolgozik. 2005 tavaszán fóliázva lett az autó Llumar AT 15 GR fóliával, műbizonylattal.
A munkával tökéletesen megvagyok elégedve. Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom. Elérhetősége a www.nothot.hu oldalon.
Az autó ültetve gyönyörű. De pár héttel az ültetőrugó berakása után sikeresen odavertem az olajteknőt egy parkolásnál. CountM vontatott el Szamosihoz, ahol hegesztve lett + olajcsere... :-(
2005 tavaszán szólt Punisher kolléga, hogy tud szerezni olcsón ültetőrugót az autómhoz. Hát, akkor ilyet is szeretnék. :-) Lett is. A gyári ültetéshez képest hátul 3, elöl 2 cm-rel került lejjebb az autóm.