Blog
2004. márc.: Váltóolaj csere
2004.jan.: Hátsószárny felszerelése. Jobb első féktuskó (féknyereg) csere fékfolyadék folyás miatt, illetve a két első tárcsa és betétek cseréje bontottakra.
2003-ban teljes kasztni felújítás és újrafényezés.
Olaj, olajszűrő,vezérmű szíjjak, feszítőgörgők, légszűrő, pollenszűrő, későbbiekben a generátor ékszíjj, ill. a szervópumpa és a légkondi kompreszor szíjja...
A beszerelésre került a riasztó, mivel csak a munkadíjat kellet kifizetnem és a kábelköteget, na meg egy halom relét mivel mind kiderült ott ahol plusz kellene adni ott mínuszt add ahol meg mínusznak kellene lennie ott meg pozitív van.
ami fix: 2000km-ént légszürő tisztitás,olajozás
146000km
-olaj:10w-60 motorex
-két toronyszilent+toronycsapágy csere
-két kormányösszekötő gömbfej csere
-futóműbeállítás
-hűtőviz hőfokjeladó csere
154000km
-első féktárcsa,fékbetét
-8dbgyertya csere
-üzag.szürő csere
-olajszürő,olaj10w40 Shell
-hátsó fékbetét
-fékolaj csere
-váltóolaj csere
158000km:
-két lengőkar
-szelepfedéltömítés csere
-futóműbeállítás
163000km:
-Ismét elsőfékbetét csere,elöző(Mintex-et soha!!) borzasztóan sípolt
-szervo olaj csere
-olajcsere-Selenia20K!!
-zöldkártya
-kapott új bal visszapillantótükröt
167000km:
-komplett kormányműfelújitás
-féltengely szimmeringek cseréje
-első féltengelyporvédő csere
-futóműbeállítás
169000km:
-4db lengéscsillapító csere(Kayaba)
-szelepfedéltömítés csere
Minden Tutti!
171000KM:
-futóműszilentek csere
-hátsó ablakfütés relé csere-jöhet a tél
174000km:
-bekerült a xenon (55W), látok is nem csak nézek!
-hifi módosult:fejcsere KD-AVX2
-új közép és hátsó dob
-olajcsere 20kAR
-elötétellenálláscsere
-kézifékbowdencsere,mehet vizsgázni
-sikeres vizsga,minden pöpec..
178000km:
-karosszérián(ajtók alja) megjelenő hibák javítása,fényezése
-15"os gyári alufelni+4db Dunlop sp01nyári guma
-hátsó féktárcsa+betét csere(Ferrodo)
-hátsó futómű gumialkatrészeinek cseréje(8db)
minden fitti
Hifi:
Ismét fejegység csere:Jvc helyett ismét Naka-ez már örök.
+Kenwood dvd az egyéb formátumoknak..
184000km:
olaj+szürő csere(Castrol)
8db gyertya csere (V-line)
szelepfedéltömités csere
kartergázcső csere
a hátsó rész kikasztnizása,fényezése
Pöpec a gép.
188900km:
-bekerült a gyári légszürőház
-új kuplungszett
-váltógomb bőröztetve:)
-fa kormány,új bőrözéssel..
192500km:
-gyertya+ gyertyakábelszett csere
199000km:
olaj+szürő csere Castrol10w60
termosztát csere
Pöpec a gép.
204000km:
fütéscsap csere
légszürő csere
akku csere
210000km:
főtg.csapágyas lett,szerencsére egy lelkes fanatikushoz került Marklar jóvoltából.
Remélem látom még gurulni.
Ciaó Bella
Folytatás. A többi kép, ismét balról jobbra:
A betét előlről. A rögzítő ragacs eltávolítva - Vastagréteg elektronika és érzékelő. Jól látható a kanyargós légcsatorna. - Itt megy be az érzékelőhöz a levegő... - ...és itt jön ki.
Újabb megbízható alkatrész; BOSCH made in Germany. Sz@r olasz, mi?!
Ez is a boncasztalra került, miután sikerül bele viszonylag jutányos áron (LOL!) egy újat szerezni.
Azt gondoltam, hogy egy szimpla termisztor van benne Wheatstone-hídba kötve, ehhez képest egy vastagréteg elektronikát rejt a tok és az érzékelő is egy bonyolultabb áramkörnek tűnik: 12 dróttal kapcsolódik az elektronikához. Mivel csak 5 pólusú csatlakozóval kapcsolódik a motorelektronikához, valószínűleg soros vonalon kommunikálnak (ez persze csak tipp). Az egész ki van öntve dzsuvával, javítani esélytelen. A belvilágát látva már nem is olyan horror az ár, amit kérnek érte.
A képek balról jobbra:
Csatlakozó - Ahol bemegy a levegő... - ...és ahol kijön - A betét hátoldala
A Kika parkolójában nekem tolatott egy terepjáró. Azt mondta nem látott, amit nem is csodálok, mert jó hosszú és magas dög volt, full sötét hátsó ablakkal. Lökhárító gyanánt karvastagságú vascső volt felszerelve rá. Az eredmény a képeken. :-(
Szerencsére a biztosító állta a cehet. AZ SPQRnél csinálták; szépen de elég lassan. A sárvédő, index, lámpa volt cserés, plusz az új sárvédőt és a maszkot fényezték. Mindez tartott egy hétig...