Blog
2016.01.20. Feinstaubplakette
2016.02.11. Fólia
2016.02.13. Rendszám újraragasztás
2016.03.17. Nyári pacskerok
2016.03.18. Fényképezkedés
2016.04.27. Lekoccoltak
2016.05.12. 20.000-es szervíz
2016.05.20. 1.000 km felett egy tankkal!
2016.05.21. USB töltő
2016.06.11. Madarat fogtunk...
2016.07.01. Bogárgyűjtemény
2016.07.26. 28.000 km
2016.07.28. Hátsó pár előre fuss!!
2016.08.08. Hisztis olasz :-)
2016.08.10. Adatok
2016.08.13. 30.000 km
2016.08.28. Biztosíték
2016.10.20. Negyvenezres szerviz
2016.10.28. Téli pacskerok
Mióta megvan a kocsi egyszer már lecseréltem benne a váltógombot, mert amivel vettem nagyon-nagyon nem tetszett. Vettem bele újat, de valahogy azzal se voltam kibékülve. Aztán megláttam ezt a bőr MOMO gombot. Fekete, bőr, benne a sebességfokozatok, hímzés. Nem bírtam otthagyni.
Az oldalindexekkel hasonló módon jártam. Megvételkor átlátszó, megsárgult volt. Gyors megoldásként lámpasötétítővel befestettem feketére, de már akkor tudtam hogy ez így nem maradhat.
Egy debreceni tuning bolt weblapján találtam ezt a gyárinak kinéző füstszínű darabot.
Szerintem jobban néz ki vele.






A biztonság kedvéért ma ellenőriztettem a futómű beállítását. Szerencsére csak finomításra volt szükség.




Olaszoknál mindenki idiótának néz és nem villognak vissza :-)
Öten + csomagokkal megpakolva Jesolo-ban nyaraltunk és ezeket hozta az autó.
Regenerálási ciklus végtelen és még több, fogyi elég jó lett.
ui.: A roló rá volt húzva a csomagokra. Nem kell egyterű, csak nem kell vinni az egész házat. Ja és a fele cucc még felesleges is volt...



Olajcsere alkalmával észrevettek pár hibát.
Mai nap cserélve lettek:
- hátsó stabilizátor pálca;
- első axiál csukló;
- kipufogó felfüggesztő 3 db ;
- futómű állítás;
- hátsó lengőkar 2 db;
- csavar.
Km. : 120 600
Újabb adag alkatrész érkezett. Sikerült szert tennem egy GTA szívósorra a hozzá való tömítésekkel és bevezető lapokkal együtt.
A GTA szívósorának nagyobb az átmérője (45mm), mint 2.5 V6-é (42mm). Tehát több levegőt szállítanak. A Squadra is ezzel kezdi a V6-ok tuningját, annyira rossz nem lehet.
Majd egyszer felkerülnek ha lesz rá idő.



Ma megvolt életem első (és remélem utolsó) defektje az autópályán. Egy funérlemezre hajtottam rá (előttem menő mögül sávot váltva későn vettem észre). Kb. 5 km után a bal első gumi megadta magát. Két nagy lyuk lett rajta, szóval a javítás felejtős. Kedves főnököm segített a két kereket cserélni. Szerencsére a felni ép maradt, és mivel vettem hozzá 2 év teljeskörű garanciát, kedvezményesen kell, hogy adják az új gumit. Ügyintézés még folyamatban..
Update: AKH-nál szép kedvezménnyel együtt 35.908 Ft-ért kaptam a felnimre egy szép új gumit :)



Eljött az ideje az első szerviznek.
Januárba az elődöm szervize óta 6000km telt el ezért olajhoz nem nyúlok (Motul olaj)
Vezérlésbe viszont 70.000km van így azt cseréljük (Dayco készlet, Doltz vízpumpa)
Km állás 191.000
Július végén megvettem alfa tagtól akinél január óta van, ő hozta be az országba.
Elődöm januárba átnézette és amit lehetett megcsináltatott. (jobb hátsó kerékagycsapágy, kézifék bowden, kuplung szett-kinyomócsapággyal, olajcsere szűrőkkel)
Javítás helye D.Z.
2
589
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Forma-1
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth