Blog
2010.11.14. Ébresztő!!
2010.10.10. Második Spider Találkozó
2010.09.04. Dunaújváros Alfa találkozó
2010.07.31. Szeged
2010.07.28. Első Spider találkozó
2010.07.14. Balaton túra II.
2010.06.12. Kisbér, pecás tali
2010.04.10. Esztergom
2011.12.25. Boldog Karácsonyt!
2011.10.30. Csoda!
2011.09.25. Badacsony
2011.09.24. Güssing
2011.09.13. Balatoni naplemente
2011.09.13. Gyorsulás eredménye
2011.08.16. Veszprém
2011.08.05. Emlék
Nagy Túra I.
2011.07.19. Hazaértünk: "Nagy Túra"
2011.07.19. – 10. nap: Hazafelé II.
2011.07.19. – 10. nap: Hazafelé I.
2011.07.17-18. – 8-9 nap: Grado
2011.07.16. – 7. nap: Irány a tengerpart!
2011.07.15. – 6. nap: Gardaland
2011.07.14. – 5. nap: Sirmione - Garda tó
2011.07.13. – 4 nap: Út Sirmionéba
2011.07.12. Nagy Túra – 3. nap: Stelvio hágó
2011.07.12. Nagy Túra - 3. nap: Ausztria/Svájc/Olaszország körút
2011.07.11. Nagy Túra – 2 nap: Zell am See - Nauders
2011.07.10. Nagy Túra - 1 nap: Út Zell am See-ig
2011.05.28. Alfa City 11ght
2011.05.22. Tour de Balaton I.
2011.04.24. Tihany
2011.04.07. 143.000 km
2011.04.03. Ébresztő!!
Még tavaly Novemberben volt egy futóműállítás,mert még mindig a belső futófelületek koptak erősen a gumikon. Felkerültek a nyári kerekek,előre új gumikat kapott( Barum Bravuris 2)-t .Lecseréltem a motorolajat,( Selenia WR 5w-40) olajszűrőt( Mahle ) levegőszűrőt( JC Premium) a váltóolajat (Selenia Matryx).A tavalyi fékcserekor beépített Ferodo SL betétek fékhatásával nem voltam elégedett,ezért kapott ATE betéteket,



Rá is fért már, no meg lassan VTT is lesz, és hát valahol szivárog is az olaj (vagy valamelyik folyadék), aminek sürgősen utána kell járni. Tiszta motornál ez könnyebb.
Szóval meg lett mosva...hát enni lehetne róla.
UPDATE: 2014.04.10.
Olajszivárgás oka: az olajleeresztő csavart erőből meg kellett húzni.







Mai jótétemény az ablaktörlő intervallum működésének rendbetétele volt.
Egész telet végiggyakoroltam, hogy pont alapállásban, vízszintesen állítsam meg a törlő lapátokat, de mától ezt is az "elektronika" végzi.
Relé ellenőrizve, csatlakozó saruk megrenoválva, működtető motor és áttétel és érintkezői megtisztítva, újra zsírozva.
Tulajdonképpen annyi volt a probléma, hogy a három pozíció érintkező középső tagja jelentősen kopott és nem érintkezett a felgyülemlett "dzsuva" miatt is.




Végre beváltottam a karácsonyi ajándékomat, elvittem az autót belső nagytakarításra. Nem arról van szó, hogy én nem szoktam takarítani de azért egy autókozmetikában ezt "kicsit" alaposabban meg tudják csinálni. Most megint úgy néz ki az autó, mint mikor hozzám került. Hiába, csak két gyerek szokott benne utazni... Már csak a külső ápolás van hátra, azt is a Hozsókozmetikával fogom csináltatni :-)
Vannak képek is, előtte-utána fotók:
https://www.facebook.com/hozsokozmetika/posts/400986283375743










Most, hogy végre van időm kicsit blogolni jöjjön a fekete leves, még pedig a lakatolás... A probléma adott volt, már csak egy jó lakatos kellett, manapság sajnos nem szívesen vállal senki sem ilyen munkát, de hála egy kollégámnak sikerült találni egy lelkiismeretes szakit. Körül kérdeztem, hogy mire számíthatok és mondjuk úgy, hogy nem ért váratlanul, amit a lemezek alatt találtunk, de azért kellemetlen volt látni. Most hétvégén nagyjából elkészült a bal oldal, a következő etapban a jobb oldalt vesszük kezelésbe aztán a végső simítások és alvázvédelem. Szerencsére a jobb oldal közel sem ennyire vészes, de azért ott is lesz munka :(





Sikerült jó áron hozzájutnom egy donorautóhoz amiben sport csomagos belső tér (és még sok minden) van-volt. Egy másfél napos szét-össze művelet során kicseréltük a teljes belső teret, valamint a fűtés előtét ellenállását és a ventilátort is. Ja és a két első hangszórót a műszerfalban. Most nem csak szép az enteriőr, de van fűtésem minden fokozatban és még csendes is. Csodálatos :) Ezúton is köszönet Süni cartársnak a segítségért.





9 hónapja vagyunk együtt. Ez idő alatt belekerült 16.000 km viszonylag problémamentesen. Egyszer álltunk meg ez idő alatt az aksi miatt, aminek az életkora (autóval egyidős volt) elkerülte a figyelmemet vétel után. Az elektronika viszont jól vizsgázott. Mikor észrevette a gondot, hagyott továbbmenni a szerviz felé, és sorra kapcsolta le a komfort eszközöket (rádió, kipörgésgátló, légzsák, kilométeróra és fordulatszámmérő... ) Ezen kívül tökéletesen elégedettek vagyunk vele, és a többesszám fonton, feleségem is imádja. A megjelenése, mérete, beltere, egyszerűen minden. Tökéletes családi autó egyenlőre 1 gyerekkel.
0
400

