Blog
Mióta megvan a Pók minden évben megkerüljük a Balatont.
Így történt ez ma is.
A déli sarkánál kezdtük, Keszthely volt az első cél. Majd végig a déli parton, és komppal át Tihanyba.
Zánkától találtunk egy járható utat Tapolca felé, így a kékkuti forrást is megnéztük.
262 km, végig nyitott tetővel, a lehető legoptimálisabb időjárással.
A tesztutat sikeresnek nyilvánítom, holnap mehetünk műszaki vizsgára.






Már jó ideje beszereztem a dolgokat és be is lett szerelve, csak nem jutottam el odáig h képeket is tegyek fel róla...de most már ez is kész. Audiovox wme9314TS+ Hertz 20cm lapos mély + fater áltál készített hozzá erősítő!:)
Az Audiovox cserélve lett 2014.12.02.-én...



Hali
Tudja valaki hány amperes lehet a generátorom ?
156 1.9 jtd multijet 140 le
minden van benne ülésfűtés, multikormány , tempomat , el.ablak stb stb
Elektromos ülés sajna nincs.
Előre is Köszi :D
Teljes felújítás a végére ért ma.
( 2013 március-június)
A 16-os Speedline-ok rendbetéve, jövő héten gumik fel és megy a vasra.
A gyári festéken még volt 2 réteg, ezüst majd fehér, volt mit leszedni...
Festék eltávolítva, alapozva, fújva, 2 réteg lakk, kész.








Piritunak köszönhetően az autóban mától MY11-es multi MP3-as zene van, cserélni kellett a B&M modult is a fejjel együtt mert nem ment a media player, de most már minden tök jó!
DPF ugrott! Korom dől. Vazze de ciki.
Hangosabb lett a kipufogó kicsit. Bentről jobban "morog". Teljesítményben semmi különbséget nem érzek, talán alul még reaktívabb. Remélem a fogyi kevesebb lesz.
UI. 1., Kipufogós levágta a DPF-ről a szenzorok csatlakozási pontjait, mondván, hogy nem volt kedve pepecselni vele, annak ellenére, hagy azt kértem ne csessze szét, hogy ha esetleg otthon vissza kell tennem akkor ne kelljen hozzá rohangálni :-(
AlfaOwner-es srác DPF kiütős kütyüje dolgozik az OBD csatiban, remélem jó lesz.
UI. 2., Kipufogós 4cm-rel feljebb tette a DPF helyestesítő segedelmével a rendszert és a ráhegesztett nyomáskülönbség érzékelő cső hozzáér a kasznihoz, ettől van az a furi hang ami miatt aggódtam.
Jó lenne egy aknás garázs, most vihetem vissza a kocsit.
Végre volt időm nekiállni a futóműnek. Elöl összes szilent+gömbfej cserélve lett, pozitívum, h mindenhonnan a gyári cuccokat dobtam ki. Egy darab első lengőkart cserélni kellett, mert kicsit elrohadt a régi, bontóból lett. Egy satu mínusszal, illetve némi szívással kész lett, jó lett. Hátra van még a stabrúd beszerzése, illetve pár alkatrész még festésre szorul. Az alkatrészekért és a présért köszönet Zé.-nek.




Mint a képekből is látszik,a hátsó dob az éleknél szétkorrodált és már ujjnyi hézagok keletkeztek rajta.Ettől a kipufogó hang is elviselhetetlen lett,és megérett a cserére.Sok keresgélés után a PARAGI márkánál döntöttem.Választék volt hagyományos gyári jellegű vagy sportdob,én utóbbit választottam.Jól tettem ,mert kaptam egy alapjáraton nagyon szépen duruzsoló ,és menet közben (3000es fordulat fölött is) felhúzott ablaknál is alig hallható sportos kipufogót.A csere az egész könnyen ment ,mert minden stimmelt méretben a csőcsatlakozás,a bilincs valamint a két gumi felfogató.Az árban még benne van egy 54.5x260mm-es flexi cső is(az előző tulaj ekkorát rakatott rá 54x200-as helyett).





