Blog

>> SzervizBlacky // Alfa 156 2.0 TS // 2011-05-10

Ma sikerült Large Gyurinak a hibát megjavítani. Ezúton is köszönöm.
A tolatólámpa vezetéke volt a bűnös, csomagtérajtó átvezetésnél volt kiszakadva.

 
>> SzervizBeeGee // Alfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2011-05-10

Gondoltam, ideje átvinni Lolát a szervizbe, olajcserére, illetve megvizsgálni, hogy a fékek kipurcanásán kívül történt-e más is a ringen. Az idő szép, az autó pöccre indul, ablak le...trélerre fel.

A szerviz udvarán próbálgattam, 10 km/h-ról kb 4 méter a fékút. Ezért nem bánom a fuvardíját, sokkal beljebb vagyok, mintha lökhárítót és géptetőt kellene cserélnem :)

Remélem több ilyen fotó nem készül Loláról.

>> Tuning és extraGábor145JTD // Alfa 145 JTD // 2011-05-14

Körbe foliáztattam a gépjárművet.....Nem tul sötét,de az UV és a meleg kinnt marad:)

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2011-05-09

Ma végre teljesen elhalkult a futómű, már csak a beállítás szükséges a gondtalan suhanáshoz.
Juhéééééééééé:-)

Birth stabilizátor szilentek 4000ft/2 db
Munkadíj: 6000 ft

 
>> Szervizosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2011-04-30

Miután szépen rozsdátlanítottam, lefestettem a Marektől szerzett hátsó dobot. Egy kipufogószerelő haverhoz fordultam, mert a gyári dob az illesztésnél annyira össze volt gyógyulva, hogy én nem tudtam levenni, de így sem úszta meg a flexelést. Végül kiderült, hogy az új dob nem 2.0TS-ről való, mert vastagabb a cső átmérője, így hát sajnos hegeszteni kellett. Aztán meg a gyári vég is át lett hegesztve a régiről.

 
>> Tuning és extraosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2011-04-21

Meghozta bátyus, a régóta várt lámpákat. Köszönet érte! Csináltattam másik emblémát is, mert a régi piros már nem illett annyira az összképbe.

 
>> EseményAndrás 75 // Alfa 75 2.0 TD // 2011-05-08

Most egy pár napig nem volt jó az autó. Kezdődött a probléma leszakadt a porlasztó fészek, aztán hengerfej csere után pár napig működött az autó, és ismét füstölni kezdet az autó. A probléma mellé társult némi erős kopogó hang. A hengerfej leszedése után kiderült, hogy az első hengerben a dugattyú beleütött a hengerfejbe. A hajtókarcsapágy vékony volt mint a cigaretta papír, de már működik az autó.

 
>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2011-05-08

Holnap a következő embereket kell hívnom és időpontot kell kérni! :-)
Fóliás - első oldalsó ablakra megy egy halványabb. Most még nem rakom vissza a garázsban pihenő fekete üvegeket.
Futóműves - még mindig a hátulja. Ha ő is vakarni fogja a fejét, akkor nem tudom mi lesz. A tervben van egy állítható magasságú garnitúra.
Szélvédő inast - ideje cserélni, mert már hozzám nő, hogy mindig be van repedve.
Bőrözős inast is csörgetni kéne - kormány, váltó- és kézifékszoknya...mindegy
Muszáj, mert nem haladok.

Szerintem egyenlőre ennyi. :-)

A pótféklámpába a második izzó megint nem működik. :-)

Nem készítettem képeket, mert garázsos lett volna. :-)

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2011-05-08

Hosszú idő után ismét írok. Ez egy hoszabb lélegzetvételű dolog lesz, sokmindent kell csinálni. Összerakás óta kb 5000km van a kocsiban, de mivel nem nem volt megfelelő az olajnyomás, így kiszedem a motort. Ez a mai napon meg is történt.
Tennivalók:
- Olajpumpacsere
- Balance tengelyek kiszerelése
- Váltó/osztómű szimmeringek cseréje
- Turbo csere ( TD04HL-13G )
- Néhány szilent csere
- Váltóbowden csere
- Tankszelep csere
- Kormánymű porvédő csere
- Első gátlók felújítása
- Fűtőmotor csere
- Hengerenkénti gyújtótrafók beszerelése

 
>> Tuning és extrape-Ti // Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2011-05-08

Pénteken teljesült egy régi vágyam mivel nem rendeltem meg a gyári üvegtetőt a kocsiszínes srácok segítettek, hogy ne mondjak le eme szerintem gyönyörű látványról.
Nem sokat vacakoltak talán egy óra sem volt a teljes művelet köszönet érte!