Blog
A gyári Dunlopok 105.000 km-et bírtak felváltva a téli gumikkal, így érdemes volt újat nézni.
A Pirelli P7 Cinturatokra esett a választás 205/55 R16 méretben.
Akciósan 19.000ft volt darabja, a szerelés és centírozás pedig ajándék volt:-)

A mai naptól kezdve, 24 hónapig használhatom újra, forgalomban a Sudocskát.
Remélem a következő vizsgán már kapok az autó korához méltó rendszámot is.
És eljött a várva várt nap, mikor is elkészült a teljes bekötés. Szét lett megint borítva a fejegység, valamint a kardánbox. Az ülésen viszonylag gyorsan sikerült végighúzni a kábelt, pedig ott nagyobb melóra számítottunk. Venni kellett még egy RCA elosztót, ezt-azt összedugni, forrasztani, és már működik is. :-)






Cserélve lettek a xenonok Osramra. Végre látok! 146-on mindig vaksiztam esténként, ez most végre megszűnt!
A 4. féklámpa izzó csere után meguntam (0304) és elvittem a műanyagoshoz a lámpabúrát, hogy helyezze vissza a leesett hővédő lemezt a helyére, mert így folyton kiég/szétrobban' az izzó attól, ahogy rázkódik benne és hozzáér.. A művelet ára 3000Ft volt, de megérte, mert nem kell - most már - hetente izzót cserélnem.. Viszont addig így félszeműen azt hiszem nem fogom használni nagyon az autót, de valahogy meg haza kellett jönnöm tőle:) Az utolsó maradék tartalék izzót meg eltettem a készletbe. Remélem nem lesz szükség rá most már egy jó darabig.


Az idő tökéletesnek bizonyult egy kis délutáni fotózáshoz. Kigurultam a csepeli ipari parkba, hirtelen nem jutott jobb helyszín eszembe. Esetleges ötleteket szívesen várok :-) Az eredmény megtekinthető az autó képei között...
Rá kellett ismét jönnöm, hogy miért is szerettem bele, gyönyörű!

A tank szinte könyörgött, annyira üres volt mikor megkaptam az autót. Begurultam az első kútra amit találtam (AGIP) és teletöltöttem a prémium dieselükkel. A számla szerint 57.98 litert tudott lenyelni... kíváncsi leszek mennyit tudok elmenni vele.
Hosszas keresgélés, utánajárás és ügyintézést követően 2011. március 2-án került hozzám ez a szépség, 53.815 km-rel.
Na akkor kezdjük egy kicsit tömbösítve a dolgokat
Biztos sok dolgot ki fogok hagyni, de ez van :D
Naakkor...
Átvéve 1346oo KMnél, na 2010 december végén kénytelen voltam megereszteni egy motor generált.
A motorgenerálon túl vagyunk, jöttek mentek dolgok, meg voltak kopva dolgok és cserélve is lettek, nem lett túl járatva a motor, kíméletesen kapta a kicsike első 1ooo KMen nem is forgott többet mint 35oo -siralmasan unalmas az autópálya hajnal kettőkor :D-
2000KM után ugye kötelező motorolaj csere, szűrő meg olaj
ajánlani tudom a liqui moly 10W40et, nagyon bejött, rendszeresítettem is a magam részéről
tervezetben van még egy komplett fék és kuplung szett is, azok feltétlen elengedhetetlenek és időszerű a cseréjük is
vannak kisebb szépséghibáink is vizuálisan... igyekszem majd javítani őket ahogy tudom... dehát ugye pénzpénzpénz
na majd igyekszem vezetni ezt szépen
elnézést, de ez ilyen skiccelős-jegyzetelős stílus lesz :D
0
383
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8