Blog

sikerült ma letolatnom a kicsikémet én barom nekitolattam a saját automentöm hátuljának és teljesen behorpasztottam a jobb hátsó sárvédöm meg a lámpakeret is eltörött : (

képeket holnap teszek fel ma nem volt eröm : ((

 
>> Tuning és extraHoZee // Alfa 147 "Vadállatosított" EcoTS :) // 2011-02-22

Tegnap (feb.21.) házhoz érkezett az MP3-as, Auxos, USB-s rádió az Electro Sotre-tól, meg is próbáltam beszerelni, de sajnos nem sikerült valamiért. Ma elvittem Szadára, a Paradox autóhifisekhez, akiktől még tegnap este kértem is gyorsan időpontot. (Knoxx cartásnak köszönet a tanácsért!!:) (Útközben 500 Ft-ért sikerült telehaboznom, majd nagyjából lemosni az autót, újabb példa arra, hogy ami nem megy, nem kell erőltetni...:) Rendes volt a srác aki fogadott, de sajnos egy kis plusz műanyag miatt, amit nem vágtak le a futószalagon, nem sikerült beépíteni a keretet, a műhelyükbe meg új időpontot kellett volna kérni, így elhoztam a keretet, majd szépen farigcsálom a helyét... :) A bekötés viszont sikerült, bár az a vicces, hogy kopp ugyan ezt csináltam tegnap én is, bár tény, hogy rádiót nem tudtam volna hallgatni, mert ahhoz kellett egy plusz csatlakozó, vagymiaszösz. :)
De a lényeg, hogy eszméletlen jól szól, nem hittem, hogy ilyen hangok is lehetnek az autómban, pedig a gyári technikával is meg voltam elégedve... :)
Képek majd a végelegesítéskor, egy újabb posztban, addig is a költségek: Pioneer DEH 2300 UBB házhoz szállítva: 24.300 Ft, mosás, benzin: kb. 4.000 Ft (+ egy mozi asszonnyal:), rádiókeret: 2.000, és még egy ezres borravalónak, ha már munkadíjat nem akartak kérni, de segítettek. :)

>> SzervizDieselManiaco(NagyVad) // Alfa 145 1.9 TD // 2011-02-22

Hát igen ez a hét erről fog szólni...A hőfokmérőmet még mindig nem sikerült működésre bírni,ugyanúgy ahogy a hűtőventillátoromat se....Erről mondjuk tudjuk hogy az olasz elektronika legnagyobb problémája a MAGYAR KÓKÁNYOLÁS! Felbakoltam az autót,a padlólemezen van két rohadás,aminek nem nagyon örülök,szerintem csak akkor orvosolom ha jó idő lesz egy alvázvédelemmel egybekötve...
A hűtő levegősödése elhárítva ez visszatérő hiba volt.
Nem túl nagy örömmel tapasztaltam,hogy a balos féltengely belső csuklójáról leszállt a gumiharang,gondolom előző tulaj időben cserélte.
Megcsináltam a fűtéskonzol világításom ezt csak így ha már ott voltam.Holnap kiszerelem a gátlókat és elvisszük Lindorékhoz őket....
Azon kívül lesz hátsólengőkarban csapágy csere,jobb első toronyszilent csere,olaj-összes szűrő-vezérműszíj csere...meg az elektronika ördögének kiűzése...Egy kis pozitívum,kiszereltem az első gólyalábakat,Eibach rugók feszülnek rajtuk,hátul pedig H&R rugók,legalább ez a része nem kókány...:)Eddig megvásárolt alkatrészek összege: 16500Ft

 
>> Tuning és extraGoodboy // Alfa 156 2.4 jééétéédéé // 2011-02-22

Ma ismét visszakaptam Martin auto jovoltábol a kuplungomat! Ami meglepö volt ,h utánvéttel,pedig garis dologrol beszékünk!!!!!?:-( ííííííííífelhivtam Szigetvári Ferencet és elmondtam nemtetszésemet. Megigérte visszakapom a lovét! Nos .a mostani tárcsa magáért beszél. az eddigi 8 szegecset leváltotta 16 db szegecs ami min 8 mm es! az agyrész egy anyagbol van és sokkal vastagabb az elözönél,ha ez sem birja akkor semmi!

 
>> SzervizEastone01 // Alfa 166 2.4 JTD // 2011-02-20

Hétvégén kicseréltem a pollenszűrőt, gázolajszűrőt és vadiúj fényszórókat is kapott a nagyvad, mivel utángyártott lámpát vettem az állítómotor átszerelésével adódtak problémák, de sikerült és lőn világosság.

 
>> Szervizdpetrenyi // Alfa 146 ts 16v // 2011-02-22

szétkaptuk a kocsit:-) de most már minden ok

 
>> SzervizRiki // Alfa 146 1.6 TwinSpark // 2011-02-22

Ma sor került végre az első fékek rendbetételére is, kapott új hűtött tárcsákat 257mm méretben, a beszerzésért nagy köszönet Németh Lajos -nak , nagyon jó áron sikerült beszereznie. A beszerelés a szokásos helyen történt.
Km óra állás: 96769 Km
Köszönet érte: ::Watz és Társa:: FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA SZERVIZ

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2011-02-21

ma sikerült befejezni a kábelezést, eléggé szétszedtem hozzá a kocsit, nem piskóta két 35-ös kábelt végigvezetni az autón. a motortérből a vezetőoldalon leltem egy lyukat, ahol átfért a két kábel, így azt tegnap végig is futtattam az autón, ma az RCA és REMOTE kábeleket vezettem végig, amihez felszedtem a szőnyeget, a középkonzolt kiszedtem, a visszapillantók és ködlápmák kapcsolóit, a középső boxot is felszedtem, szóval horror állapotok voltak a kocsiban :)
estére elkészültem a mai teendőkkel, így már csak a tartó konzol elkészítése és a biztosíték beszerzése szükséges.

 
>> SzervizFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2011-02-06

A lengőkarok iszonyú hangokat adtak ki...a stab. is, de azzal még várok, mert ugye érdemes összekötni a stab. cserét valami nagyobb beavatkozással...ilyen viszont most nincs kilátásban, mert minden jónak tűnik:)
Tehát:
1. felső lengőkarok cseréje, szilentek "beáztatásával"
....így reméljük, hogy legalább annyit elmegy majd mindenféle zörej, és nyekergés nélkül, mint a rosso (közel 120ezer km eddig hibamantesen)

2. Turbo csere:
és akkor essen szó az eddigi legnagyobb gányolásról, amit valaha láttam...sok összetákolt dolgot láttam már, de ez überel mindent.
Jut eszembe: el ne felejtsem felhívni majd az előző tulajt, hogy megkérdezzem, mégis kinél szereltette az autót?! Muszáj lesz beírnom ide a nevét, csupa nagy betűvel.
Itt lesz a név helye:..................

Íme a kép (2. kép), melyet alkotott eme nagy mester...és hozzá a "magyarázat": feltákolt valami germanoid ócskavasról egy turbot...az még hagyján, hogy az egész leömlőt át kellett hegesztenie, de az olajteknőbe is be kellett hegesztenie egy "befolyó" ágat, mivel a germán-turbo visszafolyó ága jóval lejjebb volt, mint a saját, gyári turbo ága...

Most kapott egy gyári turbot (3. kép), a gányolás megszüntetve, kivéve az olajteknőt, megy a következő olajcsere alkalmával fog jó messzire kerülni az autótól...
Hihetetlen, hogy alig több, mint 100e km alatt mennyi kárt tudnak okozni egyes mekkmesterek..:(

>> SzervizFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2011-01-03

Itt kicsit izgultam...a motorról konkrétan semmi extrát nem tudtam, 127ezer alatt is le lehet amortizálni simán egy gépet...(még egy jtd-t is:)
Most cserélünk mindent (olaj,szíjak, szűrők, stb), így viszont ha utána derül ki, hogy r m ivan.:))
Csere:
- vezérlés szett, vízpumpával
- hosszbordás szett
- összes szűrő (pollen, levegő, olaj, gázolaj)
- SEL WRD
- hűtőközeg (tutela, paraflu up)