Blog
Megvolt a rendes olajcsere, 10 ezer km után. Olajszűrő, légszűrő csere is.
Féltengelyeket megnézték, mindkettőt cserélni kell. Hamarosan...
Na eljutottunk végre a Bélához, kész is van a gép - majdnem. Kerített olcsóér' két hátsó nyerget, így nem szorul semmi, és mostmár mindkét oldalon egyforma féknyereg van. Ugyanis a jobb oldalon a 147-esé volt... ABS hiba még van, majd egyszer visszaviszem nyomozásra. A lényeg, hogy fékileg minden OK. A kézi is.
Szétszedtem a bal hátsó futóművet annyira veszélyesen nem is volt összerohadva,mint ahogy G-Burt megijesztett vele:D Nem volt mondjuk túl eredményes a sok csavarlazító ellenére,a 3 stabilizátor csavarból 2 beleszakadt,az ABS jeladó eltört,de nem jelez hibát úgyhogy a kontakt jó,mivel nem tudtam kivenni gondoltam szétszedem a kerékagyat és a fékkonzollal együtt lejön az ABS jeladó,mert ugye az ABS jeladó vezetékében nincs csatlakozó h oldható legyen,az acél konzolból nem jön a műanyag jeladó csak beletörik,a konzolt nem sikerült levenni mert 6-os fejű imbusz csavar tartja fennt amiben csodák csodájára megforgott az imbuszkulcs...:( Ma semmi nem ment könnyen...A kúpgörgős csapágyak széttörtek,helyettük dolomit lesz,nem csapágyazunk mert nincs értelme,megeszi a retek.Szétszedtem az első gólyalábakat,valamint kiszereltem a hátsó gátlókat,az egyiknek a csavarját frankón beejtettem a kasztniba...:( Elvittük őket Lindorékhoz,mindenkinek csak ajánlani tudom őket...Korrektek,holnapra elvileg készen lesznek,csak az elsőket csinálja meg mert a hátsók gyári gázosok,és nem bonthatóak...Holnap leveszem a másik lengőkart,kell rendelnem egy bal belső féltengely gumiharangot,hála istennek jó a toronyszilentem,nem az kopogott hanem a gátló,kell vennem dolomitot,beszélni az esztergályossal,hátra vannak még szűrők olaj,az előbb felsoroltak,kipufogó javítás,mert itt ott rohad,hátsó ablaktörlőmotor javítás,nagyjából ennyi,ha eszembe jut valami akkor írok:)
Még pénteken be voltam jelentve a dunauto-hoz ezekkel a problémákkal, a diagnoztika azért kellet ,mert már miota meg az auto azota rakoncátlankodik az alapjárat,vagyis csak üresben mikor kiveszem sebességbölfel-le mászkál a fordulat aztán beáll alapjáratra és szépen tartja...hát az examiner semilyen hibát nem irt szerencsére,de igy a hiba maradt ,egyépként a folytoszelep ház tixta volt, meg is dicsérték :-) szal ez még megoldásra vár...másik dolog a már 1 éve kb szivárgo olajam a teknőtől...le nem vették,csak kicserélték a leeresztőn a tömitést...ez sem javult meg..azota is ugyanugy szivárog mármint a pasztánál,talán a leeresztőnél már nem:-) egy dolog van azért ami ki lett pipálva ,a multkor felszerelt féknyereg tarto drotocskák:miota fent vannak megszünt erősebb fékelésnél a koppanás :-) még egy dolog ha valaki tud valami jo ötletet az alapjárattal,az tudassa velem :-)
Ez a nap is elérkezett.
10 évvel ezelőtt, mikor átvettem az autót, csak reméltem hogy én fogom beletenni a 100.000. km-t. És igen! A mai nap belefordult a bűvös szám. A jövő? Hmmmmm. Azt hiszem még nagyon sokáig együtt maradunk. Megcélozzuk az "OT"-s rendszámot! :)
Mozgásban... :)

sikerült ma letolatnom a kicsikémet én barom nekitolattam a saját automentöm hátuljának és teljesen behorpasztottam a jobb hátsó sárvédöm meg a lámpakeret is eltörött : (
képeket holnap teszek fel ma nem volt eröm : ((
Tegnap (feb.21.) házhoz érkezett az MP3-as, Auxos, USB-s rádió az Electro Sotre-tól, meg is próbáltam beszerelni, de sajnos nem sikerült valamiért. Ma elvittem Szadára, a Paradox autóhifisekhez, akiktől még tegnap este kértem is gyorsan időpontot. (Knoxx cartásnak köszönet a tanácsért!!:) (Útközben 500 Ft-ért sikerült telehaboznom, majd nagyjából lemosni az autót, újabb példa arra, hogy ami nem megy, nem kell erőltetni...:) Rendes volt a srác aki fogadott, de sajnos egy kis plusz műanyag miatt, amit nem vágtak le a futószalagon, nem sikerült beépíteni a keretet, a műhelyükbe meg új időpontot kellett volna kérni, így elhoztam a keretet, majd szépen farigcsálom a helyét... :) A bekötés viszont sikerült, bár az a vicces, hogy kopp ugyan ezt csináltam tegnap én is, bár tény, hogy rádiót nem tudtam volna hallgatni, mert ahhoz kellett egy plusz csatlakozó, vagymiaszösz. :)
De a lényeg, hogy eszméletlen jól szól, nem hittem, hogy ilyen hangok is lehetnek az autómban, pedig a gyári technikával is meg voltam elégedve... :)
Képek majd a végelegesítéskor, egy újabb posztban, addig is a költségek: Pioneer DEH 2300 UBB házhoz szállítva: 24.300 Ft, mosás, benzin: kb. 4.000 Ft (+ egy mozi asszonnyal:), rádiókeret: 2.000, és még egy ezres borravalónak, ha már munkadíjat nem akartak kérni, de segítettek. :)

Hát igen ez a hét erről fog szólni...A hőfokmérőmet még mindig nem sikerült működésre bírni,ugyanúgy ahogy a hűtőventillátoromat se....Erről mondjuk tudjuk hogy az olasz elektronika legnagyobb problémája a MAGYAR KÓKÁNYOLÁS! Felbakoltam az autót,a padlólemezen van két rohadás,aminek nem nagyon örülök,szerintem csak akkor orvosolom ha jó idő lesz egy alvázvédelemmel egybekötve...
A hűtő levegősödése elhárítva ez visszatérő hiba volt.
Nem túl nagy örömmel tapasztaltam,hogy a balos féltengely belső csuklójáról leszállt a gumiharang,gondolom előző tulaj időben cserélte.
Megcsináltam a fűtéskonzol világításom ezt csak így ha már ott voltam.Holnap kiszerelem a gátlókat és elvisszük Lindorékhoz őket....
Azon kívül lesz hátsólengőkarban csapágy csere,jobb első toronyszilent csere,olaj-összes szűrő-vezérműszíj csere...meg az elektronika ördögének kiűzése...Egy kis pozitívum,kiszereltem az első gólyalábakat,Eibach rugók feszülnek rajtuk,hátul pedig H&R rugók,legalább ez a része nem kókány...:)Eddig megvásárolt alkatrészek összege: 16500Ft
Ma ismét visszakaptam Martin auto jovoltábol a kuplungomat! Ami meglepö volt ,h utánvéttel,pedig garis dologrol beszékünk!!!!!?:-( ííííííííífelhivtam Szigetvári Ferencet és elmondtam nemtetszésemet. Megigérte visszakapom a lovét! Nos .a mostani tárcsa magáért beszél. az eddigi 8 szegecset leváltotta 16 db szegecs ami min 8 mm es! az agyrész egy anyagbol van és sokkal vastagabb az elözönél,ha ez sem birja akkor semmi!

