Blog
1 db gyertyát cserétlek :4400 ft anyag,- és 4000 ft munkadíjba került.
Mikor indultunk haza felé a kereskedésből kapásból azzal nyitottam, hogy a lábam beszorult a kuplung pedál és a pedálok felett lévő szigetelés közé, de én már vissza nem mentem a kereskedésbe, örültem, hogy eljöhettem onnan, persze az anyós ülés előtt sem rögzítették vissza a szigetelést rendesen.
Tegnap vettem ideglenesen szőnyegeket a kocsiba, mert nem kaptam a kereskedéstől.
Illetve még kellett szélvédő mosó folyadék is, mert csont száraz volt a tartály...
Ma cseréltem az elsősegély dobozt, mert már tavaly júniusban cserélniük kellett volna a csomagban. Hát jól felkészítették, mielőtt elhoztam...
Illetve amit még észrevettem valószínűleg használtak tetőcsomagtartót az autón, amivel rendesen tönkre vágták az ajtók felett húzódó gumicsíkot...
Még egy kép arról amit a pótkerék alatt hagytak meglepit...
Sajnos...






Hála isten tudtam venni kimondottan a 156 -hoz való szőnyeg garnitúrát.
Nekem nagyon tetszik.
A sok sok jó és szép élmény mellett meg volt az első kisebb bosszúság.
Bal első , alsó-felső lengőkar csere.
Az Alba-autónál nagyon baráti áron megvettem.
Amikor megvettem egy kicsit csattogott a motor azt gondoltam állítani kell a szelephézagon,de sajnos nem ez volt a baj.
Cserélni kellett mind a két vezérműtengely az összes tőkéket szimeringet, tömítést.
De ezt a költséget rávertem a kereskedőre, amit ki is fizetett némi rábeszélés után.
Azóta a motornak gyönyörű hangja van.
A teljes értékű xenon lámpákhoz még 3 dolog hiányzott, amiből kettőt mindenképp meg szeretnék valósítani. Az első a legkönnyebb - a régi magasságállító gombjának eltüntetése, aztan a lámpamosó beszerelése, végül a harmadik az automatikus magasságállítás a terhelés és sebesség függvényében. Több autót próbálva úgy döntöttem, hogy a harmadik egy marhaság. A második csak pénzkérdés. Az első viszont hosszú hónapok keresése után egy egyszerű kézimunka - két komponensű pattex gyurmát használtam, az egész fél óra alatt megvolt. Mondjuk igényesebben is megcsinálhattam volna, de egyszerűen lusta voltam tovább vacakolni vele...


Az elvégzett munka: olaj csere, kuplung és hidraulikus kinyomó csere, vezérlés csere( vízpumpa, ballanszszíj+feszítő, vezérműszíj szett, ékszíj), termosztát csere, szűrők. első felső lengőkar
Ismét Csörinél jártunk, szokásos cserék (olaj, szűrők, stb.) mellett első féktárcsák illetve fékbetétek lettek cserélve, hibakódok kiolvasva, légzsák csatlakozó javítva, hátsó ablakmosó cső helyére visszadugva. Folyt. köv. májusban (műszaki, vezérlés, vélhetően lambdaszonda, stb...)! Km óra állás: 154.253km.
Ma megejtettük az első általunk elvégzett szervizelést..... szelepfedél tömítést cseréltünk, mert ott eresztette az olajat.... kb 15-20 perc volt, minden rendben ment. Amikor végeztünk egy kis járatás után kb 2000 ford/perc-ig pörgettem a motort, és nem láttam sehol olajcseppet a hővédő lemezen. a nagy teszt majd holnap esedékes
1
765
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV