Blog
Ma Sátoraljaújhelyen jártunk, készitettem pár képet is... és pár kollégával is találkoztam: 2 db 147, 159, 159SW :))
A nyolcadik képen látni, hogy valami szutyok meghúzta a visszapillantót :(((((, de ez nem most történt









Nyaralás és a hosszú út előtt ki cseréltem az oilt természetesen SELENIA 20K!!!!!+szűrő+Levegősz.!177800KM
(0804) Balatonfüred, Shell ( :| ) kút Cararama Alfa 156 (1:72:) minimodell. Na ilyen pici még nincs a gyűjteményben:)




sződ-nevelek - kőröshegyi völgyhíd (M7) - balatonfenyves (Vica) - nagykanizsa (teszkó) - vízvár (rokonok:) - berzence (tankolás) - gola [HR] (határ) - durdevac [HR] (vár) - bjelovar [HR] (városnézés) - zagreb [HR] (városnézés) - gola [HR] (határ) - vízvár - balatonfenyves (part) - szántód (rév) - tihany (városnézés) - balatonkenese (telek) - székesfehérvár - sződ-nevelek
mindösszesen 1011km, 0,00l-es átlagfogyasztással
Következő nagyobb túránk alkalmával Horvátországot vettük célba. Ámde utunkat pihenés, városnézés és rokonlátogatással egybekötve terveztük meg. ...
[Költségeim: zágráb - parkolóház, ~2óra 14Kuna (532Ft), szántódi rév (tihany) (felnőtt: 500Ft/fő, autó: 1450Ft) ]








sződ-nevelek - eger (minaret, ebéd) - szépasszony-völgy - bogács (horgásztó) - mezőkövesd (hadas városrész) - hortobágy - balmazújváros (tankolás) - debrecen (aranybika, aquaticum) - nyíregyháza (randevúzoo) - debrecen - mikepércs (templom) - ártánd (határ) - nagyvárad [RO, Oradea] - ártánd (határ) - debrecen - hajdúszoboszló (fürdő) - hortobágy - sződ-nevelek
mindösszesen ~885km, 0,00l-es átlagfogyasztással
3 éjszakás nyaralásnak indult, de négy lett belőle:) (20090927-31) Második napunkon ellátogattunk a nyíregyházi állatkertbe (sóstózoo), majd harmadnap átugrottunk Oradea-ra [RO] mert még sosem voltunk. A látottak alapján nem biztos, hogy egyhamar újra uticélként jelöljük meg a várost. ...












Nem hűtött rendesen a kocsi klímája, ezért felkerestem az AutoMax-ot, ahol a gumiaimat is intéztem. Kapott kis gázt, átvizsgálást. Szerencsére a hiányzó gázon kívül minden rendben van.
Megint lehet kint meleg, bent attól még hideg lesz!
Falta szépen az Alfa a kilómétereket és hozzá csipegetett némi olajat is desszertnek :)
Most jött elaz ideje,hogy vásároljak egy lityi Seléniát,mert minimum szintet ért el az olaj.Több mint ötezer kilóméter kellett hozzá.Szerintem elfogadható.
Ismét Dr. Csörinél jártunk + "asszisztensénél" /bocs:)/ egy kis hátsó pofa cserén,mert ledobta magáról és a fém-fém találkozás annyira nem jó:) + cserélve lett egy levegő tömlő is mielőtt teljesen elrepedt volna; nehezen összeszedhető ménes elszaladássa így elkerülve:)

Már a mai tankolás volt zsinórban a második, mely után azt éreztem, hogy hirtelen nagyon fürge lett a kocsi. Ez azért érdekes, mert amikor ez először történt meg, akkor a benzin minőségére fogtam. Úgy gondoltam, egy jó minőségű, és/vagy jól adalékolt 95-öst sikerült venni.
De akkor most egy még jobbat tankoltam?
Hát az nem lehet, mert tényleg lusta volt már a vas, amikor beálltam a kútra. 55,33 liter ment bele, de előtte jó nagyot szusszant amikor letekertem a tanksapkát. Ezekből a jelekből arra következtettem, hogy a tanksapkán lévő szelep nem engedi levegővel pótolni az elfogyasztott benzinmennyiséget, az üzemanyag pumpa meg ettől erőlködik, ahogy fogy a nafta.
Úgyhogy behoztam a tanksapkát, szétszedtem, és sterilizáltam. Kissé "iszaposnak" mutatkozott, de nem volt ijesztő azért. Aztán összepattintottam és beszereltem. Gondolom most jó lesz.
Nem rég végeztem az ablakmosórendszer felújításával. Visszafolyószelepet és fúvókákat cseréltem gyári vadi újakra. A fúvókákat azért akartam lecserélni, mert egyrészt már nem szórtak egyenletesen, másrészt lehetetlen volt beállítani őket. Vagy nagyon fel szórtak, vagy nagyon alá. A vadi újat már egész precízen be tudtam lőni!