Blog
Készen van a spoilerem végre!Már nagyon vártam,hogy fel lehessen tenni a kopasz kis orrára,mert így sokkal dögösebb.Igaz,még nincs színen,és egy pár óra gittelés ráfér,de megvan.Ma egyeztettem időpontot a kárpitossal is,holnap eljön,és megnézi a GTV-t,tetőkárpitozás céljából.Meg gondolom azt is megmondja,mennyi idő alatt lesz kész.Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit mond.Holnap ez ügyben is okosabb leszek,s ha végre lekárpitozódna az autó belseje,lehetne betenni a szélvédőt,műszerfalat,műszereket,és társait.Újabb nagy lépésen leszünk túl.Nagyon remélem,hogy jó munkát végez.Szépnek kell lennie.Muszáj neki.Valószínűleg világosbarna,vagy vajszín lesz.Vagy a kettő között.A műszerfal is olyan lesz,ha meg tudja csinálni.A faRECARÓM is megörökítetett.Soha nem mered feledésbe,bár nem szeretném sokáig használni.A gyári valahogy kényelmesebb:-)




Erhard cartás jóvoltából egy kis futómű felujítás:
Csak egy példa: felső lengőkarokba a szilentek össz. 8000,- plussz a macera, présgéppel a szilentet kinyomni ill. újat berakni. Össz 12.000,- , de akkor a gömbcsukló még a RÉGI ! Hát én 14.000,- megkaptam :) A többiről nem is beszélve!! :) Alsó lengőkar 39.000,- Első Brembó tárcsa 13.000,-
Lengőkar, féktárcsa, kézifékbovden, új fékbetétek cseréje ill. beszerelése megtörtént. Hát fekszi az utat a kicsike, meg hát meg is tud állni!




A legegyszerűbb tuning a direkszürcsi, ami kinek mi. Szerintem dob valamit a kocsin! Alsó fordulatszám tartományból is húz a kocsi, szebb hang jön a motortérből gázadáskor. Na meg az se árt, ha dobunk a tikoknak, és lefújjuk a féknyergeket!




... ha lenne rá elég időm. :)
Tudom, persze, funny hogy részben az én ötletem volt az egész blog-mizéria, meg én ütöttem Zsolti és a többiek fejét hogy legyen, aztán most meg nem használom. De azért jó látni ahogy szép lassan megbarátkoznak vele a cartársak.
Már csak az kéne, hogy a cimkék mikéntjére is rájöjjenek, és akkor pár év múlva fasza kis tudás- és élménybázis lesz itt az Amorén. Mit az Amorén, az egész világon ez lesz a legjobb és legáttekinthetőbb és legszebb és leghasználhatóbb alfás honlap!
Nem sokkal az autó elhozatala után fel is került a 16" méretű gyári alufelni, amelyet még az előző vashoz vettem. Az ezzel az autóval kapott gyári 15" felnikre téli gumit vásároltam, ill. bartel ügyletben a nagyobb kerekek is kaptak jobb állapotú gummákat. A költséghez beírom a szumma összeget, amelybe ezen manővereim kb. fájtak. :)


04.26.: 98.000 km: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő, első felső jobb-bal lengőkar, vezérműszíj, vízpumpa ékszíj kicserélve......... utólag sajnos kiderült hogy rosszul lett összerakva ezért nem is megyünk többet ehhez a szerelőhöz.... még jó hogy nem szakadt el a szíj.
03.04.: krómcsíkok a műszerfalon