Blog
Cserélve lettek a következő alkatrészek.
- Jobb-Bal első felső lengőkar
- Bal oldali axiális csukló
Természetesen futómű is újra be lett állítva.
Km állás: 183.440

Nem voltam kibékülve a kocsi hátsó kerekeinek nyomtávjával. Nagyon be voltak esve a kerekek a kaszni alá. Köszönet Zselé cartársnak a szélesítőkért.
Oldalanként 1,5-1,5cm került alá. Sokkal tetszetősebb a kocsi fara. :-)
Képek annyira nem adják vissza, de élőben nagyon sokat számít.




Tovább bővültünk, így már 479 magassági pont van a listán, amiből 66 már megvolt.
Jogos a kérdés, hogy honnan lett hirtelen ennyivel több?
Nos onnan, hogy végignéztem a korábbi, még a hágólista előtti utazásokat és beírtam az ott elért magasságokat.
Többek közt a három Dunaforrást is.
A jövő hónapban kétszer is menni kell németbe, kb. 14 hágót be is terveztem a menetrendbe :-)
Közeleg az átírás, de természetesen már a vétel előtt számolgatni kezdtem a várható kötelező biztosítási költségeket. Mivel a bónuszomat a másik autómon viszem tovább, budapesti huszonévesként elég horror költségek jöttek ki, évi 70-80 ezer Ft lett volna a Spider biztosítása. Ez annyira nem tetszett, ezért más lehetőségek után néztem. Így akadtam a Magyar Nosztalgia és Hobbyjármű Regiszter nevű egyesületre, amin keresztül a 0-25 év közötti, hobby használatú autók is kedvezményesen biztosíthatók, ha azok "Kultikus, vagy gyűjtőértékű modellek" Gondoltam, egy Alfa Spider ennek megfelel, így felvettem velük a kapcsolatot, és némi dokumentáció után megkaptam az ajánlatot, így az Allianz-nál baleseti adóval és minden sallanggal együtt évi 40.000 Ft lesz a kötelezőm :) Ezen felül még volt egy egyszeri tagsági díj, mely 7.000 Ft volt.
Mai napi fejlemény...nem készítettem képet...argh...Szóval. Hátsó ülések, első ajtókárpitok, bal hátsó elektromos ablak berakva. Kábelek elvezetve, mint RCA, táp, ülésfűtés cuccai. Képet reggel készítek. Egész más feketén. Jobban tetszik, mint a piros (rosso, akinek így tetszik).
Kidobtam a két hátsó küszöbtakaró műanyagot ;s a csomagtartó felső kárpitját. Még az alsó is megy utána. Megette az idő.
...ejhe hátsólámpa kész, de kuka lesz. Nagyon megolvadt a belső színes műanyag. WTF!? Egy hónap műszakiig. :P
Na és akkor pár kép. Ma befejeztem a projektet. Majd, ha megjön a pár hiányzó cucc, akkor mehet tovább megint. Jó a fekete tetszik...




na ez egy kicsit érdekesebb volt. benyalok annak aki tudott volna gyürüket szerezni ezekre. a végeredmény valami nissan gyürük csak kicsit a hornyokon kellett módosítani

hengerfejek elkészültek. 12db himba cserélve, síkolás. szelepek becsiszolva, szelepvezetők, szelepszárszimeringek cserélve.a három törött vezérműtengely csapágy csésze újra gyártva.

kuplung kész. 550NM-ra megerősítve. ez a későbbiekben még gyenge pont lesz
elég sok hiányossága van a motornak, mondhatnám kuka. de innen szép a győzelem
4
505
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV