Blog
Megvolt a szegedi látogatásom. Kifejezetten örülök mikor olyan embereket ismerhetek meg mint Elekes Peti. Imádja csinálni amit csinál, hobbija és profi is benne.
3 napot töltöttem szegeden. Először szét lett vágva a legömlő meg a turbo, össze lett próbálgatva, a végén öntvényhegesztés. Kialakította a turbo olajzását.
Ezután jött a cooler csövezés. Ennél a folyamatnál nem voltam ott, annyi volt a kérésem hogy minél kevesebb helyen legyen szilikon elem, annyit használjon ami feltétlenül szükséges. A végére maradt a kipufogó és a légszűrő kialakítása.
Turbo: 2260vzk átkarozva, átforgatva, áthegesztve
Coolercsövezés: 60as saválló rozsdamentes
Kipufogó: 60as saválló rozsdamentes.
Légszűrőnek a honda S2000 gyári szűrője került fel, pont elfért a gyári helyén az új turboval ;)






Felkerült nekem is végre a dupla rendszer. 2.4-est vettem bontottan hővédő lemezzel együtt (kép 1.). Többen írtátok hogy jobb oldali kivágás nem egyforma a bal oldalival, ezért feketére festettétek. Akárhogy néztem mértem egyforma nekem. Rájöttem nektek azért nem egyforma, mert nem raktátok bele a kipufogó kivágás betétjét a teli helyére (kép 2.). Egy bontott lökhárítóból vettem ki, így volt nekem betárázva egy. Ha már összetörték a kocsim és fényezni kellett, így lefestettem az alját. Így jobban tetszik, szürkén kicsit csúnyának találtam.








Volt egy kis balesetem. Nem adták meg a jobb kezet és belém jöttek. Az volt a szerencsém hogy nem jött senki szemből így el tudtam rántani a kormányt, és nem nulláztam le a kocsi elejét. Azt mondta a kedves hölgy hogy nem vett észre. Na köszönöm! Rendszámtáblája beszorult a felni és gumi közé, úgy hogy kiszedni nem lehetett. Az volt a szerencsém hogy nem vágta ki a gumit. A felni kis horzsolással megúszta és a guminak se lett baja hihetetlen módon. A kocsit a szerelőmnek el kellett dugnia mert mindenki a táblát próbálta kicibálni. Ilyet még senki nem látott. Vettem két hibátlan bontott ajtót és egy negyedet a küszöb sarka miatt. Csak a külső lemezt kellett rajta cserélni szerencsére. Biztosító egy hét után utalta a pénzt. (Egy kis csoda Magyarországon) Bő két hét után nálam van megint végre...
A tettes az utolsó képen látható. Persze neki csak egy lökhárító kell..






A feneke ezzel lesz feldobva a buborékok helyett...a mikulány hozta. Még most sem fogtam fel a bubikat...


Rendes olajcsere, 15 ezer km-re, mindenféle szűrők cseréjével együtt.
Lökhárító fényezés, jobb hátsó sárvédő fényezés, tank ajtó fényezés díszléc fényezés, aprobb hibák kijavítva



Kapott egy új téligumi garnitúrát a gép. Nankang Snow SV-2 205/55 R16. Elég jól muzsikál eddig, csöndes, fogyasztásomon se vettem észre irtózatos növekedést. Tegnap nyálkás taknyos csúszós úton le is lett tesztelve, jól vizsgázott szerencsére :)
Mivel mindkét Alfámat eladtam, és Alfa nélkül nem élet az élet, így vettem egy 33-ast.
egyelőre még szervízben van, sok mindent kell rajta cserélni, de remélem most már elkészül lassan, és remélem megbízhatóbb lesz mint a GTV6-os.
0
543
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV