Blog
Sikerült beszerezni, egy új fejegységet, igaz utólag azt mondták az AUNA márka nem a legjobb típus... de az összkép sokkal jobb mint egy másik fejegységnél :)

Örömmel jelentem be, hogy minimum fogyasztási rekordot döntöttem a V6-ossal, vegyesben 10,2 l/100 km. :)) Ez a mérés még mindig sportos vezetési stílus mellett történt. Eddig 11,3 körül volt, bár hozzá kell tenni volt egy termosztát csere (Mahle), most gyorsabban melegszik a motor mint előtte.
Egy sima lengőkar cserének indult, aztán sokkal több lett belőle.
-jobb felső lengőkar (lemförder volt előtte is, kiszakadt a porvédő gumi, fél év alatt kipusztult)
-bal alsó lengőkar (TRW)
-kézifék kötél mindkét oldalon
-hátsó féktárcsa (zimmermann)
-hátsó fékbetét (TRW)
-egy új akksi (Varta)
-hátsó stabilizátor szilentek (gyári)









A cserét megelőző hetekben érezhetően mélyebb lett a kuplung fogáspontja. Sejthető volt, hogy közeledik a vég. A cserét szombatra terveztem, de szerda délután beesett a pedál, a kocsi pedig a garázsban ragadt.
A hiba oka elég bosszantó. A munkahengerben lévő rúgó törött el, a hegyes törött vég pedig átszúrta a gumikarmantyút.
Ez azért bosszantó, mert kicsivel több mint 1 éve cseréltem mindkét munkahengert miután az alsó megfáradt, hogy ne kelljen szopni később a felsővel, kellett...


Október 1-én meg lett a műszaki vizsga. A színt át kellett íratni narancsról barnára. Az elmúlt hét év állásának következményei lassanként kezdenek elmúlni. Még egy kicsit használom, aztán újra gyújtás-porlasztó állítás.
2015.10.10 8:00 Indulás!
Azt hittétek mi?? Nőből vagyok, természetesen 9 óra lett belőle. Egy rövid sütiszünetre megállva fél 12-re értünk oda.
Kedves, családias légkör fogadott, nagyon örültem, hogy ismét alfás barátok között lehetek, főleg annak tudatában, hogy a jövő évi Seléniáig valószínűleg már nem tudok talira menni.
Sosem voltam még Kul-on. De - ahogy Selénia előtt is - ismét felajánlást kaptam egy autótesztre. 159. Alig vártam, hisz mint a legtöbben tudják, fontolgatom a váltást.
Kaposújlak:
- Gyere, beváltom az ígéretet, menjünk gyorsulni!
- Gyorsulniiii??? Nem erről volt szó. Csak lassan, hogy tudd, nemrég volt balesetem. Félek mint az áááálllat. :D
- Gyere csak!
Röviden, ha lett volna még két lábam, azzal is nyomtam volna a féket! De amúgy nagyon jó volt. Sosem gyorsultam még.
Nyaggattak, de a sajáttal nem indultam. :)
Eredményhirdetés után fél 5-kor indulás haza, fél 8-ra értünk Pápára, egy gyors Mekit megejtettünk még.
Lehetett volna jobb idő is, de mindennek ellenére jó volt találkozni a barátokkal, ismerősökkel, és gyorsulni egy 40 éves Spiderrel, meg egy csodás 159-cel.
Hosszú út volt oda, hosszú út volt vissza, de még biztos meg fogok fordulni ezen a talin egyszer.... :)
Második Selenia 20K olajcserén esett át a kocsi.
Imádja! :) Pozitívan csalódtam ebben a márkában, nagyon megvagyok elégedve vele! :)

Eltelt újabb két év. Projektoros fényszórókkal és a piros rugókkal volt gondjuk. Amúgy minden rendben.