Blog
Visszakerültek a téligumik.
KM: 159e
Fuchs olaj 10w40
Knecht lészűrő,olajszűrő,gázolajszűrő,
egy hosszbordás ,de télre nem rakom fel.
Pár hete elkezdett jönni ilyen fémes hang (alapjáraton) a kipufogó környékéről, lenéztem alá lógott az egész ekkor jöttem rá hogy kell kipufogó rezgéscsillapító csere is.Olajszűrő cserénél ismét megnéztem a turbó tengelyét , most is ugyan annyit lóg mint eddig kb fél mm-tert, KUL-on 1,6 baron mentünk.
Cooler rengeteg helyen leért ,az alja már be volt horpadva ezért vágtunk le belőlle 3-4cm-tert.
Km óra:223500km
Tél utáni tervek, mindenféle képen kell komplett új fék mert ezek már totálisan végük.
Meg jó lenne rájönni ,mi adja nyomatékkor a kis morgó hangot :( kénytelen leszek féltengelyeket cserélni ,hol ott lehet sokkal olcsóbban is meglehetne úszni.





Újabb pár nap pihenő után a kocsi kárpit mögötti szigetelése 100%-os végre valahára. Ezen kívül a jobb oldali tükör fekete laprésze is ki lett cserélve egy vadonatújra, erősebb gázrugók kerültek a csomagtartóba és már csak két közepes terhelésű rugó választ el attól, hogy a csomagtartó varázsütésre nyíljon ki, magától. Ezen kívül átesett az első tuningolásán is a gép, mégpedig a szelep ellenállást szüntették meg, így a kocsi most már sziszeg a váltásnál és új króm véges kipufogóvéget is kapott!
A következő nagyobb tuningra egy ideig még gyűjteni kell, de a jövő héten tervezem berakni a csomagtartó rugókat,egy szett új H1-es nightbreakert és befejezni a belső ledesítést, azaz a csomagtartóban lévő lámpákat kicserélni és a kesztyűtartóban lévőt életre hívni.
szeptember 30. törlesztettem régi adósságom... kb 2 éve a fiókban porosodó vezérlésmódosító beszerelésre került a dock autó által illetve megtörtént a teljes vezérlés csere.....következő feladat a hidrótőke "kopogás" megszüntetése lessz...
Nos a tegnapi nap folyamán sikerult bele hajtanom egy kátyúba, ami eltorte a jobb felso lengokaromat es kivágta a f@sza gumimat is... Esedékes volt mar az olaj csere is es az egyik izzitogyertyam(4.) is megadta magát szóval ezeket is csereltuk, egy futómű állítást meg kap hnap. A kátyú ügyet meg majd meglatjuk mi lesz belőle, annyiban nem hagyom az biztos! KM: 209.936 Futómű állítás is megtörtént, hat volt mit rajt állítani....






SanyiJTD barátom segített, hogy jobban lássak :) Fel lettek polírozva a lámpák délelött. Délután kicseréltem a kilincset, ami akkor törött el amikor ajtót cseréltem :) Meg a belső műanyagokat cseréltem ki.





Ma sikeresen beszereztem 4db új téligumit a régi felnikhez:
Continental ContiWinterContact TS850 205/55 R16 91T: 25536 Ft
Egyik nap hiába próbáltam sebességbe rakni a kocsit nem ment. Elengedte az olajat. Sikerült utántölteni de az csak ideiglenes megoldás. Szerelő, alsó munkahenger csere és újra lehet vele menni. A többi a jövő dolga, hogy mi is legyen. "új" kocsi vagy felújítás.Még nem tudom.
Az autón észrevettem, hogy az úton eléggé ingatag és ha piciket mozdítok jobbra balra egymás után többször akkor erősen "S" alakban mozog ... egy-egy kanyarban úgy éreztem, hogy a feneke helyet akar cserélni az orrával :D így alánéztünk és megrángadtuk a lengőkarokat ... a szilentek már megöregedtek és a első felső lengőkar már sajnos lóg. így elhatároztuk hogy kicseréljük a komplett első hátsó fitóművet. A futóművet az albaalkatszer.hu -n megvettük és a boltban átvettük. A csere 2 nap alatt történt, elösször az első lengőkarokat cseréltük, ez a művelet az egyik oldal esetében (Tudatlanul hogyan is kezdjünk hozzá :D ) kb 1-2 órába telt, majd a másik oldal 1 óra alatt megvolt. A hátsó lengőkarokat igen egyszerű volt kicserélni mind a 4 lengőkar összesen 1,5 órába telt kicserélni. Futóművet beállíttatni a Marso-ban csináltattam kb 1 óra volt úgy hogy minden értékre tökéletesen odafigyeltek.
A futómű cseréje után az autóm végre rendesen kanyarodott, tökéletesen feküdt az úton és úgy támasztott be az úton ahogy azt illene.