Blog
Nagyon elkezdett füstölni és nem is ment úgy az autó, ahogy kellett volna. Egy furcsa fütyülést is hallottam, ami a nem megszokott turbóhang volt. Elvittem Tomihoz és egyből kiderült, hogy a csövem el van a felső csonknál repedve elég rendesen. Colostól rendeltünk gyári csövet, mert után gyártott sehol sincs. Gyári száma: 60688601
A füstölés megszűnt, az erő visszatért! :)
KM : 206000


Lassan fél éve nem írtam a JTD-hez blogot ezért röviden leírom ,hogy volt egy ablaktörlő motor csere (alkatrész by Marek) és kapott egy új kuplung munkahengert (Cifam- Kovács Auto) mert a régi folyatta az olajat. Csere egyszerű kb 1 óra. Amúgy tökéletesen működik a gép , teszi a dolgát :)
Most kicsit több a fókusz a V6-oson, jövő héten ha minden igaz megy KPM műszakira és megkapja a magyar rendszámot, forgalmit végre :) Már augusztus óta ezt várom, az autó nagyon jó állapotban van reméljük nem lesz semmi gond a vizsgán. :)
Résztvettünk az eseményen, nagyon tetszett.
Versenyeztünk elég sokat, korrektül teljesített az autó. Elégedett vagyok vele. Hiba nélkül, az új váltó miatt félreváltás sem volt ,mint múlt évben. Szóval minden klappolt.
Köszönöm itt is Haleszéknek ,hogy megszervezték nekünk.
Youtube csatornámon levő videók







2015.10.10.-én a Kaposújlaki találkozó után leraktam a vasat. Garázsban várja a tavaszt. A szezon mérlege 3349km. Nagyjából tudtam tartani a tervezett évi 3000-et. :)
Km. óra állás: 74249 km

Szuper hangulat. Sok Alfa! 😊 Zalaegerszeg felöl ide autózni egy álom 😊 Ott nem kell 1-2-ben kínozni a vasat 😊 Hamar kiderült, hogy az nem nekem való 😊 de másokat nézni az király!!!! 😊








- életkor: 1.737 nap
- km óra állás: 185.676 km
- össz. menetidő: 2.647,28 óra (110,30 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.436,32 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 27,95 Ft/km
- átlagos napi futás: 106,89 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,35 %
Ha valakit érdekel, az oldalamon megtalál!
Már egy ideje kopog a futómű, de most nem a lengőkar, hanem a stabilizátor pálcák adták hírűl, hogy ideje a cserének. Ez megtörtént, és most a futómű tökéletes. A gép dobott még egy lambda hibát, így cserélve lett a lambda szonda is. Visszatért az erő, megszűnt a dadogás, minden működik ahogy kell. Az egyik ablakemelő gomb cseréjére szintén sor került, mert eltört a drága.
Km: 193.870