Blog
A műszerfal világítás nekem elég gyengusz volt, illetve a kilóméterszámláló sem világított. Rendeltem LED-eket.
A kiszedés annyi hogy felül van két csavar, majd egy életlen késsel kicsit körbe kibuktattam majd kihúztam. Elég passzentos.
Miután szétszedtem ( talán 5 csavar meg egy szalagkábel) kimértem a fehér csati lábait melyik hova megy, majd így megtápoltam , hogy lássam hogy világít a led.
Kicseréltem mind, hát a változás nagyon durva már már vakít. :)
Végre van értelme a fényerő állító kis tekerőnek. Nagyon jó. Imádom.







194800 km-nél csere Starline márkára. Ez volt,amit a leghamarabb át tudtunk venni, most a márka nem számított csak a nyüsszögés elmúlása.
Elvégeztem az olajcserét, először megkapta a motoröblítőt, majd hagytam időt arra is hogy kicsöpögjön rendesen az olaj, kb3 órán keresztül...
Majd megkapta a friss olajat, olajszűrőt, közben pedig a légszűrőt is kicseréltem.
Miután üzem melegre melegítettem megkapta a revitalizálót is előírás szerint.
Sajnos 30km megtétele után a turbóm úgy gondolta eleget dolgozott, és szabadságra ment...
Kilométer állás: 245320



Megtaláltam a problema forrását,a leömlő tőcsavar szakadt bele a blokkba 😐
Következő projekt eme csodálatos csavar kiimádkozása lesz,majd egy újabb garnitúrára cserélése a javított verzióból.
A projekt bebukott.
2015.02.07.-én,Rómeó napján elment az autó.
Reményeim szerint az új gazdánál feltámad, és egyszer ismét önerőből szelheti az utakat...
Megtörtént a kisszerviz is.
Febi levegőszűrő és pollenszűrő érkezett az Amazontól. Ezenkívül Mapco olajszűrő és Liqui Moly TopTec 4100-as olaj.
Ha már kicseréltem a szűrőket, lecseréltem a korábban vásárolt műanyag alkatrészeket is. Pollenszűrő takarót, ablaktörlőnél levő műanyagokat és a keresztbefutó gumitömítést is. Esztétikailag is szebb lett.
Felszegi Zoli segített az olajleeresztő csavart megoldani. Mivel csöpögött, így másik menettel megoldottuk a gondot.
Összktg:
7700Ft + 63 Eur.
Első hiba: Egy kábel szabadon lóg a féknél, sajnos nem tudom mi lehet.
Második hiba: Első elemzésre ugytünik, hogy a hengerfejnél elfolyik a hűtőviz, ez azért érdekes, mert előző tulaj azt mondta cserélték a tömitést, igy arra gyanakszok, hogy nem lett síkolva a hengerfej, de a másik érdekes dolog, hogy a vizet nem forralja.
Harmadik hiba: Az olajhűtő csövek összeértek így kidörzsölték egymást, mert nem volt ott az elválasztó.
Benzet többet nem engedem, hogy nézze a kocsimat, mert csak hibákat talál :D



3
595
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8