Blog
Na nézzünk rá a gyújtásra a 6-os hengernél. Elég érdekes volt. Nem belevaló gyertya van ott, így a pipa is majdnemhogy kogyogott rajta. Persze hogy kimarad a gyújtás így. :D
Rendeljünk 6 db gyári gyertyát akkor. :)
Az alapjáratra visszatérve, még nem jöttünk rá hogy miert csinálja. Hidegen jó, melegen meg le akar állni az autó. :D hagyom fél órát állni, utána meg jó egészen másnapig. :D
A másik hogy miert nem megy? Jó kérdés. :D de szerintünk az üzemanyagrendszerben lesz valahol a hiba. A/C elég hangos már, lehet nem tudja a nyomást, vagy azt a szállított mennyiséget ami kell neki fordulaton. :D meg a sípolás mellett más hangok is jönnek a tank felől. Olyan mint egy betonkeverő ami teli van csak kaviccsal. :D
Mind1. A hiba keresést elnapoljuk, addig max 3000-es fordulatig használjuk. :)
Na mint utobb kiderült, az autó 1Bar töltőnyomás helyett 0,2Barral üzemelt. Érezhetően nem is úgy ment, mint ahogy illene neki. Néztük a csöveket, rendben volt mind. Nem tudom miert, de próbaképp kicseréltük a folytószelepállásérzékelőt, ugyis volt kéznél 1. :D Nézzük mit csinál a véhat. :) Hát az alapjárat eltűnt.. Mind1. Próba út: Nagyon az öröm, hiszen előbújt a teljes töltőnyomás! :D mint az állat úgy ment 5 percig, majd ezután jött, hogy 2500-3000-es tartományban ledurrogot, ledadogott és nem ment tovább.. Félgázon el lehetett forgatni 3000 fölé is, de végig rángatott /nagyon érezhetően/... Na megálltunk, nem kínozzuk tovább. Diagra radug, csatlakozik, hibaolvasás... És semmi, vagyis csak annyi, hogy a 6-os hengernél időszakos gyújtáskimaradás van. Na mind1. Mai napra ennyi. Folyt köv.
A hazaút egész kellemes volt, de éreztem, hogy valami nincs rendben.. 4000-es fordulat felett nagyon finoman rángatott, de éppen csak érezhető volt. Szerintem másnak fel se tűnt volna.. :D
Összeségében ezt a kis dolgot leszámítva egy kiváló, jó állapotnak örvendő GTV. :)
Már most imádom! :)
Akkor kezdjük a legelején, sokat kerestem a típust és végre megtaláltam számomra a legmegfelelőbbet. Tudom, hogy gondos kezekből került hozzám. Köszi Sanyi. Ígérem nálam is megkapja a törődést. :)
Igazából nem szeretnék alakítani rajta mert ez így tökéletes, ami megfordult a fejemben talán egy ablalfóliázás és nyárra valamilyen szép gyári alufelni.
Már most imádom...
105875 km kötelező szervíz 10000-nél (kicsit alatta) Selénia olaj, olajszűrő,légszűrő, aktív szenes pollenszűrő. Szerencsére semmi egyéb kiadás nincs a kocsival, csak az a fránya benzin.
Ma szomorú szívvel megváltunk egymástól! Sajnos annyi baja volt szegénykének, hogy nem érte volna meg a ráfordított idő és energia! Egy cartársunk vitte el, remélem kap új szívet és sikeresen felújítja a donorból ami van neki! Szeretném még úton látni, remélem hasonlóan szép jövője lesz, mint a 155 -nek! És mégegyszer "hálás köszönet" Bagoly Sándor debreceni "cartársunknak", hogy több mint félmillió forintot kidobhattam az ablakon!
Hihetetlen, de már 4 év eltelt a vásárlás óta. Az autó idén már 10 éves lesz. Ez az év nem volt kilométerekben bővelkedő össz-vissz 9000km került az autóba, erről továbbra is a motor tehet, mert jó időben inkább azzal megyek / megyünk mindenfelé. Az autó már szinte hozzánk nőtt. 146000 km
Az imént a 156 topicban a belsőlevegő-keringtetésről volt szó.
Ha ez nem működik, akkor vagy a flappantyú nem zár rendesen, vagy a motorja nem működik. (Leégett, kontakthiba vagy a vezérlő hibás.)
Az MK1-nél a motortér felől van a pollenszűrő. Ott ha kiveszed, akkor jól lehet látni az alatta lévő záróflappantyút. Ez "torlaszolja el" az utat ha belsőlevegő-keringtetésre kapcsolsz. (Ha ez a lapát szorul, akkor értelemszerűen nem működik rendesen a BLK.)
A flappantyúk helyzetét MES-sel és módosított KKL-kábellel lehet "kézzel is" változtatni.
Én a pollenszűrő berakásakor mindig körbe szoktam nyomni szilikonnal, mert mind a szűrő, mind a ház nyeklik-nyaklik. Valahogy nincs az az érzésem, hogy az a perem jól tömítene. Vagyis akkor nem a szűrőn keresztül szívja a levegőt, hanem mellette. (Egy pár mm-es résnek jóval kisebb az ellenállása, mint a papírbetétnek.)
Pollenszűrőnél, már csak légszűrőt utálok jobban cserélni. :)
Eljött az ideje. Leállításkor erős csattogás , pici motorrezonancia . Sajnos az anyagár nem volt olcsó , 20v -> bárdiból lett minden rendelve 48% kedvességgel KIVÉTEL a a lendkerék amit Gábortól (Facebook on Cz Tuningman Gábor) vettem 150 e Ft.-ért bárdiból 183 lett volna 48% kedvességgel , nem tudom honnan szerezte de köszönet érte , így összesen 1200 eur környékén volt a csere természetesen szimeringekkel és egy balos féltengellyel , luk , sachs , és skf alkatrészek kerültek bele. Még mielőtt kicseréltem volna a tárcsa kevlárt kapott a szerkezet pedig némi módosítást , ezzel felkészülve egy manky féle remapra :) Hallomásból többen 2 napra mondták a cserét , hála istennek 10 órába belefértem úgy , hogy menet közben egy kupplung vas hidraulikacső az egyik hajlatában porrá rohadt és el is repedt , de rögtönöztünk és pont bontottak egy hondát amiből azonnal néztem egy fékcsövet ami hosszra passzolt szóval siker . Mind összességében azt mondom , hogy a bölcső leengedésével és a felső lengőkar gömbfejének lekötésével lelehet szedni a váltót 3 fővel , és csápossal ! , a váltó visszaemeléséhez kellett még egy fő mert addigra kicsit ki vette belőlünk az energiát . Érdekességképpen írnám még , hogy amikor már lent volt a váltó és ott volt előttünk a szerkezet meg a többi , a szerkezetet még mikor fent volt a lendkerékkel együtt a két szélén megfogva olda irányban mozgott már ezt értem úgy , hogy nem tengely körüli forgás . A lendkerék mozgó része teljesen külön életet élt a szerkezettel , ami hosszútávon a nyeles- és főtengelyt sem kíméli , ezek csapágyazása .... nem olcsó , akinél felmerül a probléma javaslom amint teheti cserélje , nagy károkat tud okozni !!!!





1
606
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Stelvio
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV