Blog
Mióta hozzám került az autó,meg lett csinálva pár apróság..:)
-Sportcsomag Szett (Bőr kormány, Piros óracsoportok, Karbonos középkonzol.)
-Bal Hátsó ajtó cserélve lett (Be volt horpadva,nem akartam hogy javítva legyen)
-Ki fújtam matt feketével az első lámpákat
-Kapott 17'x7.5 ET30-as Borbet Felniket,mozgókúpos csavarokkal,kerékőrrel
-Fehér oldalindexek
-Helyzetjelzőket, Night Breaker Unlimited H7-esd izzókat
-Javítva lett a bal hátsó sárvédő
-Csomagtérajtót cseréltem,mert nem tetszett a rajta lévő zender hátsó szárny.
-Fényezőnél javítva lettek az esztétikai hibák is.
Mostantól részletesebben beszámolok mindenről.:)



A tegnapi izgalom nem volt elég... ma az alsó cső adta meg magát a tartály és a motor között. Megint elfolyt az összes víz, az alsó részen vékony sugárban spriccelt.
Kicseréltem, kicsit rövidebb, mint az eredeti volt.
Plusz vettem egy ablaktörlő motort, a hétvégén azt is kicserélem. Jó ideje akad a szakaszos törlés.
Reggel elindultunk egy rövidebb útra, a Petőfi-hídig jutottunk, ott láttam, hogy füstöl a motorháztető. Félreállás, kinyit. Tök üres a hűtőtartály, és fel is van repedve az oldala. 30 perces várakozás után hoztam vizet a kútról, aztán haza. Szereztem új tartályt, beszereltem, feltöltöttem fagyállóval és vízzel.
Sofita izzók helyére ledek kerültek belülre, 7 db kellett. A rendszámtábla világítás szintén ledes lett. Közben januárban ECU-t kellett cserélni egy ügyes szerelő miatt. Az ECU -t Marektól sikerült beszerezni.






AlfaDepónak hála van már mankókerék , emelő + tálca a dolgoknak. Defektjavító készlet ment fel a polcra.
- életkor: 1.496 nap
- km óra állás: 160.368 km
- össz. menetidő: 2.312,88 óra (96,37 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 10.755,86 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,67 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,36 Ft/km
- átlagos napi futás: 107,2 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,442 %
Ma mivel szép tavaszi időnk volt, kigurítottam Alfonzt a garázsból. Nekiláttam kicserélni a kerékcsapágyat és toronyszilentet. Optimal és Impergom került bele.
Ismét munkába tartva, ezúttal Ausztriában Gundhabing környékén.
Ősszel próbáltam kicserélni a bal első féltengelyem külső gumiharangját, mert kiszakadt és verte a zsírt, de sajna csak szerszám törés lett belőle, és mire meg lett minden, megjött a xar idő. Gondoltam sebaj, csak kibírja tavaszig és akkor majd orvoslom. Viszont kb. egy hete kezdett elölről furcsa kattogó-ropogó hang jönni a kanyarokban a bal eleje felől. Eszembe jutott az előzmény és úgy vettem, hogy a repedés nagyobb lett, a zsír ki-víz, sós lé be és megtette a hatását. Marklartól gyorsan be is szereztem egy egészséges féltengelyt, amit ma végre a helyére is tettem. DE sajna az a fránya hang továbbra is megmaradt kanyarodáskor... A hétvégén megpróbálok ránézni a jobbosra.






0
602
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV