Blog
Meg volt az autó második időszakos műszaki vizsgája. A következő 2017. február 28-án lesz esedékes.
km.: 51.799


Fura, fémes hang kezdett hallatszani a motortérből. Elgurultam Zé.-hez, hogy kiderüljön a probléma okozója. Gyorsan meg is lett a hiba, két darab feszítő görgő lett cserélve. Valamint mivel tavaly elmaradt, kicseréltettem a pollenszűrőt is.

Volt egy kis malór az átírás körül, de végre kezemben a forgalmi névre írva.
Ennek örömére kapott egy fürdetést és matricát.
Felkerültek Béla szorgos kezei által a kerékőrök,én lusta kezeim által pedig a GT féle fekete márkajelzés matricák.

Az első szervízlátogatásunkkor már tudtam, hogy valószínű 2 hétig odalesz a kicsike. Így is történt. Első lengőkarok, stabilizátorok, gumiharangok, első-hátsó féktárcsák, fékpofák, kézifékrendszer bowdennel, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, olajcserék, szűrőcserék - egyszóval minden ami kell.
Ki kell cserélnem az óramű egységet is, mert a km számláló elszállt, meg a váltó kulissza nem OK, de ezt majd később.
2013 őszén totálkárosra törték a Peugeot 307 2.0 Hdi Break-emet. A kissé elhúzódó biztosítási ügyintézést követően 2014 májusában vettem meg, elég leharcolt állapotban ezt a kis benzines ördögöt. Sokmindent kell megcsináltatni rajta, de sebaj a végén lesz egy rendbeszedett autó belőle. Tőlem megkapja mindazt amit megérdemel. Igaz a feleségem használja, neki vettem.
Egyszercsak a 37-esen Miskolc felé kigyulladt a motor ellenőrző lámpion. Szervíz lett a vége, ahol úgy gondolták itt a vége az EGR szelep pályafutásának. Ezután viszont kiderült, hogy csak a turbó vákuum modulátorát kell kicserélni -25.000 Ft, de ha már itt vagyunk és mivel én 20.000 km-ként szoktam szervízelni (nem várom meg a 30.000-et), így azt is meg kell csinálni, na meg egy kis részecskeszűrő regenerálás, EGR, MAP szűrő tisztítás. Ja nem is beszélve a csomagtartó teleszkópok cseréjéről. Most már rendben van a kicsike.
2 hetet nem láttam és már alig vártam, hogy újra benne ülhessek.
A külső és belső féltengelyek gumiharangjai cserélve lettek!
A váltóolajat is cseréltük(már ráfért) és a bal első ködlámpát(a búra törött volt)!
Ma volt műszakin, gond nélkül! 55'000km, 6 éves lett!
Azt történt hogy kb 2honapja hideginditaskor visító hangot kezdett hallatni az autó,ez 10-15 sec múlva el is múlt.Tipikus csúszó szij hang,ekkor raktam fel egy új Conti szijat es fotengely szijtarcsat. A hang ezutan sem változott,Kiderült hogy a vezérlés felől jön.
A szett 1eves volt és 40e km volt benne,de nem volt mas választásom mint a csere.
És láss csodát,meg is szűnt a fura hang😊
Update:
Mégsem múlt el,másnap ismét teljes hangerővel visitott....
Szóval a baj nem kicsit,passz hogy mi lehet,valószinűleg le kell kapni a szelepfedelet és megnézni,hátha látok valami érdekességet. Folyt. köv
Km óra állás: 223400km
2
591
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV