Blog
Egy Co hegesztő segítségével sikerült kiműteni a hengerfejbe szakadt leömlő tőcsavart,kapott újakat.
Ha mar a klíma gáz és a hűtővíz is le volt engedve,kicsereltem a fűtőmotort és a fűtőradiatort is.
A balos ködlámpa xenon trafoka is cserére került,illetve "O" gyűrűket csereltem a fényszórómosókbqn is.
Ismét csendben suhan a Nagyvad😊

Ma 2 hónap állás után bevágta a durcit az én szeretett Alfám és nem indult be. :( Se kép, se hang, semmi.
update1 - 2015.03.28.
Hege cartárs segítségével kikerült a lemerült akksi a garázsból mozdulni sem tudó kocsikámból. Hálás köszönet érte! MagnetiMerilla volt benne. Nézegettük, forgattuk, elhinni sem akarjuk, hogy lehetséges, hogy még az eredeti volt benne?? Ki tudja...
update 2 - 2015.04.04.
Ma reggel 8kor találkoztam Hegével, aki elvitt egy akkumulátor szakboltba (köszönöm a sok segítséget neki!), ahol megvettem az új akkumulátort és újra megszólalt az ismerős hang. :)


Még tavaly ősszel eladtam a Novitec N10-eseket és azonnal lecsaptam ezekre a QV Launch Edition felnikre! Ma végre felkerültek rájuk az új nyári papucsok (Goodyear Eagle F1 Assymetric2) amit egy hihetetlen akció keretén belül, szemtelenül jó áron sikerült beszereznem az Automax-tól! A gumik Dot alapján 2015 4. heti gyártásúak! Kíváncsi vagyok a Pirellik után milyen lesz ezeken gurulni!
Most már jöhetne a tavasz....








Már egy idelye dadogóssan ment a kocsi, a jelenség ugy 2-2,5k fordulat között jelentkezett. Piszkos gyertyákra gyanakodtam,de pucolás után is megmaradt a jelenség. Egyik este már check engine hibát is dobott,aminek meg is örültem,mert így legalább kiolvashattuk,hogy mi is lehet.
P0300 és P0304 hibákat dobta a negyedik hengerre. Ez gyujtás kimaradás hiba. Így rendeltem egy bontott trafót kábellal,amit ma ki is cseréltem.
Egyenlőre nagyon úgy tűnik eltünt a dadogás,de az igazi teszt a napokban várható,mivel napi 80km-ert utazom vele.
km állás: 140.900
GT-től rendeltem matricát. Küldött egy kis pluszt is. Amint visszatér az autó megszépülve, elfoglalják majd a méltó helyüket.

Hétvégén sikerült kicserélni a csapágyat. Az olajteknőben is vastagon volt a lerakódás...nem tudom az előző tulaj milyen olajat használt és , hogy cserélte. Bár nekem azt mondta csak seléna.
Szóval szétszedés után láttam , hogy az első hajtókar kotyog vagy egy millimétert. Rendeltem hajtókarcsapágyat 8 ezer volt a nyolc. Kicseréltem mindet, összeraktam most nagyon szép hangja lett. Kapott új olajat olajszűrőt.
Lefotóztam a szétment csapágyat. A tulaj mondta , hogy ő nem indulna el vele így 250 kilométert én elindultam :) Talán tízet ha mentem aztán kötélre kötöttük és vontatás. De még szerencse. Nagyon csúnya hangja volt már akkor...

Kedves Magyar Posta Zrt.! Kérlek, ne eröltesd azt, ami nem megy... megdöbbentő dolog, hogy kettő csomagból egyet sem sikerült sérülésmentesen célbajuttatni.
A másodiknál szerencsére csak a csomagolás sérült és a benne lévő fűtésbox nem, amit Alexandro küldött újra, mivel az előzőt a Posta "remek" szakemberei összetörtek.




