Blog
2015.01.31-én megtörtént a futóműfelújítás. Alsó lengőkar 2db; felső lengőkar 1db; stabilizátorrúd szilentjei+2db stabilizátor kar. TRW és febi-bilstein alkatrészek kerültek beszerelésre. Közben kilyukadt az alsó turbócsövem is a szerelőhöz menet, aki nagyon ügyesen orvosolta a 140 lovat, hiszen új csövet szombatra már nem tudtam rendelni. Utólag is nagyon köszönöm a precíz és gyors munkáját Lacinak, aki Debrecenben tevékenykedik. Az alkatrészeket Tamásnak hála (szintén Debrecenből) 71000Ft-ért kaptam meg. Menet közben 2 fékcső is ki lett cserélve,hogy ne okozzon problémát menet közben (+3000Ft).
A kocsinak megszűnt minden kopogó és nyiszogó hangja.
Most 202300km-nél jár, remélem a következő munka a vezérléscsere, 250000km-nél. A munkadíj 30000 Ft volt.
Első Felső lengőkar-jobb oldali Lemforder
Bal hátsó keresztlengőkar -Ruvielle
Jobboldali külső féltengely gumiharang
193000 km
Már lélekben készülve a tavaszra gondolataimban több lehetőség is megfogalmazódott a nyári felni kapcsán. És íme egy..... :-)
Gyári Giulietta QV Launch Edition limitált felni, 8C stílus, fényes grafit szín, 18-as méret.




Megérett a váltó környékén minden a cserére, kapott az autó egy új kuplungszettet, és lendkereket is, mindkettőből Valeo ment bele. Cserélve lettek még a stabszilentek, és a váltóoldali főtengely szimmering is.
Brembo sport max tárcsa + fék betét csere 45000 felső turbócső sajnos kilyukadt tünetei füstöl az autó :-( Zé orvosolta a hibákat turbócső+fék 20000
Szomorú vége lett a 146-omnak, miután sikerült másodszor is összetörnöm, de mivel folyt a kormánymű, meg volt sok apróság amit meg kellett volna csinálni, jobban megérte egy másik után nézni.
Így került kiválasztásra ez a 145. Kívülről belülről szép, de a motor egy hulladék. Csoda hogy hazahozott a 250 km-en. Hol 2, hol 3 hengerrel, lefullad álló helyben, elég csúnyán ránézni, légtömegmérő nincs, olajat köpi is, zabálja is és csapágyhangja is van. Ja meg kopog mint az állat. El volt hanyagolva. A futóműtől pedig tengeribeteg lettem az úton. Szerencsére ami szar, az minden átpakolható a 146-ból, ami jelen pillanatban is folyamatban van, így egy penge kocsi lesz a végén, jó motorral, futóművel, új téligumikkal. Majd még egy futómű beállítást is kap, és az alváz is megkapja ami neki jár :)
Közben már nézelődtem biztosítás után, és egész jó ajánlatot kaptam. A károkozással együtt is 21 ezer ft (adóval együtt) per év. Azt hétfőn elintézem, aztán eredet vizsga, átírás, és a hamarosan lejáró műszaki megújítása után már ebből fogok villogni nektek :)

Főtengely fordulatszám érzékelő jeladó csere, a benne lévő noname-ről Bosch-ra
Egyúttal a Fangiótól beszerzett világítás vezérlő is bekerült, orvosolva, a folyton világító jobb hátsó féklámpa problémáját. A kiszerelt vezérlőt majd megpróbálom műszerésszel javíttatni, mert a sérült IC beszerezhető.
Eladtam. Egyszer újra lesz ilyen. Remélem, h az új gazdájának is legalább akkora örömöt fog okozni, mint amekkorát nekem okozott
169850 Km... Megvan az első párszáz km. Egész jó kis autó lesz belőle. Csak kell rá költeni egy keveset.
Cserélve: Összes szűrő+Selénia TD 10w40.
Olajcsere kicsit húzós volt a csavar miatt, de a csőfogó csodákra képes. Kapot egy szép újat az unixtól.
Motorháztetőt sikerült lecsapni. Megjavult a zár szerkezet egy kis wd40-től, bár hiába mikor kinyitom kell neki egy kis simogatás pl csavarhúzóval és megjavul. Ugyanakkor a féltengely is elhalgatott. Remélem ígymarad, bár kötve hiszem.
Bemásztam az aknába sütött a nap, kijöttem egy óra múlva és leesett 8cm hó. Mehet a csúszkálás. Fasza volt nagyon.
0
529
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV