Blog
Szombaton jöttem haza káposztásmegyerről, és az utasomat mikor kiraktam hűtőviz szagot éreztem a kocsiba beillanni. Pár méter múlva láttam, h kúszik fel a műszerfalon a hőmérséklet 90 fölé. Gyorsan megálltam, egyből tudtam, h elment a hűtővizem. Először azt hittem, h egy cső durrant el, de sajna nem úsztam meg ennyiből. Kettéesett a termosztátom. Sajnáltam, mert hibátlanul működött, de már 7 v 8 éves volt, tehát nem kell meglepődni, h igy járt. Örülhetek, h eddig kitartott nehéz útjaim során :)
Hazavontattuk a kocsit, majd elugrottam kedden a lángba megvettem a cuccot és kicseréltem. Nem paraflu lett bele téve, mert sajnáltam 2500 ft-ot literjéért. Eddig az volt benne, majd ami most benne van hamarabb lecserélem. Ennyi...
Költség csak az alkatrész volt (Vernet, bár nem tűnik olyan minőséginek mint az előző), a cserét megcsináltam saját kezűleg. Mivel bontott termosztátom is volt, először reménykedtem, h az is jó lehet, de a 120 és a 105 lovas motorok között többek közt ez is a differencia.

Mivel nem voltam megelégedve a gyári Bose hifi hangzásával úgy láttam jónak, hogy berakom a hiányzó magas sugárzókat a helyükre. Amiket a Bose hangcuccból kispóroltak. A hátsó oldalkárpitokba simán betekerhető volt a hangszóró, némi nehézséget csak az ajtókárpitokba pattintott kilincs körüli műanyag okozott, hiszen ott a hangszóró hely "le van falazva", igy a kis műanyag korongot ki kellett vágni. Ezek után a helyükre lehetett tekerni a 8. és 9. hangszórót (3. és 4. magas sugárzót).
Mivel ezeket a bontós kocsiból applikáltam ki, nem kerültek semmibe, de jelentős hangzásbeli javulást remélek tőlük.


Tipoatti jóvoltából olcsón hozzá jutottam egy szép állapotú csomagtartóhoz amit Zé-ék fel is helyeztek nekem! Lelkiismeretes a csomagtérkábelt is összeforrasztották nekem hogy ismét nyíljon távirányítóval és a kesztyűtartóból is! :) Így már nagyon szép körbe az autó.
Múlthéten sajnos fékproblémák adódtak, de még nem tudtam mitől, vagy pontosan mi a baj de fékcsőre gyanakodtam.
Zé-ék ezt is orvosolták. Tájékoztattak róla hogy az első futómű szerviz után (amit nem ők végeztek) rosszul lett visszarakva a fékcső kábel és az el is nyírta azt de most Zéék persze korrigálták ezt a hibát. Köszönöm a munkát és a nagyon kedvező karácsonyi árat:)
Listázva:
-2 első fékcső
-fékolaj
-motorháztető.
Elkelt, egy korszak lezárult. Nem volt betervezve az eladása, de eljött az ideje. 1,5 hétig hirdettem, nagyon hamar gazdára lelt, és szerencsére nem is ment messzire. Miskolcon fogja róni az utakat, és remélem az új gazdájának is legalább annyi boldogságot fog okozni, mint nekem okozott.
Az általam elképzelt áron váltam meg tőle, így én is elégedett vagyok és remélem az új tulajdonosa is az lesz.
A legutolsó képem róla.
♥

Na, megkapta a Selenia 20K-t, gyári olajszűrőt, MANN légszűrőt. Légszűrőházat majd vennem kell, mert sikeresen letört pár elöregedett műanyag fül. Na mindegy. A km számláló 270200 körül áll. Összefoglalva szeptember óta: negatív alufelni, gyári ülések, új akksi, új termosztát, új kerékcsapágyak, kerékcsavarok, téligumma, olajcsere+szűrők. Le sem írom forintban ez mit jelent. Azt hiszem nem felejtettem ki semmit, de itt a blogban amúgy is le van írva. Kelleni fog még egy kis lakatolás, fékek, kuplung, kipufogó. Az autó vételára bőven meglesz. Abban bízok csak, hogy meghálálja a paripa. Olajat nem eszik szerencsére, fogyasztása tök jó, nem füstöl, semmilyen folyadék nem fogy. Az hiszem ez most egy nyugodt állapot. Ez az Alfa dolog jó dolog, az olaszok bármilyen hülyék, azért van van valami az autóikban ami meg tudja fogni az embert. Erről majd lehet, hogy írok egy külön bejegyzést. Viszonlát'!
Ott kezdődött a dolog, hogy a hűtővíz mennyisége folyamatosan csökkent. Első blikkre úgy tűnt, hogy a vízpumpa a ludas, de megfelelő tisztogatás után kiderült, a hengerfejtömítésnél nyomja ki a vizet. Szóval mindig nagy öröm, ha az ember egy nagyobb pénzösszeget költhet az autójára, különösen így az év végén ....
De hát jöjjön, aminek jönnie kell: hengerfej felújítás, szelepvezetők, szelepszár szimeringek cseréje, hengerfejtömítés, szelepfedéltömítés cseréje, illetve a balansztengely szimering cseréje.
Km: 184.120
0
908
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Filmek
- Forma-1
- Junior
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10