Blog
Köszönhetően a tavaszias időjárásnak kapott egy alapos mosást a gép ami már rá is fért. Mosás közben vettem észre, hogy kitört egy darabka a scudettoból (valószínű egy veréb okozta) kis sérülés de bántotta a szemem. Sokat agyaltam, hogy hozzam helyre egyenlőre egyszerű megoldáshoz folyamodtam mivel nem akartam az egész elejét lebontani és műanyaghegesztőt keresni így az ünnepek alatt. Vágtam két kis műanyag lapot amit karbonfóliával bevontam és kétoldalas ragsztóval rögzítettem, egyenlőre így marad úgyis szeretnék tavasszal egy faceliftes pajzsot....





Kicsit elmaradtam a blogolással úgyhogy most gyorsan behozom egy ömlesztett bejegyzéssel. Tehát időközben a kipufogó teljesen megadta magát így kapott egy újat katalizátortól hátrafelé, bár szerintem még hegeszthető lenne a régi, de egyelőre nem akartam időt tölteni vele, így egyszerűbb volt, aztán pár évig megint jó lesz. Volt gyertyacsere is, ez mint látszik a képeken rá is fért a gépre. Időközben jártam Marklarnál jó pár alkatrészért, amik előbb-utóbb be is fognak kerülni a helyükre. Az olajat csipegeti, de hát olvasva mások tapasztalatait, meg ahogy én közlekedem TS-nél ez normális. (Amúgy az Otto-motor felépítéséből adódóan mindig fog csípni kis olajat, mert ugye veszteségek mindig vannak...) Ja meg időközben megcsináltam a waxos csodamosást, majd kiderül volt-e értelme ;)
Km óra gyertyacserekor: 232365







Bachmanng cartárs infoi alapjan ugy gondoltam belevágok én is.Beszereztem egy infocentert,márcsak az volt kérdés mit applikáljak bele.A döntés egy umultifunkciós kijelzöre esett amit ebayen beszereztem.Következöket mutatja: idö,külsö,belsö hömérséklet,akkufeszültség.Némi faragás után bement a megfelelö helyre.Eredendöen szivargyújtós a megoldás,de beépítéskor direktáramot fog kapni egy kapcsolt szálról.

2014.november. Gyanús folt a kocsi alatt. Diagnózis: folyat a vízpumpa, csere. Remek,akkor viszont komplett új vezérlés szettet is kap az autó (gyárit), lassan úgyis ideje lett volna. Megtörtént, november 13-án, 156.247 km-nél.


Kicsit sétáltam a városban. Mire visszajöttem, várt egy cetli: Bocs a kocsiért... legalább volt telefonszám is. A bal hátsó ajtóra rányitotta a sajátját :(
Csak, hogy ne legyen egyszerű... Belga autó belga biztosító...

Messzire mentem érte,de megérte.Még csak ismerkedünk...nehéz megszokni hogy gyakorlatilag azt teszek az utakon amit csak akarok!A fogyasztásban kellemesen csalódtam...V6-ot mindenkinek,főleg ilyen üzemanyagár mellett!
Belül szinte tökéletes állapot,a kormányt és a váltógombot kell újrabőröztetni.Az ülés is kicsit ki van kopva a beszállásoktól, de még vállalható.
Kívülről is jó állapotban van...szép gyári állapot,tetszik,nem is akarom pimpelni,max. egy GTA body kit, ha találok.
A motor-váltó-futómű is pöpec,nem szorulnak semmilyen felújításra.A kipufogó fúj ki valahol,az önindító bendixes...ezeket ünnepek után orvoslom...a remus dob amugy is hangos nekem.
Három napja MOL kúton tankoltam és kaptam egy csomó matricát, ezt kihasználva kedvezményesen vásárolhattam Osram Silverstar 2.0 H1 izzókat. A standard izzókhoz képest +60% fényerő +20m a látótávolsághoz és elvileg 2x hosszabb élettartamot ígérnek. Ugyan bent lévő izzóknak semmi bajuk nem volt, tegnap még is kicseréltem őket. Ma este le is teszteltem, és fényerőbe tényleg mintha jobb lenne... :)

Nos, a gyertyacsere bár már ráfért a motorra, de a dadogás problémáját nem oldottam meg vele. A következő ötlet a gyújtótekercs csere volt. A hiba kód kiolvasása egyertelműsítette hogy az égés az első hengerben rossz. A hibakód törlése után két gyújtótekercset felcserélve a hiba már a második hengerben volt. Sikerült egy bontott gyújtótekercs sort szerezni 8000 forintért. A hibás gyújtótrafó kicserélése után a probléma elmúlt, a motot újra a régi 😊 Hála az égnek 😉
Összefoglalva:
- 4 db Denso Iridium UK20 gyújtógyertya
- 4 db Denso Iridium UI22 gyújtógyertya
- Bontott gyári gyújtótekercs sor
Boldog Karácsonyt Mindenkinek 😀

December 20-22 között kiugrottunk Bécsbe a Malvinnal. Cecén teletankoltuk az autót 15 000 Ft-ból - de régen történt ez meg vele... Veszprémi éjszakázás után elindultunk vele a császárvárosba és az autópályán haladva, hogy megnézzük eszi-e még az olajat. Hát nem eszi és nem is csipegeti - a motor felújítás tökéletesen sikerült (köszi Feri!). A kocsit leraktuk a szálloda mélygarázsába és ott pihent 2 napon át, majd hazafele jövet Parndorfot meglátogattuk csokivásárlási ürüggyel.
A túrát a kocsi jól teljesítette és még maradt is benzin a tankban, pedig közel 500 km-t mentünk vele.






1
651
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Adok-veszek
- GT coupé
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10