Blog
Felkerültek a téli papucsok
205/55R16
Első kerekek:
Goodyear UG7
Hátsó kerekek:
Pirelli SottoZero Winter 210
Ismét csereérett lett néhány alkatrész,ime:
-Bal első dobbetét
-Légszűrő(2napig dobbetét nélkül jártam,gondolom megszivta magát mocsokkal)
-2db xenon szintező
-Nissens fűtőradiátor
-Fagyálló
-Csomagtér gumikéder
-Beépitett DVD/TV egység(folyamatban)
-Bal első stabpálca
-Bal első ABS jeladó
-EGR kiirva,lefalazva
-Xenon a ködlámpába
-Tolatóradar

Jobb első ablakemelő szerkezet ki lett cserélve, és a ronda külső vízlehúzó helyett is kapott egy szépet. Megy minden olajozottan :)
Asszony meglepett karácsonyra egy pár Magneti Marelli teleszkóppal, amit ma gyorsan ki is cseréltem, mert már nagyon nem bírták a régiek tartani a csomagtartót hideg időben.


Elmentem Pápára kulcsot másoltatni, mert a jelenlegi már elég rossz állapotban volt. Nem volt olcsó (kb 40.000), de megérte! :) Működik az immo, a kp-i zár, illetve a csomagtér ajtó nyitása is távirányítással.
Ha már útba esett, vettem Tatán egy új csomagtér rolót is. Ez se volt olcsó, de legalább szép, és jól működik! :)
Kapott négy új Continental WinterContact 185/65 R15-ös gumit lemezfelniken.
Sajnos az első kettőt sikerült elfékezni egy vezetéstechnikai tréningen, úgyhogy azokat kicseréltettem, mert nagyobb tempónál ráztak, a sok autópályázás mellett nem volt más opció. :(
A nyáriba kb. 13.500km ment május óta.
271000
Cybox angol, méretpontos kipufogó rendszer (katalizátortól hátra).
Négy kisebb helyett két nagyobb dobból áll, illetve rozsdamentes acélból készült. GTV TS-ekhez lett kifejlesztve (létezik V6-hoz is).
112200 km


A bal hátsó ABS jeladó hibát jelzett (Incorrect number of teeth on phonic wheel), először a nemrég kicserélt kerékcsapágyra gondoltunk, hogy az okozhatta, így ki lett cserélve egy másikra.
Sajnos a hiba ez után is fennállt, így egy kicsit elnapoltuk a dolgot, elkezdtünk ABS jeladót keresni. Idő közben néha elaludt a visszajelző, ilyenkor az ABS is működött. Most pár ezer kilométer óta tünetmentes a beteg, úgyhogy örülünk... :)
A kerékcsapágy cserével együtt kapott még új hátsó betéteket, a tárcsák is fel lettek szabályozva, illetve a bal oldalra egy új féktárcsa porvédő lemez is bekerült, mert az előző már szét volt rohadva (a jobb még várat magára)
Pár kiégett izzó is cserélve lett a műszerfalban, így már minden jól látszódik. :)
270000 km
Már 2 hónapja áll a kocsi a garázsban, mivel lejárt a műszaki vizsgája, és kivágtak előműszakiról az ültetés, a xenonok, egy kopott gumi, első-alsó szilentek és a nem gyári méretű kerekek, a világító légzsáklámpa és a korrózió miatt, ami picit elszabadult. Kerestem egy jó karosszériást, január-február körül talán neki tud állni a küszöbök kijavításának, utána már csak futóművet, kerekeket, lámpákat, katalizátort kell vennem, és műszakizhat a vas. Nyárra talán megint használhatom végre, már hiányzik. Még egy pár első sárvédőt vennem kell a karosszérialakatos kérésére, mert azok alja is pocsék állapotban van.
2014. december 13-án kicseréltem az összes izzót elől (9000Ft), s még fel is políroztattam a fényszórókat (3000Ft /pár). Fantasztikus lett a kilátás.
2014. december 22-én felszereltem a kb. 1 hete rendelt nappali menetfényt, a jogszabályban leírtak alapján, s bevallom, hogy elég nehéz volt megtalálni a helyét, olyan gyönyörűen gömbölyű ez a masina, ráadásul 8 ledest választottam, jobb lett volna rövidebb. Nem akartam kivágni sehol, hogy maradjon meg a gyári állapot. Szerintem elég jól néz ki, s még hasznos is.(6000Ft)
0
904
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Filmek
- Forma-1
- Junior
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10