Blog
- életkor: 1.381 nap
- km óra állás: 151.476 km
- össz. menetidő: 2.160,17 óra (90,01 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 10.177,61 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,68 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,59 Ft/km
- átlagos napi futás: 109,7 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,5175 %
Hétvégén Kóspallagra vitt minket ez a gyönyörűség, ahol persze vele is foglalkoztunk.
A Szent Orbán erdei Wellnes hotelben voltunk, nagyon jó volt, szívesen ajánljuk mindenkinek! :)







Keddi napon kitaláltam,hogy én el akarok jutni a KUL-ra. Szóltam a főnöknek,hogy hétvégén nem dolgozok. Péntek délben elindultam haza,7 órával, és kb 700 kilóméterrel később már Várpalotán voltam barátaimnál.Másnap együtt mentünk a találkozóra,3 felnőtt,3 gyerek.Mindenki jól érezte magát, a lányok nagyon örültek a repülőknek,a fiuk a szép kocsiknak.
Mentem egy pár futamot a kifutópályán.Teszteltem kicsit a verdát. Szerintem jól megy a teljesítmény optimalizással.Vittem a gyerekeket is gyorsulni,nagyon élvezték,el is neveztek hikomat csigának,mert azokon a futamokon általában kikaptam: )
Összességében tehát nagyon jó találkozó volt,tudtam pár ismerőssel is beszélgetni.Tuti,hogy jövőre is megyek!







Csak nem akart elhallgatni a futómű, amivel már idáig is sokat szívtunk, elsősorban a korábban bekerült ócska alkatrészek miatt.. Csörihez vittem az autót és ott is hagytam a hétre, hogy minden kopogó ropogó dolgot küszöböljön ki.
A diagnózis után cserére kerültek a felső lengőkarok és a bal stabilizátor pálca is. (Gyárira minden)
Végre néma csöndben van az autó eleje!
Köszi Csörgő szerviz!
Már több mint egy hete, hogy megérkezett a fakormány és a fa váltógomb, és ma eljutottam arra a pontra, hogy nem bírom ki a felújításig. Ki kellett próbálnom, hogy néz ki az autóban. A váltógomb felhelyezésekor leesett a teteje, így feltűnt, hogy a fekete az már nem az eredeti színe, de attól még tetszik :)
Első tapasztalatként, kellemes fogása van és jól illeszkedik a világos belsőhöz...



Második alkalommal hallottam élesebb kanyaroknál csobogó hangot a műszerfal mögül, így már tudtam, hogy a teendő a csatorna kitisztítása. Két ablaktörlő, szélvédő alatti műanyag takarók le, és már lehetett is kiszedni az iszapszerű anyagot.
Így ajánlom mindenkinek, hogy kerüljétek a fa alá parkolást.
Kicsit traktoros volt a hangja, és mint kiderül a rezonátorcsőnél fújt ki, ami még a gyári volt. Szétnéztünk alatta és még 3 db kipufogó gumibakot is ki kellett cserélni.
0
782
Fórum
Friss topicok
- 159
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10