Blog
Ma begördültem az itteni kis szervizembe Erwin báratomhoz, aki a szokásos gondossággal közelítve lecserélte az olajat és a szűrőt.
Még egy szép pecsét a szervizkönyvbe és mehettem is tovább!
Castrol Magnatec 10W40, MANN motorolaj szűrő.
2014.08.23, Budapest. Délelőtt 11óra. Alfa 156, ami a legjobban tetszett 6-7 Alfa közül, elsőként őt nézzük meg. Tetszik. Átnézzük, jelentős problémát nem látunk. Mindkettőnk szíve megdobbant, pláne, amikor mentünk vele... Ő lesz az! Papírozunk, fizetünk és megbeszéljük, mikor mehetünk érte. (friss műszaki, átírás, forgalmi, rendszám stb. miatt)
Esedékessé vált a fűtés radiátor csere ahogy itt már sokan másoknak is, mivel célszerű volt kicserélni a multkori klimahűtő csere utánn mert sajna le kell engedni hozzá a klimát ezért nekiláttunk a cserének, hát nem egy egyszerű művelet de azért megment a régi már jól eresztette a levest...mostmár ezis pipa.





A régi klimahűtő és hűtőtartó konzol már nagyon beteg volt, ráadásul az öreg hűtő nemis volt a helyén, ferdén volt beszerelve ezért bontásból beszereztem jó állapotúakat, persze beszerelés előtt picit lekezeltem őket, a hűtő kapott hőálló fekete festéket a konzolt pedig lefújtam horgany festékkel és alvázvédővel, ráadásként még kivettem az intercoolert és jó alapossan kimostam.








Most egy kis Liqui Moly-t kapott.
Vettem még hozzá bontóban 2000 ft-ért egy kerékkulcsot, mert nem volt gyári a kocsiban.
265770 km
Mivel az ICS-el elég sokszor összefült a bajuszunk ezért ugy döntöttem beszerelek egy pioneer fejegységet, a kérdés már csak az volt hogy hova...végül a középkonzol fölötti tároló helyére lett bebarkácsolva mivel az ICS-t nem száműzhettem a klima miatt...beszerelés: előszöris lyukat kell csinálni a csatlakozóknak felfele a műanyag boritáson vagyis 2 boritáson mivel ott mennek az utastérben a légbeömlők, utánna gyártottam a rádiónak egy tartó konzolt amit 2 csavar fog, ezután már csak a boritást kellet elkészitenem ami volt a legnagyobb feladat, először üvegszálból akartam megcsinálni, de nem volt vele még semmien tapasztalatom ezért a régi tárolóból csináltam meg a széleket mert azok pontossan illeszkedtek oda, a rádió feletti rész viszont egy méretre szabott és hajlitott fémlap amit szénszálas mintájú fóliával vontam be, a végeredmény elég jó lett bár még nem 100%-os későbbiekben lehetséges hogy üvegszálból fogom megcsinálni a boritást...a képekért elnézést telefonnal készültek.





Az egyik indításnál zörgést hallottam a motortérből, így azonnal le is állítottam az autót. Felnyitva a motorháztetőt azt láttam, hogy a hosszbordás ékszíj egy része hosszában le van szakadva. Letéptem, illetve levágtam a lógó részt, így kb a bő 3/4-e fent maradt a tárcsákon, majd indultam a szerelőhöz.
A szíj újnak nézett ki, egyáltalán nem volt kopott, valószínűleg gyártási hibás volt.
Egyre hangosabb lett a jobb hátsó csapágy is, így az is cserélve lett.
261500 km

Kezdett elég erősen kotyogni a felfüggesztés, így ez is javításra szorult. Sajnos a stabpálcákon kívül a stabilizátor rudat is cserélni kellett, ami nem volt olcsó mulatság.
258300 km
Mindenki tudja mi történt 05.17-én akit érdekel. A ktg. miatt azért ideírom.
Karosszéria munkán kívül még hátsó fékpofa, ill. két munkahenger csere. Na meg egy kis fékolaj ment bele. :)
0
651
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Találkozások
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10