Blog
73400km-es óraállásnál vizsgáztunk egyet minden gond nélkül
A baráti körömben van egy nagyonjó fotós, es joideje terveztünk vele egy fotozast az autokrol, ezt ejtettük meg most.
Innen is köszi Krisz!








Ma ValeRossi46 által megtisztultak eme csodás szerkezetek :)
Mindkettőre ráfért a puccer mert akadt rajtuk bőven nem oda való finomság.
Köszönöm mégegyszer a segítséget! :)
KM: 152.022
Miután jó állapotúnak ítéltük a padlólemezt, és a küszöböt, úgy gondoltam hogy ez így is maradjon tenni kell vmit. Levonultam drótkefével, kisflexel drótkoronggal.2 réteg rozsdaátalakítót küldtem rá, majd eztán majd egy kiló bitumenes alvázvédőt 2 rétegben,a veszélyeztetett helyeken még többben.Ezen kívül ráfújtam 1,5 doboz alvázvédő sprayt a problémás helyekre.



Mint sok helyen nálam is felmerült a kérdés hogy mi légyen az autóval.Fiatalabb nem lesz, a jövő évi műszakira esedékes lenne némi update, de mielőtt nekiugranék tudni akartam milyen a konzisztencia.Már Csörivel tárgyaltam az esedékes cserealany témájában (kinéztem németben egy jóképű cw-t ), de arra jutottam hogy nemnagyon érdemes cserélnem...Ezúton is köszönöm Csörinek a fontos infókat.Ezek után meglátogattam Jata cartárst, csavarhúzóval alá a vasnak és böködés következett, és örültem. 2 apró hely volt a bal és jobb hátsó ajtó alatti területen a küszöbnél ahol a rozsda megkezdte a nem hálás tevékenységét,ezen kívül csak kis felületi rozsda.Ezzel a cápa biztosította magának a következő éveket a családban.Úgysem nagyon akarnánk megválni tőle..hozzánk nőtt... Vannak tervek a jövő évre vele és mivel a bázis jó, lehet rá építeni.

Ismét elérkezett az idő a szokásos puceválásokra.
EGR, LMM, levegőszűrő kipucolva,lekezelve, újra jól veszi a gázt a gép és nem torpan meg.
Km: 252100
Megvásárlás után a haza vezető úton máris jöttek elő a problémák a nagy esőben. :(
Párásodtunk mindenhol. Másnap délelőtt gyorsan sikerült is orvosolni a problémát egy pollen-szűrő cserével és némi tisztítással.
De borzasztó volt látni, hogy mennyire nem törődtek a kicsikével. :(
Viszont most már jó kezekben van. :D


Olajcsere + levegőszűrő csere. Selenia 20K for AR került bele ismét. Km óra állás: 129.800 előző olajcsere óta 11e km telt el. A cserére Zé műhelyében került sor.
Az alkatrészekért köszönet Erhardnak
A nyári Michelin garnitúrával megtettem az első, nagyobb utat (kb. 450 km). Az időjárás és az útviszonyok igen változatosak voltak: felhőszakadás, jégeső, szélvihar az autópályán; több cm mély hömpölygő víz a városban.
A Michelin Energy Saver+ nem okozott csalódást. Az extrém vizes úton is csúszásmentes, stabil úttartást biztosított.
Valószínűleg a fogyasztás nagymértékű csökkenése is részben neki köszönhető. Autópályán 120-130 Km/h közötti tempónál 6,7-7 L/100 Km, városban 8,8-9L/100 Km fogyasztást sikerült elérni (MOL 95 benzin).
A gumikban a nyomás: 2,2 Bar
Amint megérkezik a nyomás- és profilmélységmérő, fotók is készülnek.
0
529
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Találkozások
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10